Doradztwo w zakresie mapowania celów funkcjonalnych zakładu produkcyjnego.
Doradztwo w zakresie mapowania celów funkcjonalnych zakładu produkcyjnego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca i pracownicy firmy przewidziani do objęcia stanowiska kieroniczego.
Liczebność grupy:
- minimum 4
- maximum 15
- Data zakończenia rekrutacji22-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest przegląd ról i zadań poszczególnych działów i stanowisk pod kątem ich ukierunkowania na realizację celów, efektywność i skuteczność działań w skali całego zakładu. Usługa umożliwi zwiększenie skuteczności i efektywności wdrażania strategii w organizacji poprzez poprawę efektywności współpracy wszystkich działów zakładu. Dzięki realizacji możliwe będzie stworzenie mapy celów zakładu w przeciągu pół roku po zakończeniu usługi.Efekt usługi
Wiedza:
- Definiuje metody i narzędzia analizy danych wg metodologii zapewniającej spójność funkcjonowania firmie, także w formie mapy celów zakładu produkcyjnego.
- Definiuje metody i narzędzia analizy strategicznej rynku i konkurencji.
- Posiada wiedzę dotyczącą rynku, na którym działa firma – jego możliwości i ograniczeń
Umiejętności:
- Formułuje misję strategiczną przedsiębiorstwa
- Umiejętnie stosujemetodologiię Zarządzania przez Cele zorientowane na Klienta.
- Ocenia pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa na rynku oraz wybrać właściwą dla niego opcję strategiczną
- Dokonuje analizy potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa w oparciu o wybrane metody
- Dokonuje analizy otoczenia przedsiębiorstwa w oparciu o wybrane metody
- Przekazuje wyniki analizy strategicznej pracownikom przedsiębiorstwa
- Opracowuje i wdroża plan sukcesji w przedsiębiorstwie, uwzględniający potrzeby firmy oraz sukcesorów (zarówno sukcesji rodzinnej i pozarodzinnej)
Postawy:
- Zauważa złożoność zjawisk ekonomicznych i społecznych oraz ich wpływ na firmę
- Odpowiedzialność za przyszłość przedsiębiorstwa – postrzega konieczność ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstwa, poprzez sukcesj
Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz ćwiczeń praktycznych.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzającą osiągnięcie efektu usługi jest diagnoza potrzeb.
Program
Program
Dzień 1
OMÓWIENIE STRATEGII FIRMY
- Cele główne dla zakładu/-ów produkcyjnych - wykład.
- Planowanie i zarządzanie strategią firmy - metoda BSC (Balanced Scorecard) - case stady.
- Planowanie i realizowanie strategii rozwoju firmy -ćwiczenia.
- Analiza obecnej sytiacji zakładu produkcyjnego, wyznaczenie celów głównych zakładu produkcyjnego, wizja przyszłości - jak będzie wyglądać warsztat produkcyjny po realizacji głównych celów, co się zmieni?
Dzień 2
MAPOWANIE CELÓW ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO WSPIERAJĄCYCH REALIZACJĘ - WERYFIKACJA SPÓJNOŚCI CELÓW
- Warsztaty ZPCK / CFG – (Customer Focused Goals) - definiowanie celów poszczególnych działów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych.- ćwiczenia.
- Zrównoważenie korzyści grup kluczowych dla budowania wartości firmy ( Udziałowców, Pracowników, Klientów) - case stady.
- Strategia Karty Wyników - wypracowanie celów biznesowych, wskazanie kluczowych działań w celu zwiększenia wartoci firmy.
- Warsztaty z klientami wewnętrznymi i działami wspierającymi - omówienie celów klientów wewnętrznych /Marketing/Sprzedaż – Logistyka/prezentacja propozycji celów dla zakładu oraz określenie działań wspierających /Zakupy/IT/Finanse/HR/
- Wskażniki osiągnięć KPI's, zasada SMART.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowyc - 1 godz. - 60 min.
Uczestnicy usługi powinni posiadać podstawową iedzę z zakresu definiowania celów metodą Zarządzania Przez Cele Zorientowane na Klienta.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1. Cele główne. Planowanie i zarządzanie strategią firmy metoda BSC. Planowanie. (Balanced Scorecard). Analiza obecnej sytiacji zakładu produkcyjnego | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 - Warsztaty ZPCK / CFG. Strategia Karty Wyników. Warsztaty z klientami wewnętrznymi i działami wspierającymi. Wskażniki osiągnięć KPI's, zasada SMART. | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto14 760,00 PLN
- Koszt usługi netto12 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto922,50 PLN
- Koszt godziny netto750,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tadeusz Sudoł
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Mechaniczno-Energetyczny. Ukończył studia MBA w Poznaniu w Wielkopolskiej Szkole Biznesu / Notthingham Trent University. Uzyskał licencjat w Chartered Institute of Personnel and Development (Instytut Kadr i Rozwoju), Londyn. Ukończył studia podyplomowe Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Wykładowca na studiach MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Realizował projekty dla wielu branży. Wieloletnie doświadczenie menedżerskie i zarządcze zdobyte w podczas pełnienia funkcji w wielu firmach.
Przeprowadzenie co najmniej 120 godzin szkoleniowych dla przedsiębiorstw w okresie ostatnich 2 lat z zakresu technik negocjacji i prezentacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)