Kierunek Efekt 2024, czyli jak podnieść Efektywność Sprzedaży
Kierunek Efekt 2024, czyli jak podnieść Efektywność Sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przede wszystkim całe zespoły sprzedaży - w tym szefowie firm, kierownicy, osoby zajmujące się obsługą klienta.
Usługa jest skierowana nie tylko do sformalizowanych stanowisk związanych ze sprzedażą, ale również do tych stanowisk, które mają faktyczny wpływ na realizację sprzedaży w firmie, także liderzy wszystkich pozostałych działów, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem – faktyczni i formalni liderzy działów sprzedaży i pozostałych struktur organizacyjnych. Zrozumienie sensu tych samych priorytetów i wspólnych podstawowych zasad obsługi klientów to podstawa dobrej współpracy zespołu, ale przede wszystkim efektów. - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji13-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Kierunek Efekt 2024, czyli jak podnieść Efektywność Sprzedaży" przygotowuje uczestnika do planowania, formułowania, organizowania i kontrolowania celów własnych, pracowników oraz całego przedsiębiorstwa w sytuacji kryzysu. Uczestnik będzie miał przygotowane skuteczne reakcje na usuwanie obiekcji klientów i pokazywanie przewagi konkurencyjnej, co pozwoli mu pozyskać klientów, a tym samym podnieść sprzedaż.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia proces budowania strategii sprzedaży oraz planowania działań sprzedażowych | Kryteria weryfikacji - wymienia narzędzia dotarcia do klientów- określa model budowania strategii sprzedaży - wskazuje obszary wymagające rozwoju i określa cele sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - rozróżnia mechanizmy i zjawiska występujące w procesie planowania sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - określa główne zadania niezbędne w przeprowadzaniu procesu budowania strategii sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - wymienia mechanizmy analizowania, planowania i kontroli, jako działań naturalnych i niezbędnych w procesie zarządzania planem pracy i strategią sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik prawidłowo definiuje grupę odbiorców oraz jak opracowuje ofertę dla danej grupy docelowej | Kryteria weryfikacji - definiuje obszary krytyczne w realizacji strategii sprzedaży u konkretnych klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - rozwija interdyscyplinarne, kompleksowe spojrzenie na sprzedaż u konkretnych klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - rozpoznaje siłę oddziaływania poszczególnych czynników decydujących o sukcesie produktów i firmy na rynku | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik prognozuje przyszłą sytuację w zakresie działań sprzedażowych z jednoczesnym wnioskowaniem i podejmowaniem trafnych decyzji | Kryteria weryfikacji - ma projektowe podejście do planowania działań sprzedażowych i opracowania planów sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - widzi wpływ zaplanowanych działań sprzedażowych na faktyczne wyniki | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - kwestionuje skuteczność niektórych dotychczasowych schematów działania oraz uświadamia sobie precyzyjne i szczegółowe potrzeby w tym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest skierowana do całych zespołów firmowych - w tym szefów firm, kierowników, osób zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta.
To spotkanie skupia się na kompetencjach w zakresie metod optymalizacji procesu sprzedaży wobec zmian kryzysowych.
Pandemia przewartościowała i wymusiła zmiany także, a może zwłaszcza w sposobie zarządzania pracą własną. Spotkanie podsuwa najnowsze podpowiedzi z zakresu neuropsychologii zarządzania, jak dziś utrzymać się na rynku i pozyskiwac nowych klientów.
Warsztat ma być wsparciem we wdrażaniu zmian, tak, aby osiagnąć równowagę i dobre samopoczucie, podążać naprzód z determinacją, nie tracąc z oczu postawionych celów.
W wyniku spotkania u uczestnika ukształtuje się postawa zarządzającego firmą, pracownika, który nie tylko reaguje na zachodzące zmiany poza i wewnątrz firmy, ale także charakteryzuje się proaktywnym podejściem do wyszukiwania szans rynkowych oraz eliminowania pojawiających się zagrożeń.
