Negocjacje vs. relacje
Negocjacje vs. relacje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Wszystkie osoby prowadzące w imieniu firmy negocjacje z klientami zewnętrznymi.
- Handlowcy, którzy budują relacje, sprzedają oraz negocjują.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności prowadzenia negocjacji z tak zwanym „trudnym negocjatorem” oraz rozwój umiejętności budowania postaw przywódczych. Kolejnym celem jest rozwój umiejętności przełamywania barier negocjacyjnych, a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych. Uczestnik zdobędzie wiedzę jak odpowiednio dobierać strategie i techniki rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia definiuje podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, strategie i taktyki negocjacji oraz style negocjacji.• Rozwija aspekt współpracy i budowania relacji, postaw negocjacyjnych i przywódczych. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik w sposób komplementarny rozpoznaje złożoność wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces jak i na porażkę negocjatora. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje postawy przywódcze w kontakcie z klientem i w budowaniu z nim relacji również w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych.• Identyfikuje trudne sytuacje negocjacyjne. | Kryteria weryfikacji • Dostrzega różnorodność potrzeb swoich klientów oraz dopasowuje styl prowadzenia negocjacji do stylu i typu Klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I - ta część szkolenia służy rozwojowi wiedzy i umiejętności z obszaru teorii negocjacji.
- Kim jest „Dobry Negocjator”? Jakimi kompetencjami powinna dysponować osoba chcąca za takiego uchodzić?
- Typologia Negocjatorów, czyli jak sklasyfikować i opisać typy osób z jakimi przychodzi nam negocjować oraz jakie może mieć to dla nas konsekwencje w trakcie negocjacji?
- Metodologia negocjacji. Definicje, pojęcia, parametry – podstawy. Co to są negocjacje? Czy zawsze trzeba negocjować?
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach, czyli jakie sygnały wysyłamy, a jakie płyną z drugiej strony?
- Zagrożenia dla procesu negocjacji, czyli jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami w ich trakcie.
- Budowanie rapportu z klientem – dopasowanie i prowadzenie – czyli jak zdefiniować klienta i jak do niego trafić? Narzędzia komunikacji i wpływu.
- Style negocjacyjne i postawy w negocjacjach – jak wykorzystać ich znajomość do tworzenia wyników negocjacji według różnych schematów.
Dzień II – ta część poświęcona jest narzędziom negocjacyjnym i ćwiczeniom. Polega na rozwiązywaniu case’ów negocjacyjnych w obecności kamery video.
- Etapy negocjacji, zrozumienie procesu i specyfiki kolejnych części negocjacji. Na co zwrócić uwagę i na co uważać.
- Pięć złotych zasad prowadzenia skutecznych negocjacji – myśli negocjatorów praktyków – jak być skutecznym w negocjacjach.
- Algorytmy negocjacyjne stosowane przez skutecznych negocjatorów.
- Chwyty czyste i nieczyste używane w trakcie negocjacji – techniki manewracyjne i negocjacyjne oraz jak się ich ustrzec.
UWAGA: Szkolenie to realizujemy również w formie zamkniętej. Istnieje możliwość jego modyfikacji oraz dopasowania do potrzeb konkretnej grupy uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dariusz Dyoniziak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
PODATEK VAT
Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
WSPARCIE W POZYSKANIU DOFINANSOWANIA
Zapraszamy do kontaktu