Doradztwo w zakresie mapowania celów funkcjonalnych zakładu produkcyjnego
Doradztwo w zakresie mapowania celów funkcjonalnych zakładu produkcyjnego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca i pracownicy firmy przewidziani do objęcia stanowiska kieroniczego.
Liczebność grupy:
- minimum 4
- maximum 15
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji20-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest przegląd ról i zadań poszczególnych działów i stanowisk pod kątem ich ukierunkowania na realizację celów, efektywność i skuteczność działań w skali całego zakładu. Usługa umożliwi zwiększenie skuteczności i efektywności wdrażania strategii w organizacji poprzez poprawę efektywności współpracy wszystkich działów zakładu. Dzięki realizacji możliwe będzie stworzenie mapy celów zakładu w przeciągu pół roku po zakończeniu usługi.Efekt usługi
Wiedza:
- Definiuje metody i narzędzia analizy danych wg metodologii zapewniającej spójność funkcjonowania firmie, także w formie mapy celów zakładu produkcyjnego.
- Definiuje metody i narzędzia analizy strategicznej rynku i konkurencji.
- Posiada wiedzę dotyczącą rynku, na którym działa firma – jego możliwości i ograniczeń
Umiejętności:
- Formułuje misję strategiczną przedsiębiorstwa
- Umiejętnie stosujemetodologiię Zarządzania przez Cele zorientowane na Klienta.
- Ocenia pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku oraz wybrać właściwą dla niego opcję strategiczną
- Dokonuje analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa w oparciu o wybrane metody
- Dokonuje analizy otoczenia przedsiębiorstwa w oparciu o wybrane metody
- Przekazuje wyniki analizy strategicznej pracownikom przedsiębiorstwa
- Opracowuje i wdroża plan sukcesji w przedsiębiorstwie, uwzględniający potrzeby firmy oraz sukcesorów (zarówno sukcesji rodzinnej i pozarodzinnej)
Postawy:
- Zauważa złożoność zjawisk ekonomicznych i społecznych oraz ich wpływ na firmę
- Odpowiedzialność za przyszłość przedsiębiorstwa – postrzega konieczność ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstwa, poprzez sukcesję
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzającą osiągnięcie efektu usługi będzie diagnoza potrzeb.
Program
Program
Dzień 1
OMÓWIENIE STRATEGII FIRMY
- Cele główne dla zakładu/-ów produkcyjnych - wykład.
- Planowanie i zarządzanie strategią firmy - metoda BSC (Balanced Scorecard) - case stady.
- Planowanie i realizowanie strategii rozwoju firmy - ćwiczenia.
- Analiza obecnej sytiacji zakładu produkcyjnego, wyznaczenie celów głównych zakładu produkcyjnego, wizja przyszłości - jak będzie wyglądać warsztat produkcyjny po realizacji głównych celów, co się zmieni?
Dzień 2
MAPOWANIE CELÓW ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO WSPIERAJĄCYCH REALIZACJĘ - WERYFIKACJA SPÓJNOŚCI CELÓW
- Warsztaty ZPCK / CFG – (Customer Focused Goals) - definiowanie celów poszczególnych działów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych.- ćwiczenia.
- Zrównoważenie korzyści grup kluczowych dla budowania wartości firmy ( Udziałowców, Pracowników, Klientów) - case stady.
- Strategia Karty Wyników - wypracowanie celów biznesowych, wskazanie kluczowych działań w celu zwiększenia wartości firmy.
- Warsztaty z klientami wewnętrznymi i działami wspierającymi - omówienie celów klientów wewnętrznych. /Marketing/Sprzedaż – Logistyka/prezentacja propozycji celów dla zakładu oraz określenie działań wspierających /Zakupy/IT/Finanse/HR/
- Wskażniki osiągnięć KPI's, zasada SMART.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych - 1 godz. - 60 min.
Uczestnicy usługi powinni posiadać podstawową iedzę z zakresu definiowania celów metodą Zarządzania Przez Cele Zorientowane na Klienta.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 2 Warsztaty ZPCK / CFG. Strategia Karty Wyników. Warsztaty z klientami wewnętrznymi i działami wspierającymi. Wskaźniki osiągnięć KPI's, zasada SMART | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 1 Cele główne. Planowanie i zarządzanie strategią firmy metoda BSC. Planowanie. (Balanced Scorecard). Analiza obecnej sytuacji zakładu produkcyjnego | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto14 760,00 PLN
- Koszt usługi netto12 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto922,50 PLN
- Koszt godziny netto750,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tadeusz Sudoł
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Mechaniczno-Energetyczny. Ukończył studia MBA w Poznaniu w Wielkopolskiej Szkole Biznesu / Notthingham Trent University. Uzyskał licencjat w Chartered Institute of Personnel and Development (Instytut Kadr i Rozwoju), Londyn. Ukończył studia podyplomowe Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Wykładowca na studiach MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Realizował projekty dla wielu branży. Wieloletnie doświadczenie menedżerskie i zarządcze zdobyte w podczas pełnienia funkcji w wielu firmach.
Przeprowadzenie co najmniej 120 godzin szkoleniowych dla przedsiębiorstw w okresie ostatnich 2 lat z zakresu technik negocjacji i prezentacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)