Negocjacje vs. relacje
Negocjacje vs. relacje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Wszystkie osoby prowadzące w imieniu firmy negocjacje z klientami zewnętrznymi.
- Handlowcy, którzy budują relacje, sprzedają oraz negocjują.
- Osoby, które z własnej inicjatywy chcą rozwinąć swoje kompetencje w obszarze negocjacji.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności prowadzenia negocjacji z tak zwanym „trudnym negocjatorem” oraz rozwój umiejętności budowania postaw przywódczych. Kolejnym celem jest rozwój umiejętności przełamywania barier negocjacyjnych, a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych. Uczestnik zdobędzie wiedzę jak odpowiednio dobierać strategie i techniki rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się definiuje podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, strategie i taktyki negocjacji oraz style negocjacji. | Kryteria weryfikacji wykazuje podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, strategie i taktyki negocjacji oraz style negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija aspekt współpracy i budowania relacji, postaw negocjacyjnych i przywódczych. | Kryteria weryfikacji Określa aspekt współpracy i budowania relacji, postaw negocjacyjnych i przywódczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje złożoność wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces jak i na porażkę negocjatora | Kryteria weryfikacji Określa złożoność wszystkich czynników, które mogą złożyć się zarówno na sukces jak i na porażkę negocjatora | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się kształtuje postawy przywódcze w kontakcie z klientem i w budowaniu z nim relacji również w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych | Kryteria weryfikacji określa postawy przywódcze w kontakcie z klientem i w budowaniu z nim relacji również w obszarze twardych negocjacji pozycyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje trudne sytuacje negocjacyjne | Kryteria weryfikacji określa trudne sytuacje negocjacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dostrzega różnorodność potrzeb swoich klientów oraz dopasowuje styl prowadzenia negocjacji do stylu i typu Klienta | Kryteria weryfikacji Określa różnorodność potrzeb swoich klientów oraz dopasowuje styl prowadzenia negocjacji do stylu i typu Klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I - ta część szkolenia służy rozwojowi wiedzy i umiejętności z obszaru teorii negocjacji.
- Kim jest „Dobry Negocjator”? Jakimi kompetencjami powinna dysponować osoba chcąca za takiego uchodzić?
- Typologia Negocjatorów, czyli jak sklasyfikować i opisać typy osób z jakimi przychodzi nam negocjować oraz jakie może mieć to dla nas konsekwencje w trakcie negocjacji?
- Metodologia negocjacji. Definicje, pojęcia, parametry – podstawy. Co to są negocjacje? Czy zawsze trzeba negocjować?
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach, czyli jakie sygnały wysyłamy, a jakie płyną z drugiej strony?
- Zagrożenia dla procesu negocjacji, czyli jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami w ich trakcie.
- Budowanie raportu z klientem – dopasowanie i prowadzenie – czyli jak zdefiniować klienta i jak do niego trafić? Narzędzia komunikacji i wpływu.
- Style negocjacyjne i postawy w negocjacjach – jak wykorzystać ich znajomość do tworzenia wyników negocjacji według różnych schematów.
Dzień II – ta część poświęcona jest narzędziom negocjacyjnym i ćwiczeniom. Polega na rozwiązywaniu case’ów negocjacyjnych w obecności kamery video.
- Etapy negocjacji, zrozumienie procesu i specyfiki kolejnych części negocjacji. Na co zwrócić uwagę i na co uważać.
- Pięć złotych zasad prowadzenia skutecznych negocjacji – myśli negocjatorów praktyków – jak być skutecznym w negocjacjach.
- Algorytmy negocjacyjne stosowane przez skutecznych negocjatorów.
- Chwyty czyste i nieczyste używane w trakcie negocjacji – techniki manewracyjne i negocjacyjne oraz jak się ich ustrzec.
- Test wiedzy - walidacja
UWAGA: Szkolenie to realizujemy również w formie zamkniętej. Istnieje możliwość jego modyfikacji oraz dopasowania do potrzeb konkretnej grupy uczestników.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych- 1 godz. - 45 min.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Procedura przeprowadzenia etapu walidacji:
1. Prowadzący usługę rozdaje uczestnikom szkolenia wydrukowane arkusze testu.
2. Uczestnicy wypełniają otrzymane testy.
3. Po uzupełnieniu testu przez uczestników szkolenie prowadzący zbiera testy.
4. Wypełnione testy zostają przekazane do weryfikacji osobie przeprowadzającej walidację.
5. Po weryfikacji testów uczestnicy otrzymują informację o osiągniętym wyniku testu.
Osoba walidująca nie uczestniczy fizycznie w procesie walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 • Kim jest „Dobry Negocjator”? • Typologia Negocjatorów • Metodologia negocjacji. • Komunikacja werbalna i niewerbalna | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 • Zagrożenia dla procesu negocjacji • Budowanie raportu z klientem • Style negocjacyjne i postawy w negocjacjach | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 • Etapy negocjacji • Pięć złotych zasad | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 • Algorytmy negocjacyjne • Chwyty czyste i nieczyste | Prowadzący Dariusz Dyoniziak | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Test wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dariusz Dyoniziak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)