Psychologia wyglądu, detekcja kłamstwa i mowa ciała w biznesie - szkolenie.
Psychologia wyglądu, detekcja kłamstwa i mowa ciała w biznesie - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla wszystkich, którzy chcą poznać tajniki psychologii wyglądu, detekcji kłamstwa oraz mowy ciała w biznesie.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do umiejętności odczytywania mowy ciała i mimiki twarzy oraz wpływania na emocje innych oraz na ich samopoczucie w relacjach biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się panuje nad swoim przekazem werbalnym i niewerbalnym,potrafi na jakie wskazówki zwracać uwagę podczas rozmowy, odczytuje potrzeby innych, buduje atmosferę zaufania i współpracy, | Kryteria weryfikacji poprawia skuteczność w negocjacjachomawia efekt pierwszego wrażenie i jego zależności | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wpływa mową ciała na odbiorcę | Kryteria weryfikacji analizuje konkretne zachowania niewerbalne mówcy; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się precyzyjnie odczytuje sygnały płynące z mowy ciała | Kryteria weryfikacji określa czy rozmówca mówi prawdę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Wizerunek, to nie tylko wygląd.
- Godny zaufania i sympatyczny, czy raczej ktoś, komu nie należy ufać? - cechy, które oceniamy automatycznie tylko na podstawie wyglądu.
- Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Od czego zależy sympatia i zaufanie przy pierwszym kontakcie?
- Efekt Aureoli. Dlaczego ładni mają łatwiej?
- Jaką wiadomość mówić najpierw? Dobrą czy złą? Efekt Pierwszeństwa.
- Etykietki czyli magia stereotypów i uprzedzeń.
- Co wpływa na wizerunek? Jakie sygnały niewerbalne wysyłamy swoim wyglądem?
- Jak Cię piszą, tak Cię zatrudniają czyli wygląd ma znaczenie.
- Wpływ wyglądu na samopoczucie.
- Ubiór wspomaga autorytet. Strój i status społeczny
- Masz głos. Jakich głosów lubimy słuchać i dlaczego?
- Czy możesz zostać Prezydentem USA? – o tym, że wzrost daje przewagę nie tylko w polityce.
- Patrz na oczy, a nie w oczy – kontakt wzrokowy niezbędnym elementem dobrej komunikacji. Magia źrenic.
- Twarz dziecka czy mordercy? Jak kształt twarzy wpływa na to, jak jesteśmy odbierani przez otoczenie?
Dzień 2
Co mówi nasze ciało, gdy usta milczą?
- Mowa ciała – pierwotny język, którym posługujemy się od urodzenia.
- Intuicja, czy inteligencja emocjonalna? Czy to to samo?
- Kobiety są w tym lepsze - komunikowanie niewerbalne kobiet i mężczyzn
- Znaczenie niezbędnych gestów i pozycji mowy ciała
- Stres i brak komfortu. Jak poznać, że ktoś jest zestresowany, chociaż próbuje to ukryć?
- Gesty i bariery dłoni, ramion i rąk.
- Stopy - najbardziej wiarygodna część naszego ciała
- Sygnały ostrzegawcze, których nie należy lekceważyć w trakcie spotkań.
- Jestem pewny siebie i zdecydowany – charyzma wrodzona czy wyuczona?
- Paw, lew a może kobra - zawłaszczanie terytorium sposobem na wroga.
- Czy przeciwieństwa się przyciągają? A może raczej lubimy tych, którzy są do nas podobni? Odzwierciedlenie i kameleon sposobami na zdobycie sympatii i zaufania.
- Ekspresje mimiczne - twarz pokazuje emocje, które chcemy ukryć.
Przecieki kłamstwa
- Jak często kłamiemy?
- Mity na temat kłamstwa.
- Ustalanie normy i oznaki dyskomfortu.
- Typy kłamców.
- Wykrywanie kłamstwa – słowa.
- Analiza lingwistyczna.
Usługa realizaowana jest w godzinach dydaktycznych tl. 1 godz. - 45 min
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)