Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą nabyć praktycznych umiejętności związanych z przygotowywaniem i wygłaszaniem prezentacji publicznych oraz które chcą pogłębić swoje kompetencje w obszarach związanych z komunikacją z odbiorcami oraz redukcją stresu i tremy.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wykształcenie i nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności związanych z przygotowywaniem i wygłaszaniem prezentacji publicznych. Uczestnicy pogłębią również swoje kompetencje w obszarach związanych z komunikacją z odbiorcami oraz redukcją stresu i tremy, które w sposób naturalny wiążą się z wystąpieniami publicznymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wykorzystanie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej | Kryteria weryfikacji wskazuje różne style komunikacji werbalnej i niewerbalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje wizerunek osobisty i profesjonalny | Kryteria weryfikacji wymienia elementy profesjonalnego wizerunku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się przygotowuje wystąpienia publiczne | Kryteria weryfikacji definiuje techniki 5w w prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się charakteryzuje pojęcie stresu i tremy podczas wystąpień publicznych | Kryteria weryfikacji wymienia źródła stresu, stosuje techniki antystresowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł 1
1. Komunikowanie niewerbalne i werbalne
- Bariery komunikacyjne
- Jak rozmawiać, aby zostać zrozumianym
- Style komunikacji i zrozumienie intencji rozmówcy.
- Znaczenie niezbędnych gestów i pozycji mowy ciała.
- Komunikowanie niewerbalne kobiet i mężczyzn
- Odczytywanie gestów, bariery dłoni, ramion i rąk.
- Ocenianie i podejmowanie decyzji - gesty.
- Sygnały ostrzegawcze, których nie należy lekceważyć w trakcie spotkań.
- Poza siły i zawłaszczanie terytorium.
- Odzwierciedlenie czyli efekt kameleona.
- Oznaki strachu, zdenerwowania i braku komfortu oraz kłamstwa.
- Wprowadzenie do ekspresji mimicznych - jak rozpoznawać podstawowe emocje?
- Rozpoznawanie mikroekspresji
Moduł 2
2. Wizerunek i psychologia wyglądu
- Cechy, które oceniamy automatycznie tylko na podstawie wyglądu.
- Komunikacja niewerbalna w kreowaniu wizerunku publicznego i medialnego.
- Co wygląd mówi o Tobie? - analiza wizerunku pod kątem pierwszego wrażenia
- Od czego zależy sympatia i zaufanie przy pierwszym kontakcie
- Jakie sygnały niewerbalne wysyłamy swoim wyglądem?
- Pierwsze wrażenie.
- Co możemy wyczytać z twarzy?
- Działanie stereotypów i uprzedzeń.
- Kontakt wzrokowy i jego znaczenie.
- Co źle wpływa na wizerunek?
- Strój i status społeczny.
- Powitanie i podanie ręki - czy moc uścisku i ułożenie dłoni ma znaczenie?
Dzień 2
Moduł 3
3. Wystąpienia publiczne
- Wykorzystanie przestrzeni w trakcie prezentacji
- Rola postawy, mowy ciała i ekspresji mimicznych podczas wystąpień publicznych
- Technika 5W – skuteczny sposób na zbudowanie dobrego wizerunku przez prelegenta i wyrażenie szacunku do odbiorców.
- Trudne sytuacje w trakcie prezentacji – co może się zdarzyć i jak sobie z tym poradzić
- Charyzma i stage presence.
- Autoprezentacja i mowa ciała w wystąpieniach na żywo i on-line.
Moduł 4
4. Stres i trema – jak sobie z nimi radzić?
- Definicja i źródła stresu
- Stres nie zawsze oznacza to samo – eusters i dystres.
- Sytuacje stresowe podczas wystąpień i reagowanie na nie.
- Psychologiczne mechanizmy obronne w stresie.
- Techniki antystresowe oddziałujące na ciało.
Procedura przeprowadzenia etapu walidacji:
1. Prowadzący usługę rozdaje uczestnikom szkolenia wydrukowane arkusze testu.
2. Uczestnicy wypełniają otrzymane testy.
3. Po uzupełnieniu testu przez uczestników szkolenie prowadzący zbiera testy.
4. Wypełnione testy zostają przekazane do weryfikacji osobie przeprowadzającej walidację.
5. Po weryfikacji testów uczestnicy otrzymują informację o osiągniętym wyniku testu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Dzień 1 - Komunikowanie niewerbalne i werbalne, Wizerunek i psychologia wyglądu | Prowadzący Alina Stasiak | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Dzień 2 - Wystąpienia publiczne, Stres i trema – jak sobie z nimi radzić? | Prowadzący Alina Stasiak | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 07:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Test - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alina Stasiak
Szkoli i doradza. Pracuje z artystami, ekspertami, osobami publicznymi i liderami oraz osobami indywidualnymi i grupami nad ich mową ciała, wizerunkiem, charyzmą, autoprezentacją i budowaniem rozpoznawalności.
Trener komunikacji - prowadzi szkolenia dla firm, wykłady oraz konsultacje indywidualne.
Autorka książki “Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą?”, bloga na www.alinastasiak.pl oraz artykułów specjalistycznych w “Marketing&Biznes i “PRoto”. Udziela komentarzy eksperckich dla mediów w temacie wizerunku oraz mowy ciała osób publicznych: Polsat News, Polskie Radio „Czwórka”, K-MAG, Radio Olsztyn, Radio Lublin. Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma notes, teczke, długopis, a po zakończeniu usługi raport w postaci analizy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)