Efektywna komunikacja w grupie.
Efektywna komunikacja w grupie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy sektora, w szczególności osoby odpowiadające za obszar zarządzania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, w tym w szczególności: brygadziści, liderzy zmianowi, kierownicy zmianowi itp., pracownicy produkcyjni, pracownicy sektora usługowego (warsztaty naprawcze, stacje diagnostyczne, salony samochodowe), pracownicy w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się doświadczeniem i umiejętnościami, aby uczestniczyć w usłudze.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do wykorzystywania różnych sposobów przekazywania informacji, wypracowania zdolności do wdrażania całych systemów komunikacji nastawionej na współpracę w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się omawia skuteczność komunikacyjną w sytuacjach problemowych,omawia istotę i rolę pracy zespołowej, określa rolę automotywacji i jej wpływ na budowanie zespołu – samodoskonalenie się oraz zwiększenie własnej efektywności, | Kryteria weryfikacji omawia komunikację i budowanie dobrych relacji w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się przełamuje bariery w komunikacji zdalnej,stosuje różne style komunikacji, wykorzystuje komunikację nastawioną na porozumienie - Idea kwadratu komunikacji von Thuna, stosuje metody prowadzenia trudnych rozmów – argumentacji i asertywności, | Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki komunikacji ekspresywnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zarządza procesem komunikacji w zespole w kontekście budowy i osiągania celów,stosuje efektywną współpracę i komunikację między pracownikami, | Kryteria weryfikacji przeciwdziała komunikacyjnym konfliktom. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I - Skuteczna komunikacja
- Bariery w komunikacji zdalnej.
- Style komunikacyjne.
- Idea kwadratu komunikacji von Thuna – komunikacja nastawiona na porozumienie - ćwiczenia praktyczne.
- Metody prowadzenia trudnych rozmów – argumentacji i asertywności.
- Zarządzanie procesem komunikacji w zespole, a budowa i osiąganie celów - praca w grupach.
- Techniki komunikacji ekspresywnej.
- Skuteczność komunikacyjna w sytuacjach problemowych - ćwiczenia praktyczne.
- Zwiększenie własnej efektywności.
Moduł II - Komunikacja w zespole
- Istota i rola pracy zespołowej.
- Rola naszej automotywacji i jej wpływ na budowanie zespołu – samodoskonalenie się oraz efektywna współpraca i komunikacja między pracownikami - praca w grupach.
- Przeciwdziałanie komunikacyjnym konfliktom czyli wstęp do asertywności.
- Komunikacja i budowanie dobrych relacji w organizacji.
UWAGA!
Istnieje możliwość modyfikacji oraz dopasowania usługi do indywidualnych potrzeb projektowych bądź firmy.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usluga realizowana jest w godzinach zegarowych 1h - 60 min
Uczestnicy zostaną podzieleni na 2-3 grupy w celu przeprowadzenia ćwiczeń.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Bariery w komunikacji zdalnej. Style komunikacyjne. Idea kwadratu komunikacji von Thuna | Prowadzący Viola Sulima | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Viola Sulima | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Metody prowadzenia trudnych rozmów. Zarządzanie procesem komunikacji . Techniki komunikacji ekspresywnej. Skuteczność komunikacyjna w sytuacjach problemowych - ćwiczenia praktyczne. | Prowadzący Viola Sulima | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Istota i rola pracy zespołowej. Rola naszej automotywacji i jej wpływ na budowanie zespołu | Prowadzący Viola Sulima | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący Viola Sulima | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Przeciwdziałanie komunikacyjnym konfliktom czyli wstęp do asertywności. Komunikacja i budowanie dobrych relacji w organizacji. | Prowadzący Viola Sulima | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 275,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Viola Sulima
Od 1997 roku pracuje jako trener, coach, doradca, psycholog Ma na swoim koncie ok 1000 dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30 szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności menedżerskich, handlowych i trenerskich.
wyższe, psychologiczne
Od 1997 roku pracuje jako trener, coach, doradca, psycholog Ma na swoim koncie ok 1000 dni treningowych, rocznie prowadzi ok. 30 szkoleń z zakresu rozwoju HR, umiejętności menedżerskich, handlowych i trenerskich.
Posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zarządzania, motywowania pracowników, komunikacji oraz umiejętności menedżerskich dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostaną notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Warunki uczestnictwa
Po zakończonej usłudze uczestnik usługi otrzyma zaświadczenie i cetyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje dodatkowe
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją OWU, które znajdują się na stronie www http://www.akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy.
Usługa może być rejestrowana/nagrywana w celu kontroli w przypadku, gdy usługa jest realizowana z dofinansowaniem.
WSPARCIE W POZYSKANIU DOFINANSOWANIA
Zapraszamy do kontaktu
www.akatconsulting.pl