JBBR STRATEGY & INNOVATION SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Możliwość dofinansowania
Logo JBBR STRATEGY & INNOVATION SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Paryska 24/1
03-935 Warszawa
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 141
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

JBBR Strategy & Innovation sp. z o.o. jest firmą szkoleniowo – doradczą specjalizującą się w realizacji kompleksowych projektów szkoleniowo-doradczych oraz projektów inwestycyjnych.

Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorstw, samorządów, a także organizacji pozarządowych którym zapewniamy pełną obsługę projektów od pomysłu poprzez realizację.

Ze szczególna dbałością podchodzimy do przyjętych w firmie standardów jakościowych świadczonych usług na każdym ich etapie.

W ramach Bazy Usług Rozwojowych w okresie 2017 - 2023 JBBR Strategy & Innovation Sp. z o.o. zrealizowała usługi rozwojowe dla ponad 1100 uczestników.

JBBR Strategy & Innovation posiada wdrożony system zarządzania jakością w zakresie doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania oraz pozostałych pozaszkolnych form edukacji i działalności wspomagającej edukację.

W roku 2019 Spółka pozytywnie przeszła audyt funkcjonowania podmiotu w Bazie Usług Rozwojowych realizowany na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Łącznie JBBR w okresie 2017 - 2023 przeszkoliła ponad 2500 osób.

Spółka JBBR Strategy & Innovation jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00129/2018.

Spółka realizuje szkolenia dla przedsiębiorców, uczelni wyższych, jednostek samorządu terytorialnego oraz placówek ochrony zdrowia.

JBBR Strategy & Innovation Sp. z o.o. realizowała następujące przykładowe szkolenia:

  1. Szkolenia w ramach projektu Akademia Menadżera w latach 2020 – 2023:
    • Zarządzanie procesami
    • Zarządzanie projektami
    • Zarządzanie przez cele
    • Zarządzanie relacjami z klientami
    • Zarządzanie finansami
    • Zarządzanie zdalnym zespołem
    • Przywództwo i zarządzanie w wirtualnym środowisku
    • Zarządzanie zmianą
    • Zarządzanie produktem
    • Wyszukiwanie, analiza i wykorzystanie informacji w organizacji
    • Delegowanie zadań i uprawnień
    • Efektywna komunikacja
  2. Szkolenia dla branży medycznej w latach 2017 – 2023
  • Komunikacja interpersonalna z pacjentem i w pracy zespołowej
  • Standardy obsługi pacjenta
  • Pozamedyczne Standardy Obsługi Pacjenta - strategiczne aspekty komunikacyjne
  • Profesjonalna obsługa pacjenta w placówce medycznej w oparciu o pozamedyczne standardy obsługi pacjenta
  • Obsługa pacjenta w mammobusie
  • Organizacja pracy własnej i podległych sobie pracowników
  • Skuteczny menadżer placówki medycznej
  • RODO w branży medycznej
  • Sprzedaż usług medycznych
  • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu pracowników ochrony zdrowia
  • Radzenie sobie ze stresem i stresogennymi warunkami działania oraz właściwe rozpoznawanie stresu wśród pracowników
  • Standardy obsługi pacjenta w warunkach kontaktu z pacjentami z grupy ryzyka ciężkiego przebiegu COVID 19
  • Optymalizacja organizacji świadczenia usług medycznych dla pacjentów zagrożonych ciężkim przebiegiem covid 19 / pacjentów z podejrzeniem zakażenia / pacjentów zakażonych
  • Zarządzanie kryzysowe
  1. Szkolenia dla branży turystyczne i hotelarskiej:
    • Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią, przekazywanie trudnych informacji
    • Kurs efektywnej realizacji zadań na stanowisku organizatora turystyki
    • Techniki sprzedaży usług hotelowych
    • Biuro turystyczne XXI wieku
    • Crosselling usług hotelarskich w powiązaniu z usługami kulinarnymi, browarniczymi oraz muzealniczo – krajoznawczymi
    • Standardy obsługi gościa hotelowego
    • Kurs techniki sprzedaży usług hotelowych
  2. Inne wybrane szkolenia:
    • Zarządzanie projektami organizacyjnymi w środowisku wieloprojektowym
    • Ochrona danych osobowych
    • Negocjacje handlowe
    • Etykieta w biznesie
    • Wykorzystanie CIVILITY jako narzędzia budowania pożądanych relacji w środowisku pracy
    • Design thinking
    • Service desing
    • Współpraca w zespole projektowym
    • Wykorzystanie matrycy umiejętności realizacji zadań zawodowych
    • Oceny pracownicze
    • Standard prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami w sytuacji zmiany
    • Standard przygotowania (personalizacji) i wygłaszania wystąpień publicznych
    • Skuteczny zespół międzykulturowy w środowisku produkcyjnym
    • Planowanie i zarządzanie magazynem – podstawy SCM
    • Planowanie i zarządzanie produkcją: podstawy kontrolingu produkcyjnego
    • Wdrożenie Lean Office w proces obsługi klienta online
    • Continious Improvement procesu projektowania
    • Zapobieganie sytuacjom kryzysowym w świadczeniu usług logistycznych

JBBR strategy & innovation Sp. z o.o. realizuje również usługi doradcze w zakresie analizy potrzeb rozwojowych – łączne zrealizowała 11 usług doradczych w tym zakresie.

JBBR Strategy & Innovation sp. z o.o. w ramach swojej oferty realizuje również programy w zakresie dostępności.

Oferujemy:

  • szkolenia branżowe z zakresu obsługi klientów ze szczególnymi potrzebami (np. branża medyczna, turystyczna, handlowa, usługowa)
  • szkolenia z zakresu ustawy o dostępności i jej wymogów
  • szkolenia świadomościowe z zakresu dostępności

JBBR Strategy & Innovation sp. z o.o. realizuje również projekty doradcze w zakresie:

  • audytów dostępności
  • przygotowania procedur, dokumentów strategicznych w zakresie dostępności
  • przygotowania rekomendacji (wraz z planem działań) prowadzących do poprawy dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami

Wybrane szkolenia z zakresu dostępności:

  • Zapewnienie dostępności placówki turystycznej klientom turystycznym ze szczególnymi potrzebami
  • Skuteczna komunikacja z grupami pacjentów ze szczególnymi potrzebami
  • Zarządzanie obsługą pacjenta ze szczególnymi potrzebami w oparciu wdrożenie idei zarządzanie przez wartości
  • Tworzenie i wdrażanie standardów dostępności
  • Szkolenie z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności komunikacyjno – informacyjnej
  • Dostępność tekstu, grafiki oraz stron www dla osób z niepełnosprawnością
  • Zaburzenia psychiczne oraz kryzys zdrowia psychicznego
  • Komunikacja z osobami głuchymi oraz niedosłyszącymi
  • Zarządzanie uczelnią w kontekście zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnością
  • Zaburzenia psychiczne oraz kryzys zdrowia psychicznego
  • Szkolenie z obsługi klienta z niepełnosprawnością
  • Szkolenie z metod komunikacji i rodzajów zachowań przy współpracy z osoabmi z niepełnoprawnościami
  • Szkolenie z zarządzania zespołem różnorodnym
  • Szkolenie z metod skutecznej rekrutacji pracowników ze stopniem niepełnosprawności
Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@jbbr.pl
Telefon
(+48) 605 262 518