JBBR STRATEGY & INNOVATION SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Charakterystyka działalności firmy
JBBR Strategy & Innovation sp. z o.o. jest firmą szkoleniowo – doradczą specjalizującą się w realizacji kompleksowych projektów szkoleniowo-doradczych oraz projektów inwestycyjnych.
Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorstw, samorządów, a także organizacji pozarządowych którym zapewniamy pełną obsługę projektów od pomysłu poprzez realizację.
Ze szczególna dbałością podchodzimy do przyjętych w firmie standardów jakościowych świadczonych usług na każdym ich etapie.
W ramach Bazy Usług Rozwojowych w okresie 2017 - 2023 JBBR Strategy & Innovation Sp. z o.o. zrealizowała usługi rozwojowe dla ponad 1100 uczestników.
JBBR Strategy & Innovation posiada wdrożony system zarządzania jakością w zakresie doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania oraz pozostałych pozaszkolnych form edukacji i działalności wspomagającej edukację.
W roku 2019 Spółka pozytywnie przeszła audyt funkcjonowania podmiotu w Bazie Usług Rozwojowych realizowany na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Łącznie JBBR w okresie 2017 - 2023 przeszkoliła ponad 2500 osób.
Spółka JBBR Strategy & Innovation jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem 2.14/00129/2018.
Spółka realizuje szkolenia dla przedsiębiorców, uczelni wyższych, jednostek samorządu terytorialnego oraz placówek ochrony zdrowia.
JBBR Strategy & Innovation Sp. z o.o. realizowała następujące przykładowe szkolenia:
- Szkolenia w ramach projektu Akademia Menadżera w latach 2020 – 2023:
- Zarządzanie procesami
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie przez cele
- Zarządzanie relacjami z klientami
- Zarządzanie finansami
- Zarządzanie zdalnym zespołem
- Przywództwo i zarządzanie w wirtualnym środowisku
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie produktem
- Wyszukiwanie, analiza i wykorzystanie informacji w organizacji
- Delegowanie zadań i uprawnień
- Efektywna komunikacja
- Szkolenia dla branży medycznej w latach 2017 – 2023
- Komunikacja interpersonalna z pacjentem i w pracy zespołowej
- Standardy obsługi pacjenta
- Pozamedyczne Standardy Obsługi Pacjenta - strategiczne aspekty komunikacyjne
- Profesjonalna obsługa pacjenta w placówce medycznej w oparciu o pozamedyczne standardy obsługi pacjenta
- Obsługa pacjenta w mammobusie
- Organizacja pracy własnej i podległych sobie pracowników
- Skuteczny menadżer placówki medycznej
- RODO w branży medycznej
- Sprzedaż usług medycznych
- Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu pracowników ochrony zdrowia
- Radzenie sobie ze stresem i stresogennymi warunkami działania oraz właściwe rozpoznawanie stresu wśród pracowników
- Standardy obsługi pacjenta w warunkach kontaktu z pacjentami z grupy ryzyka ciężkiego przebiegu COVID 19
- Optymalizacja organizacji świadczenia usług medycznych dla pacjentów zagrożonych ciężkim przebiegiem covid 19 / pacjentów z podejrzeniem zakażenia / pacjentów zakażonych
- Zarządzanie kryzysowe
- Szkolenia dla branży turystyczne i hotelarskiej:
- Obsługa klienta w hotelarstwie i gastronomii oraz trudne sytuacje z klientem związane z pandemią, przekazywanie trudnych informacji
- Kurs efektywnej realizacji zadań na stanowisku organizatora turystyki
- Techniki sprzedaży usług hotelowych
- Biuro turystyczne XXI wieku
- Crosselling usług hotelarskich w powiązaniu z usługami kulinarnymi, browarniczymi oraz muzealniczo – krajoznawczymi
- Standardy obsługi gościa hotelowego
- Kurs techniki sprzedaży usług hotelowych
- Inne wybrane szkolenia:
- Zarządzanie projektami organizacyjnymi w środowisku wieloprojektowym
- Ochrona danych osobowych
- Negocjacje handlowe
- Etykieta w biznesie
- Wykorzystanie CIVILITY jako narzędzia budowania pożądanych relacji w środowisku pracy
- Design thinking
- Service desing
- Współpraca w zespole projektowym
- Wykorzystanie matrycy umiejętności realizacji zadań zawodowych
- Oceny pracownicze
- Standard prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami w sytuacji zmiany
- Standard przygotowania (personalizacji) i wygłaszania wystąpień publicznych
- Skuteczny zespół międzykulturowy w środowisku produkcyjnym
- Planowanie i zarządzanie magazynem – podstawy SCM
- Planowanie i zarządzanie produkcją: podstawy kontrolingu produkcyjnego
- Wdrożenie Lean Office w proces obsługi klienta online
- Continious Improvement procesu projektowania
- Zapobieganie sytuacjom kryzysowym w świadczeniu usług logistycznych
JBBR strategy & innovation Sp. z o.o. realizuje również usługi doradcze w zakresie analizy potrzeb rozwojowych – łączne zrealizowała 11 usług doradczych w tym zakresie.
JBBR Strategy & Innovation sp. z o.o. w ramach swojej oferty realizuje również programy w zakresie dostępności.
Oferujemy:
- szkolenia branżowe z zakresu obsługi klientów ze szczególnymi potrzebami (np. branża medyczna, turystyczna, handlowa, usługowa)
- szkolenia z zakresu ustawy o dostępności i jej wymogów
- szkolenia świadomościowe z zakresu dostępności
JBBR Strategy & Innovation sp. z o.o. realizuje również projekty doradcze w zakresie:
- audytów dostępności
- przygotowania procedur, dokumentów strategicznych w zakresie dostępności
- przygotowania rekomendacji (wraz z planem działań) prowadzących do poprawy dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
Wybrane szkolenia z zakresu dostępności:
- Zapewnienie dostępności placówki turystycznej klientom turystycznym ze szczególnymi potrzebami
- Skuteczna komunikacja z grupami pacjentów ze szczególnymi potrzebami
- Zarządzanie obsługą pacjenta ze szczególnymi potrzebami w oparciu wdrożenie idei zarządzanie przez wartości
- Tworzenie i wdrażanie standardów dostępności
- Szkolenie z zakresu projektowania uniwersalnego w obszarze dostępności komunikacyjno – informacyjnej
- Dostępność tekstu, grafiki oraz stron www dla osób z niepełnosprawnością
- Zaburzenia psychiczne oraz kryzys zdrowia psychicznego
- Komunikacja z osobami głuchymi oraz niedosłyszącymi
- Zarządzanie uczelnią w kontekście zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnością
- Zaburzenia psychiczne oraz kryzys zdrowia psychicznego
- Szkolenie z obsługi klienta z niepełnosprawnością
- Szkolenie z metod komunikacji i rodzajów zachowań przy współpracy z osoabmi z niepełnoprawnościami
- Szkolenie z zarządzania zespołem różnorodnym
- Szkolenie z metod skutecznej rekrutacji pracowników ze stopniem niepełnosprawności