First Time Manager
First Time Manager
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy firm, które mają potencjał do sprawowania funkcji zarządczych oraz osoby, które już je sprawują.Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej..
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji27-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do skutecznego sprawowania funkcji zarządczych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia konflikty konstruktywny i destruktywny;Charakteryzuje różne sposoby reakcji na konflikt i wskazuje plusy i minusy danej reakcji | Kryteria weryfikacji ocenia jaką rolę pełnią emocje w przebiegu konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się identyfikuje przyczyny konfliktu; | Kryteria weryfikacji uzasadnia otwartą komunikację ze wszystkimi stronami konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ocenia pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej; | Kryteria weryfikacji kontroluje rozwiązania konfliktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł 1 – Organizacja pracy
Analiza działań, planowanie pracy, wyznaczanie celów, moduł realizowany w oparciu m.in.
o materiał filmowy
Moduł 2 – Empowerment
Czym jest i co daje empowerment, narzędzia do wdrożenia
Moduł 3 – Oczekiwania szefa
Jasne i klarowne komunikowanie oczekiwań szefa, budowa autorytetu szefa, analiza swojego wizerunku, jak prezentuję się jako szef, moduł z wykorzystaniem kamery video
Moduł 4 – Informacja zwrotna
Skuteczna informacja zwrotna w różnych sytuacjach, sprawdzone algorytmy rozmowy
Moduł 5 – Asertywność w komunikacji z pracownikiem
Zdecydowana i uprzejma komunikacja z pracownikiem z zachowaniem odpowiednich relacji, praktyczny sposób na udzielanie asertywnego „nie”
Moduł 6 – Mój Złoty Medal
Ćwiczenie w grupach wprowadzające w kolejny moduł
Moduł 7 – Wykorzystanie kompetencji i talentów członków zespołu
Diagnoza mocnych i słabych stron pracowników i swoich własnych, praktyczne narzędzie do lepszego wykorzystania potencjału pracowników, test kompetencyjny
Dzień 2
Moduł 1 – Budowanie odpowiedzialności, wprowadzanie zmian
Efektywne wprowadzanie zmian w zespole, radzenie sobie z przerzucaniem przez pracowników odpowiedzialności na szefa, budowanie odpowiedzialności u pracowników
Moduł 2 – Delegowanie zadań
Praktyczne narzędzie na właściwe delegowanie zadań, kluczowe zasady delegowania, test kompetencyjny
Moduł 3 – Mocny szef
Czego pracownicy oczekują od szefa, najważniejsze i kluczowe zachowania szefa, moduł
w oparciu o materiał filmowy
Moduł 4 – Konflikty w zespole
Źródło i rozwiązanie konfliktów, analiza własnych zachowań w sytuacjach konfliktowych, test kompetencyjny
Moduł 5 – Skuteczna motywacja
Nagrody pozafinansowe, motywatory a czynniki higieny pracownika; co motywuje
nas a co motywuje naszych pracowników, moduł z wykorzystaniem materiały filmowego
Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń
i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.
Podczas warsztatów dominują:
* dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
* ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności zarządzania ludźmi, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video
* testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Uczestnicy zostaną podzieleni na 2-3 grupy w celu przeprowadzenia ćwiczeń.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych 1h-60min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1 – Organizacja pracy, Moduł 2 – Empowerment, Moduł 3 – Oczekiwania szefa, Moduł 4 – Informacja zwrotna | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 5 – Asertywność w komunikacji z pracownikiem, Moduł 6 – Mój Złoty Medal, Moduł 7 – Wykorzystanie kompetencji i talentów członków zespołu | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Moduł 1 – Budowanie odpowiedzialności, wprowadzanie zmian, Moduł 2 – Delegowanie zadań, Moduł 3 – Mocny szef | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Przerwa | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Moduł 4 – Konflikty w zespole Moduł 5 – Skuteczna motywacja | Prowadzący Violetta Sulima | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 890,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto118,13 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Violetta Sulima
Od 1997 r trener i doradca biznesowy, szef handlowców
Psycholog, studia podyplomowe Psychologia pozytywna
Przeprowadzenie 50 projektów negocjacyjnych, realizacja licznych szkoleń z zakresu przywództwa, liderowania, komunikacji
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń praktycznych.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)