CST Coaching Anita Orzechowska
CST Coaching Anita Orzechowska
Charakterystyka działalności firmy
I. Firma CST Coaching to firma coachingowo-szkoleniowa, zajmująca się rozwojem osobistym, firm i organizacji. Usługa rozwojowa wykonywana jest przez prowadzenie szkoleń zamkniętych i otwartych, procesów coachingowych, treningów of the job, doradztwa oraz mentoringu. Oferowane usługi świadczone są na najwyższym poziomie a zakres oraz poziom dostosowany jest do oczekiwań klientów poprzez wcześniejszą analizę potrzeb.
II. Głównym celem firmy jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie w zakresie obejmującym daną tematykę z zakresu zarządzania, sprzedaży, biznesu, umiejętności interpersonalnych, kreatywności, rozwoju osobistego.
Cel realizujemy poprzez:
- rzetelne przygotowanie usługi w oparciu o potrzeby klienta oraz wytyczne zawarte w Polskiej Ramie Kwalifikacyjnej dotyczące wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, dostosowane do poziomu edukacyjnego.
- profesjonalne wykonywanie usług,
- ewaluację wykonywanych usług,
- analizę osiąganych efektów kształcenia,
- doskonalenie programów edukacyjnych, dostosowywanych do zmieniającego się rynku,
- stałe podnoszenie kwalifikacji kadry wykonującej usługi,
- zdobywanie certyfikatów poświadczających umiejętności oraz prawo do ich wykonywania,
- zdobywanie akredytacji świadczących o kontroli i stosowania odpowiednich procedur przy wykonywaniu usług.
Osoby prowadzące usługi rozwojowe nabywały swoje doświadczenie z biznesem, edukacją, administracją publiczną od ponad 15 lat.
Posiadamy rekomendacje do wglądu.
Obszar naszej działalności obejmuje: szkolenia, coaching oraz doradztwo.
SZKOLENIA
Prowadzimy warsztaty, treningi on the job, facylitację, superwizję pracy zespołu.
Rozwój osobisty:
- komunikacja interpersonalna,
- techniki wpływu,
- autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
- wyznaczanie i realizacja celów prywatnych i zawodowych,
- zarządzanie sobą w czasie,
- motywacja i automotywacja,
- radzenie sobie ze stresem
- wzmacnianie pewności siebie i budowanie wewnętrznego potencjału,
- rozwój kreatywności,
- myślenie wizualne,
- savoir vivre
- budowanie pozytywnych relacji,
- rozwój kariery zawodowej,
Sprzedaż i obsługa klienta:
- profesjonalna obsługa klienta,
- psychologia obsługi klienta,
- umiejętności osobiste a obsługa klienta,
- standardy obsługi klienta,
- praca z trudnym klientem, pacjentem,
- obsługa klienta w administracji publicznej,
- telemarketing,
- sprzedaż B2B, B2C,
- zarządzanie procesem sprzedażowym dla specjalistów sprzedaży,
- techniki sprzedaży i wpływu,
- rozmowa handlowa,
- prospecting, pozyskiwanie nowego klienta,
- prezentacja produktu, usługi, firmy
- tworzenie strategii sprzedażowych,
- kreowanie produktów, marki.
COACHING:
Forma:
- indywidualny,
- zespołowy,
- grupowy,
Rodzaj:
- biznesowy,
- przywódczy (executive),
- manadżerski,
- sprzedażowy,
- kariery dla młodzieży – wyznaczanie ścieżki edukacyjno-zawodowej,
- kariery dla dorosłych – zmiana zawodu, awans,
- edukacyjny,
- life,
Superwizja:
- grupowa
- indywidulana
DORADZTWO BIZNESOWE:
- tworzenie strategii marketingowych,
- tworzenie strategii sprzedażowych,
- praca ze start-upem,
- kreowanie wizerunku (osób i firm).
ROZWIJAMY KOMPETENCJE:
Kadry menedżerskiej - zakresie:
- zarządzania zespołem i rozwijania umiejętności przywódczych,
- budowania efektywnego zespołu,
- komunikacji kierowniczej, w tym przekazywania efektywnej informacji zwrotnej,
- coachingowego stylu zarządzania zespołem,
- motywowania zespołu i automotywacji,
- zapobiegania i rozwiązywanie konfliktów,
- rozwijania umiejętności pracy zespołowej,
- organizacji pracy własnej i zespołu,
- wyznaczanie celów zespołowi,
- wzmacniania proaktywności i postawy asertywnej,
- radzenia sobie ze stresem,
- zarządzania zmianą.
Członków zespołów - pracowniczych i projektowych- w zakresie:
- rozwijania umiejętności współpracy,
- efektywnej komunikacji zespołowej,
- budowania kompetentnych zespołów,
- rozwijania świadomości dot. procesów grupowych i ról zespołowych,
- efektywnego rozwiązywania konfliktów,
- radzenia sobie ze stresem,
- rozwijania kreatywności i wizualnego myślenia,
- wykorzystania rysunku w biznesie, w pracy projektowej,
- umiejętności kreowania wizerunku kompetentnego pracownika i zasad savoir vivre.
Członków zespołów sprzedażowych i handlowych w zakresie:
- logistyki procesów sprzedażowych (rynek-handlowiec-dział zamówień-marketing-magazyn- produkcja-transport-technolog-właściciel firmy/zarząd-komunikacja o marce)
- profesjonalnej obsługi klienta,
- umiejętności autoprezentacji i prezentacji produktu/usługi,
- wykorzystania technik wpływu i perswazji w rozmowie handlowej,
- wykorzystania rysunku biznesowego w prezentacji produktu/usługi.
Pracowników ochrony zdrowia w zakresie:
- komunikacji medycznej (lekarz/pielęgniarka - chory/rodzina chorego)
- obsługi pacjenta
- pracy z tzw. trudnym pacjentem
- komunikacji asertywnej w kontakcie z pacjentem/rodziną chorego
Rozwijamy kompetencje pojedynczych osób oraz zespołów korzystając z narzędzi rozwojowych:
a/ FRIS®
b/ Points of you®
c/ Testy Pracowni Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
W celu dopasowania Usługi dedykowanej, należy skontaktować się z nami. Po wypełnieniu przez Państwa ankiety Diagnoza Potrzeb i jej przeanalizowaniu przez Nas, dopytaniu w razie potrzeby, przygotujemy Usługę skrojoną na miarę dla Państwa firmy.
CST Coaching
- jest firmą szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.04/00151/2015
- jest członkiem Izby Coachingu
- posiada Certyfikat Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych SUS 2.0 nr rejestracyjny certyfikatu: DEKRA/SUS/000306