Doradztwo w zakresie mapowania celów funkcjonalnych zakładu produkcyjnego.
Doradztwo w zakresie mapowania celów funkcjonalnych zakładu produkcyjnego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca i pracownicy firmy przewidziani do objęcia stanowiska kieroniczego.
Liczebność grupy:
- minimum 6
- maximum 16
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji20-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Zwiększenie wydajności produkcji o 10% w ciągu 12 miesięcy poprzez optymalizację procesów produkcyjnych, wdrożenie nowoczesnych technologii oraz poprawę zarządzania zasobami ludzkimi.Efekt usługi
- Zdefiniowanie celów głównych dla zakładu produkcyjnego w oparciu o strategię firmy.
Kryteria weryfikacji:
- Identyfikacja celi strategicznych firmy.
- Opracowanie miernika sukcesu dla celów głównych zakładu produkcyjnego
2.Wykorzystanie metody BSC do opracowania i monitorowania strategii firmy.
Kryteria weryfikacji:
- zdefiniowanie celi strategicznych dla czterech perspektyw BSC: finansowej, klienta, procesów wewnętrznych i rozwoju i nauki.
- Opracowanie wskaźnikóo KPI dla celów strategicznych.
- Opracowanie mapy strategicznej łączącą cele i wskaźniki KPI.
3. Opracowanie planu strategicznego rozwoju firmy.
Kryteria weryfikacji:
- określenie kluczowych działań strategicznych dla firmy
- opracowanie harmonogramu realizacji strategii.
4. Przeprowadzenie analizy SWOT zakładu produkcyjnego.
Kryteria weryfikacji:
- identyfikowanie mocnych i słabych stron zakładu produkcyjnego.
- określenie szans i zagrożeń dla zakładu produkcyjnego.
- opracowanie wniosków z przeprowadzonej analizy SWOT.
5.Opracowanie standardu reagowania na incydenty cyberbezpieczeństwa.
Kryteria weryfikacji:
- określenie etapów postępowania w przypadku wystąpienia incydentu cyberbezpieczeństwa.
- określenie roli i obowiązków poszczególnych osób w przypadku wystąpienia incydentu cyberbezpieczeństwa.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzającą osiągnięcie efektu usługi jest udokumentowanie wszystkich podjętych działań w trakcie realizacji usługi doradztwa biznesowego oraz opis wypracownego rozwiązania w postaci diagnozy potrzeb.
Program
Program
Dzień 1
OMÓWIENIE STRATEGII FIRMY
- Cele główne dla zakładu/-ów produkcyjnych - wykład.
- Planowanie i zarządzanie strategią firmy - metoda BSC (Balanced Scorecard) - case stady.
- Planowanie i realizowanie strategii rozwoju firmy -ćwiczenia.
- Analiza obecnej sytiacji zakładu produkcyjnego, wyznaczenie celów głównych zakładu produkcyjnego, wizja przyszłości - jak będzie wyglądać warsztat produkcyjny po realizacji głównych celów, co się zmieni?
Dzień 2
MAPOWANIE CELÓW ZAKŁADU PRODUKCYJNEGO WSPIERAJĄCYCH REALIZACJĘ STRATEGII FIRMY
- Warsztaty ZPCK / CFG – (Customer Focused Goals) - definiowanie celów poszczególnych działów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych.- ćwiczenia.
- Zrównoważenie korzyści grup kluczowych dla budowania wartości firmy ( Udziałowców, Pracowników, Klientów) - case stady.
- Strategia Karty Wyników - wypracowanie celów biznesowych, wskazanie kluczowych działań w celu zwiększenia wartoci firmy.
- Warsztaty z klientami wewnętrznymi i działami wspierającymi - omówienie celów klientów wewnętrznych /Marketing/Sprzedaż – Logistyka/prezentacja propozycji celów dla zakładu oraz określenie działań wspierających /Zakupy/IT/Finanse/HR/
- Wskażniki osiągnięć KPI's, zasada SMART.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych - 1 godz. - 60 min.
Przerwy wliczone są w czas trwania usługi.
Uczestnicy usługi powinni posiadać podstawową wiedzę z zakresu definiowania celów metodą Zarządzania Przez Cele Zorientowane na Klienta.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Cele główne dla zakładu/-ów produkcyjnych - wykład. Planowanie i zarządzanie strategią firmy - metoda BSC | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa - wliczona w czas trwania usługi | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Planowanie i realizowanie strategii rozwoju firmy -ćwiczenia.Analiza obecnej sytuacji zakładu produkcyjnego, wyznaczenie celów głównych, wizja przyszłości | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Warsztaty ZPCK / CFG.Zrównoważenie korzyści grup kluczowych dla budowania wartości firmy | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa - wliczona w czas trwania usługi | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Strategia Karty Wyników. Warsztaty z klientami wewnętrznymi i działami wspierającymi. Wskażniki osiągnięć KPI's, zasada SMART. | Prowadzący Tadeusz Sudoł | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto14 760,00 PLN
- Koszt usługi netto12 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto922,50 PLN
- Koszt godziny netto750,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tadeusz Sudoł
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, Wydział Mechaniczno-Energetyczny. Ukończył studia MBA w Poznaniu w Wielkopolskiej Szkole Biznesu / Notthingham Trent University. Uzyskał licencjat w Chartered Institute of Personnel and Development (Instytut Kadr i Rozwoju), Londyn. Ukończył studia podyplomowe Design Management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Wykładowca na studiach MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Realizował projekty dla wielu branży. Wieloletnie doświadczenie menedżerskie i zarządcze zdobyte w podczas pełnienia funkcji w wielu firmach.
Przeprowadzenie co najmniej 120 godzin szkoleniowych dla przedsiębiorstw w okresie ostatnich 2 lat z zakresu technik negocjacji i prezentacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają:
- teczki
- długopisy
- karty prac
- materiały w postaci wydrukowanych prezentacji
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)