WEBEST s.c. Danuta Stawarz, Magdalena Czekała
Charakterystyka działalności firmy
Doradztwo eksperckie w obszarach marketingu internetowego:
- wspomagamy przedsiębiorców i zespoły marketingowe w wypracowaniu elementów strategii marketingowej;
- badamy otoczenie biznesowe firmy oraz konkurencję, projektujemy badanie satysfakcji klientów;
- opracowujemy strategię komunikacji i efektywnego wykorzystania Internetu w biznesie w procesie zakupowym, opracowujemy sposoby na pozyskanie, aktywowanie i budowanie lojalności klientów, dobieramy kanały, platformy i narzędzia do komunikacji, a także ustalamy plan SEO i SEM;
- planujemy zawartość strony firmowej: tworzymy plan zawartości dla danego projektu, wytyczne do treści, również pod kątem pozycjonowania, plan aktualizacji i optymalizacji;
- pomagamy firmie zaplanować projekt strony internetowej: zbieramy wymagania, opracowujemy cele biznesowe dla realizowanego projektu, identyfikujemy ryzyka projektowe, kryteria sukcesu i sposoby ich pomiaru, tworzymy przypadki użycia, plan testów i zadania testowe;
- za pomocą rozmowy online lub na spotkaniu osobistym szkolimy pracowników z używania systemu CMS, Wordpress.
Od ponad 20 lat tworzymy strony firmowe, wykorzystujemy narzędzia internetowe i wspieramy przedsiębiorców w marketingu online.
Z kim współpracujemy?
Najczęściej z dystrybutorami i firmami produkcyjnymi sprzedającymi w modelu B2B. Wspieramy doradczo i technicznie realizację projektów prowadzonych przez zespoły marketingowe naszych klientów. Pracujemy też z przedsiębiorcami, którzy nie posiadają działu marketingu i oczekują szerszej pomocy w zakresie działań online.
O co dbamy?
Nie tylko o poprawne wdrożenie strony, ale przede wszystkim o skuteczne planowanie, aby osiągać założone cele.
Do czego dążymy?
Chcemy, aby przedsiębiorca/przedstawiciel firmy odpowiedzialny za działania marketingowe i PR, który przyjdzie do nas po nową stronę firmową – wyszedł o krok dalej w określeniu strategii marketingowej, a z nowego lub odświeżonego wizerunku marki mógł czerpać inspirację do spójnej komunikacji, wyróżnienia się na tle konkurencji i pozyskiwania nowych, idealnych klientów.
Największe wyzwanie?
Poprowadzenie międzynarodowego projektu dla 24 krajów, pracując dla Lady Gaga i Karla Lagerfelda. W polskich realiach pomogliśmy przekształcić marzenie w realny biznes, tworząc portal i aplikacje dla lekarzy.