Efektywna komunikacja w grupie. Rozpędzamy kompetencje w branży MOTO.
Efektywna komunikacja w grupie. Rozpędzamy kompetencje w branży MOTO.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy sektora MOTO, w szczególności osoby odpowiadające za obszar zarządzania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do wykorzystywania różnych sposobów przekazywania informacji, wypracowania zdolności do wdrażania całych systemów komunikacji nastawionej na współpracę w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się omawia skuteczność komunikacyjną w sytuacjach problemowych,omawia istotę i rolę pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji określa rolę automotywacji i jej wpływ na budowanie zespołu – samodoskonalenie się oraz zwiększenie własnej efektywności | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się przełamuje bariery w komunikacji zdalnej,stosuje różne style komunikacji | Kryteria weryfikacji wykorzystuje komunikację nastawioną na porozumienie - Idea kwadratu komunikacji von Thuna | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się stosuje metody prowadzenia trudnych rozmów – argumentacji i asertywności | Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki komunikacji ekspresywnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I - Skuteczna komunikacja
- Bariery w komunikacji zdalnej.
- Style komunikacyjne.
- Idea kwadratu komunikacji von Thuna – komunikacja nastawiona na porozumienie - ćwiczenia praktyczne.
- Metody prowadzenia trudnych rozmów – argumentacji i asertywności.
- Zarządzanie procesem komunikacji w zespole, a budowa i osiąganie celów - praca w grupach.
- Techniki komunikacji ekspresywnej.
- Skuteczność komunikacyjna w sytuacjach problemowych - ćwiczenia praktyczne.
- Zwiększenie własnej efektywności.
Moduł II - Komunikacja w zespole
- Istota i rola pracy zespołowej.
- Rola naszej automotywacji i jej wpływ na budowanie zespołu – samodoskonalenie się oraz efektywna współpraca i komunikacja między pracownikami - praca w grupach.
- Przeciwdziałanie komunikacyjnym konfliktom czyli wstęp do asertywności.
- Komunikacja i budowanie dobrych relacji w organizacji.
UWAGA!
Istnieje możliwość modyfikacji oraz dopasowania usługi do indywidualnych potrzeb projektowych bądź firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Moduł I - Skuteczna komunikacja | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Przerwa | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Moduł II - Komunikacja w zespole | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Violetta Sulima
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostaną notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją OWU, które znajdują się na stronie www http://www.akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy.
Usługa może być rejestrowana/nagrywana w celu kontroli w przypadku, gdy usługa jest realizowana z dofinansowaniem.
WSPARCIE W POZYSKANIU DOFINANSOWANIA
Zapraszamy do kontaktu
www.akatconsulting.pl