Dom efektywności– 6 filarów wdrażania i realizacji strategii
Dom efektywności– 6 filarów wdrażania i realizacji strategii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie umożliwi poznanie spójnej koncepcji wdrażania i realizacji strategii firmy oraz strategii funkcjonalnych. Poznanie odpowiednich metod i narzędzi pozwoli efektywnie realizować strategię firmy z uwzględnieniem specyfiki firmy. Uczestnicy szkolenia wypracują własny modelu wdrażania i realizacji strategii na bazie sprawdzonej metodologii. Dzięki temu skuteczność i efektywność wdrożenia strategii będzie na najwyższym poziomie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje harmonogram działania oraz określać czas realizacji poszczególnych zadań | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rynek, na którym działa firma – jego możliwości i ograniczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje cele strategiczne i przekłada je na cele operacyjne | Kryteria weryfikacji *określa priorytety realizacji poszczególnych zadań i projektów*zapewnia zasoby (w tym czas) dla realizacji poszczególnych zaplanowanych działań, oraz dokonuje potrzebnych korekt harmonogramów *określa czynniki i bariery, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację celów w założonych terminach *przekazuje wyniki analizy strategicznej pracownikom przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
PERFORMANCE MANAGEMENT
- Jedna metoda, 3 nazwy
- Wymiar strategiczny i operacyjny metodologii
- Strategia firmy i strategie funkcjonalne
METODY I NARZĘDZIA WDRAŻANIA STRATEGII
- Kanały transmisji strategii do organizacji
- Metody i zakres komunikacji strategii do organizacji
- Mapa Strategii Firmy
- Studium przypadku: Mapa Strategii
6 FILARÓW SKUTECZNEGO WDRAŻANIA STRATEGII
- Dom Efektywności, czyli 6 filarów Zarządzania Efektywnością Firmy.
- Spójność działań w zakresie 6 filarów.
- Praca w grupach. Analiza GAP dla mojej firmy
Dzień 2
PIERWSZY ETAP WDRAŻANIA STRATEGII
- Fundament dla wdrożenia strategii. Architektura organizacji.
- Cele strategiczne. Kluczowe inicjatywy.
- Plan Komunikacji Strategii obejmujący interesariuszy firmy
KLUCZOWE ELEMENTY WDRAŻANIA STRATEGII
- Procesy biznesowe vs struktura organizacyjna czyli o fragmentacji procesów
- Skuteczne zarządzanie procesowe.
- Mapa Celów Firmy.
- WDZ czyli Wyniki-Działania-Zasoby.
- 4 wymiary celów wg Zbilansowanej Karty Wyników.
- Weryfikacja Mapy Celów pod kątem efektywności procesowej.
- Zespołowe i indywidualne zasady wynagradzania powiązane z celami.
- Pomiar i ocena osiągnięć. Pomiar wyników i działań.
- Kalendarz biznesowy; rok – kwartał – miesiąc – tydzień. Działania i komunikacja.
STRATEGIA NIE WDROŻY SIĘ SAMA
- Praca w grupach: Plan wdrożenia strategii – Dom Efektywności mojej firmy.
Uczestnicy szkolenia poznają metody i narzędzia takie jak: Dom Efektywności, Kluczowe inicjatywy, Model WDZ; Wyniki-Działania-Zasoby, Balanced Score Card /BSC/ - Zrównoważona Karta Wyników, Mapa Celów Firm.
UWAGA: Szkolenie to realizujemy również w formie zamkniętej. Istnieje możliwość jego modyfikacji oraz dopasowania do potrzeb konkretnej grupy uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tadeusz Sudoł
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Mechaniczno-Energetyczny. Ukończył studia MBA w Poznaniu w Wielkopolskiej Szkole Biznesu / Notthingham Trent University. Uzyskał licencjat w Chartered Institute of Personnel and Development (Instytut Kadr i Rozwoju), Londyn. Ukończył studia podyplomowe Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Wykładowca na studiach MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Realizował projekty dla wielu branży. Wieloletnie doświadczenie menedżerskie i zarządcze zdobyte w podczas pełnienia funkcji w wielu firmach.
Przeprowadzenie co najmniej 120 godzin szkoleniowych dla przedsiębiorstw w okresie ostatnich 2 lat z zakresu technik negocjacji i prezentacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)