Zakres tematyczny usługi:
- Zasoby przedsiębiorstwa i fazy jego rozwoju – kluczowe kompetencje, jakie należy rozwijać i w jaki sposób, jak unikać kryzysów wynikających z rozwoju firmy.
- Czy Twój projekt zmian i Strategia na 2024 rok uwzględniają zasady piramidy wzrostu?
- Jak dokładnie przebiega proces decyzji zakupowej u Twojego klienta?
- Jak buduje się sprzedaz taką jak Twoja krok po kroku?
- Narzędzia i sposoby działania w pierwszych trzech etapach sprzedaży.
- Bariery w sprzedaży i obsłudze klienta i jak sobie z nimi skutecznie radzić.
W trakcie spotkania będą wykorzystywane metody interaktywne, w tym:
- dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń i pomagająca zmieniać postawy
- filmy, cytaty inspirujące do przemyśleń i zmiany nastawienia
Dedykowana usługa ma wyposażyć uczestników w skuteczne i sprawdzone narzędzia i techniki sprzedażowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Zasoby przedsiębiorstwa i fazy jego rozwoju – kluczowe kompetencje, jakie należy rozwijać i w jaki sposób, jak unikać kryzysów wynikających z rozwoju firmy. | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Czy Twój projekt zmian i Strategia na 2024 rok uwzględniają zasady piramidy wzrostu? | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Jak dokładnie przebiega proces decyzji zakupowej u Twojego klienta? | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:40 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Jak buduje się sprzedaz taką jak Twoja krok po kroku? | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Narzędzia i sposoby działania w pierwszych trzech etapach sprzedaży. | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Bariery w sprzedaży i obsłudze klienta i jak sobie z nimi skutecznie radzić. | Prowadzący Mariusz Salamon | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto999,60 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto999,60 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,80 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,80 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Salamon
Towarzystwa Jezusowego (Jezuici) w Krakowie uwieńczone doktoratem z filozofii (Ph.D.) z nabyciem uprawnień dydaktycznych, trenerskich oraz terapeutycznych. Od 1989 r. pracuje w charakterze wykładowcy, coacha, trenera, terapeuty. Od maja 1995 r. współpracuje w zakresie badań i wdrożeń ze sfery neuropsychologii i neuromarketingu z Max Planc Institute. Od 1998 r. właściciel Salamon Consulting –firmy specjalizującej się w działaniach szkoleniowych i badawczo-wdrożeniowych w sferze neuropsychologii, neuromarketingu oraz wykorzystania wsparcia rozwojowego z funduszy unijnych i pozaunijnych. Od 2001 r. współpracuje z Wydziałem Psychologii Stanford University w Kalifornii USA w zakresie badań wdrożeniowych ze sfery neuropsychologii oraz neuromarketingu stosowanego. Na podstawie tych prac powstały dwie książki: „Pan Sowa i wredne temperamenty” oraz „Zajefajni klienci Borsuczki”. Od 2004 r. realizuje projekty badawczo-wdrożeniowe wspólnie z University of Bristol w Wielkiej Brytanii w ramach podyplomowych studiów neuropsychologii stosowanej. Od 2009 r. uczestniczy w międzynarodowym projekcie The Selling Development Program Worldwide obejmującym badania i wdrożenia z zakresu skutecznych technik zarządzania i sprzedaży, w którym obowiązuje zatwierdzany dwuletni plan pracy i rozwoju oraz systematyczna superwizja realizowanych projektów szkoleniowych oraz doradczo-wdrożeniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma wyjątkowo bogate i obszerne materiały szkoleniowe, które posłużą także
do dalszej pracy i wdrożenia.
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja uczestników nie wymaga podjęcia przez nich dodatkowych działań warunkujących skorzystanie z usługi. Jednak należy wziąć pod uwagę informacje wynikające z obowiązków narzuconych przez Instytucje Zarządzające w regionie, tak by możliwy był udział w usłudze z możliwością dofinansowania ze środków europejskich.
W przypadku nieprzekroczenia 70% dofinansowania do ceny usługi zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23%.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi