Strategia skutecznego budowania wizerunku i marki profesjonalisty
Strategia skutecznego budowania wizerunku i marki profesjonalisty
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się obsługą klienta oraz każdego, kto chciałby budować swój wizerunek i markę osobistą.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji13-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma za zadanie rozwijanie umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej, odczytywania mowy ciała, nawiązywania i utrzymywania relacji zawodowych, a także standardów dress code.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozwija umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe zasady kreowania wizerunku i budowania marki osobistej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Odczytuje mowę ciała | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady savoir- vivre i etykiety | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Tajemnice komunikowania niewerbalnego
- Znaczenie niezbędnych gestów i pozycji mowy ciała.
- Odczytywanie gestów, bariery dłoni, ramion i rąk.
- Ocenianie i podejmowanie decyzji.
- Sygnały ostrzegawcze, których nie należy lekceważyć w trakcie spotkań.
- Poza siły i zawłaszczanie terytorium.
- Odzwierciedlenie czyli efekt kameleona.
- Oznaki strachu, zdenerwowania i braku komfortu oraz kłamstwa.
- Wprowadzenie do ekspresji mimicznych - jak rozpoznawać podstawowe emocje.
- Rozpoznawanie mikroekspresji.
2. Wizerunek i psychologia wyglądu
- Efekt pierwszego wrażenia.
- Co możemy wyczytać z twarzy?
- Od czego zależy zaufanie i sympatia przy pierwszym kontakcie?
- Kto wygląda jak ekspert, a kto jak lider? Od czego zależy to że kogoś tak postrzegamy?
- Co sprzyja wizerunkowi?
- Jakie sygnały niewerbalne wysyłamy swoim wyglądem?
- Kreowaniu wizerunku zgodnego z osobowością, wyglądem, charakterem pracy,
- Zasady doboru stroju biznesowego i prywatnego adekwatnie do okoliczności.
- Kreowanie wizerunku zgodnego z osobowością, wyglądem, charakterem pracy.
- Elegancka kobieta. Elegancki mężczyzna.
- Symbolika kolorów.
- Wizerunek osób publicznych.
Dzień 2
3. Savoir – vivre w życiu zawodowym i towarzyskim
- Czym jest etykieta i w jakim celu należy ją stosować?
- Rola etykiety w budowaniu wizerunku i marki profesjonalisty.
- Główne zasady w precedencji.
- Pierwszeństwo i zasada rozsadzania przy stole.
- Pierwszeństwo podczas podróżowania, hierarchia miejsc.
- Pierwszeństwo na schodach i w windzie.
- Wydarzenia specjalne – przyjęcia oficjalne i nieoficjalne.
- Zapraszanie gości.
- Dobre maniery przy stole.
4. Marka osobista
- Kto potrzebuje marki osobistej?
- Różnica między marką osobistą a wizerunkiem.
- Strategia marki osobistej.
- Analiza SWOT.
- Komunikacja marki w mediach społecznościowych i internecie.
- Wystąpienia publiczne – ćwiczenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 - Tajemnice komunikowania niewerbalnego, Wizerunek i psychologia wyglądu | Prowadzący Alina Stasiak | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 - Savoir – vivre w życiu zawodowym i towarzyskim, Marka osobista | Prowadzący Alina Stasiak | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alina Stasiak
Szkoli i doradza. Pracuje z artystami, ekspertami, osobami publicznymi i liderami oraz osobami indywidualnymi i grupami nad ich mową ciała, wizerunkiem, charyzmą, autoprezentacją i budowaniem rozpoznawalności.
Trener komunikacji - prowadzi szkolenia dla firm, wykłady oraz konsultacje indywidualne.
Autorka książki “Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?”, bloga na www.alinastasiak.pl oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes i “PRoto”. Udziela komentarzy eksperckich dla mediów w temacie wizerunku oraz mowy ciała osób publicznych: Polsat News, Polskie Radio „Czwórka”, K-MAG, Radio Olsztyn, Radio Lublin.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma notes, teczke, długopis, a po zakończeniu usługi raport w postaci analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)