Excel dla średniozaawansowanych. Warsztat praktyczny.
Excel dla średniozaawansowanych. Warsztat praktyczny.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy biurowi – księgowość, kary i HR, analitycy
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Na poziomie wiedzy:* poszerzenie wiedzy z zakresu pojęć i środowiska programu Microsoft Excel
Na poziomie umiejętności:
* poszerzenie umiejętności tworzenia i edytowania dokumentów w arkuszu kalkulacyjnym w zakresie operacji na komórkach, formuł i funkcji, formatowania, operacji na zakresach danych, tworzenia wykresów
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się * poszerzenie wiedzy z zakresu pojęć i środowiska programu Microsoft Excel | Kryteria weryfikacji Określa zakres pojęć środowiska programu Excel. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się * poszerzenie umiejętności tworzenia i edytowania dokumentów w arkuszu kalkulacyjnym w zakresie operacji na komórkach, formuł i funkcji, formatowania, operacji na zakresach danych, tworzenia wykresów | Kryteria weryfikacji Określa zasady stosowania operacji na komórkach, formułach, funkcjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program warsztatów
1. Terminologia i środowisko programu Microsoft Excel
-
elementy okna programu Microsoft Excel
-
wstęgi
-
poruszanie się po arkuszu i skoroszycie
-
dostosowywanie podstawowych elementów środowiska Microsoft Excel
2. Operacje na komórkach
-
wprowadzanie i edycja różnych typów danych
-
kopiowanie i przenoszenie danych
-
wypełnianie komórek seriami danych
-
komentarze – wstawianie, edycja i usuwanie
3. Formuły i funkcje
-
wpisywanie i edycja formuł
-
operatory matematyczne i kolejność działań
-
kopiowanie formuł
-
omówienie trybów adresowania
-
autosuma, średnia, min, max
-
praca z kreatorem funkcji
-
przykłady zastosowań funkcji: matematycznych, logicznych, daty i czasu
4. Formatowanie
-
liczbowe, walutowe, procentowe, tekstowe, daty
-
obramowanie i kolor tła komórek
-
wbudowane style komórek
-
zmiana koloru czcionek i położenia tekstu w komórce
-
zawijanie tekstu
-
malarz formatów – szybkie formatowanie według wzorca
-
wbudowane style tabel
-
wprowadzenie do formatowania warunkowego
5. Operacje na zakresach danych
-
cechy poprawnego zakresu danych
-
zasady bezpiecznego sortowania
-
Autofiltr – szybkie wybieranie potrzebnych danych
6. Wykresy – graficzne przedstawianie danych
-
korzystanie z Kreatora wykresów
-
dopasowanie typu wykresu do danych
-
modyfikowanie wykresów
7. Przygotowanie dokumentu do wydruku
-
ustawienia strony
-
ustawianie obszaru wydruku
-
tworzenie nagłówka i stopki
-
formatowanie i podział stron do wydruku
-
podgląd i drukowanie zawartości arkusza
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Maciej Gawlik | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Maciej Gawlik | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,73 PLN
- Koszt osobogodziny netto157,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Gawlik
2001 Ukończenie studiów magisterskich z zarządzania finansowami 2001 – 2004 praca na uczelni AE Wrocław (w ramach studiów doktoranckich) 2004 – 2007 praca eurobank na stanowiskach specjalistycznych (analityk sprzedaży, analityk produktów, analityk finansowy, kontroler finansowy) 2007-2011 praca Santander Consumer Bank na stanowiskach menadżerskich (kierownik działu informacji zarządczej), 2011-2014 własna firma (Sonarmind Sp. z o.o.) innowacyjna platforma internetowa Business Intelligence dla MŚP 2014-2015 menadżer operacyjny (Topyfi Sp. z o.o.) innowacyjna platforma IoT dla retail do monitorowania zachowań klientów w sklepach 2016-2017 własna firma IT (Ringo Solutions Sp. z o.o)
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu : Studia magisterskie – Zarządzanie finansami Studia podyplomowe – Rachunkowość Studia doktoranckie – Bankowość Doktorat – Analiza ekonometryczna w bankowości
Prowadzenie szkolenia, m.in dla - Santander Consumer Bank - Urzędy gmin południowowschodniej Małopolski (Łącko, Bobowa, Ropa, Sękowa, Łużna) - Credit Suisse - Eurobank - Viessmann - Amazon - Plastic Omnium
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń praktycznych.
Informacje dodatkowe
Ważne !!
Karta może zostać dostosowana do diagnozy potrzeb opracowanej do projektu "Akademia Menadżera". Możliwa realizacja szkolenia w formule zamkniętej. Inne terminy do ustalenia - prosimy o kontakt. Możliwa modyfikacja treści i realizacja jedynie części programu.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem http://www.akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy
Zapraszamy do kontaktu: 793 489 009; biuro@akatconsulting.pl
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia