WEBEST s.c. Danuta Stawarz, Magdalena Czekała

Logo WEBEST s.c. Danuta Stawarz, Magdalena Czekała
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Rycerska 7
64-500 Szamotuły
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Doradztwo eksperckie w obszarach marketingu internetowego:

  • wspomagamy przedsiębiorców i zespoły marketingowe w wypracowaniu elementów strategii marketingowej;
  • badamy otoczenie biznesowe firmy oraz konkurencję, projektujemy badanie satysfakcji klientów;
  • opracowujemy strategię komunikacji i efektywnego wykorzystania Internetu w biznesie w procesie zakupowym, opracowujemy sposoby na pozyskanie, aktywowanie i budowanie lojalności klientów, dobieramy kanały, platformy i narzędzia do komunikacji, a także ustalamy plan SEO i SEM;
  • planujemy zawartość strony firmowej: tworzymy plan zawartości dla danego projektu, wytyczne do treści, również pod kątem pozycjonowania, plan aktualizacji i optymalizacji;
  • pomagamy firmie zaplanować projekt strony internetowej: zbieramy wymagania, opracowujemy cele biznesowe dla realizowanego projektu, identyfikujemy ryzyka projektowe, kryteria sukcesu i sposoby ich pomiaru, tworzymy przypadki użycia, plan testów i zadania testowe;
  • za pomocą rozmowy online lub na spotkaniu osobistym szkolimy pracowników z używania systemu CMS, Wordpress.

Od ponad 20 lat tworzymy strony firmowe, wykorzystujemy narzędzia internetowe i wspieramy przedsiębiorców w marketingu online.

Z kim współpracujemy?

Najczęściej z dystrybutorami i firmami produkcyjnymi sprzedającymi w modelu B2B. Wspieramy doradczo i technicznie realizację projektów prowadzonych przez zespoły marketingowe naszych klientów. Pracujemy też z przedsiębiorcami, którzy nie posiadają działu marketingu i oczekują szerszej pomocy w zakresie działań online.

O co dbamy?

Nie tylko o poprawne wdrożenie strony, ale przede wszystkim o skuteczne planowanie, aby osiągać założone cele.

Do czego dążymy?

Chcemy, aby przedsiębiorca/przedstawiciel firmy odpowiedzialny za działania marketingowe i PR, który przyjdzie do nas po nową stronę firmową – wyszedł o krok dalej w określeniu strategii marketingowej, a z nowego lub odświeżonego wizerunku marki mógł czerpać inspirację do spójnej komunikacji, wyróżnienia się na tle konkurencji i pozyskiwania nowych, idealnych klientów.

Największe wyzwanie?

Poprowadzenie międzynarodowego projektu dla 24 krajów, pracując dla Lady Gaga i Karla Lagerfelda. W polskich realiach pomogliśmy przekształcić marzenie w realny biznes, tworząc portal i aplikacje dla lekarzy.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
info@webest.pl
Telefon
(+48) 609 038 353