Customer Centric Selling Poland Sp. z o.o

Możliwość dofinansowania
Logo Customer Centric Selling Poland Sp. z o.o
ul. Jana Pietrusińskiego 7c
40-842 Katowice
Usługa doradcza / Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 42
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Kim jesteśmy?

Jesteśmy autoryzowanym partnerem i wyłącznym dostawcą na polskim rynku metodyki CustomerCentric Selling® .

Pomagamy firmom, które sprzedają rozwiązania dla biznesu w modelu sprzedaży złożonej, doradczej (tzw. sprzedaż enterprise) rozwijać kompetencje handlowców, inzynierów sprzedaży i wsparcia sprzedaży, liderów zespołów sprzedaży oraz menedżerów sprzedaży i przedsiębiorców.
Pomagamy nie tylko rozwijać umiejętności zawodowe związane z profesjonalną sprzedażą rozwiązań, dużych projektów, czy zaawansowanych technologii - pomagamy także je wdrażać, projektować procesy i standardy pracy, pracujemy wspólnie z klientami nad ofertą wartości i strategiami sprzedaży. 

Oferujemy zarówno pojedyncze szkolenia jak i całe projekty obejmujące pełne wdrożenie metodyki  CustomerCentric Selling®, doradztwo, indywidualny i zespołowy coaching i mentoring.
Oferujemy również wsparcie merytoryczne we wdrożeniu systemów CRM i Sales Performance Management.

Realizujemy nasze usługi w całym kraju oraz poza jego granicami, zarówno stacjonarnie jak i online.

W Polsce zaufało nam już ponad 300 firm z różnych branż - w większości firmy z branży nowych technologii (IT, automatyka przemysłowa,) ale także z takich jak outsourcing procesów, usługi dla biznesu (finansowe, marketingowe, doradzywo i szkolenia) a także branża paliwowa, finansowa, telco i inne)

Do grona naszych klientów należą między innymi takie firmy jak: ASTAT, Lena Lighting, TRANS.EU, Santander Bank, ORANGE, NETIA, COMARCH, SAP, ASSECO, PGNIG OD, ASTOR, SCHNEIDER ELECTRIC, IBCS, SYGNITY, PROCAD, ENDRESS+HAUSER, FUTURE PROCESSING, CANON POLSKA, SAS  INSTITUTE, RHENUS DATA OFFICE, OPTeam, i inne. 

Co oferujemy?

Szkolenia

Jako przedstawiciel międzynarodowej firmy szkoleniowej CustomerCentric Systems realizujemy na polskim rynku szkolenia na licencji CustomerCentric Selling® - programy szkoleniowe, które realizowane są w kilkudziesięciu krajach na świecie i które wpłynęły na sukces w sprzedaży wielu znanych, globalnych organizacji. 

Uczestnicy otrzymują oryginalne materiały szkoleniowe  w języku polskim, oraz certyfikaty o międzynarodowym prestiżu, cenione na rynku pracy, szczególnie w branży tnowych echnologii i szeroko rozumianych usług dla biznesu.

Oferujemy także własne autorskie szkolenia i warsztaty, oparte na tej samej podstawie teoretycznej (metodyka CCS), poszerzające i pogłębiające praktyczne umiejętności sprzedaży B2B. 

Szkolenia dostarczamy zarówno w formule stacjonarnej, jak i online (synchronicznie i asynchronicznie). 
 

Wdrożenie metodyki 

Wspieramy wdrożenie procesu i metodyki sprzedaży, standardów pracy i nowych kompetencji oraz narzędzi do codziennej pracy zespołu sprzedaży. 
Pracujemy z klientami w ramach długofalowych projektów rozwojowych, które mają na celu osiągnięcie konkretnych, mierzalnych rezulatów biznesowych. 
 

Doradztwo

Oferujemy także:

  • audyt i analizę procesów sprzedaży,
  • badanie procesów zakupowych klientów i projektowanie adekwatnych procesów i metod sprzedaży,
  • projektowanie procesów zarządzania sprzedażą, w tym tworzenie/ optymalizację narzędzi, miar, wskaźników,
  • wsparcie we wprowdzaniu na rynek nowych produktów i usług, wejście na nowe rynki - budowanie oferty wartości i komunikacji oferty wartości
  • analizy konkurencyjności (jednorazowe i/lub długofalowe analizy win/loss),
  • budowanie play-booków sprzedażowych i wewnętrznej platformy szxkoleniowej dla zespołu sprzedaży 
  • wsparcie wdrożenia systemu CRM i Sales Performance Management - projektowanie procesów, metod pracy, szkolenie zespołu sprzedaży w użykowaniu CRM-a i innych narzędzi 

Czym jest CustomerCentric Selling®?

CustomerCentric Selling® to nowoczesna metodyka sprzedaży B2B i dynamiczny proces sprzedaży oparty na procesie zakupu klienta. Kompletne know-how "co i w jaki sposób" należy robić na każdym etapie procesu zakupowego klienta B2B, aby odnieść sukces.

Metodyka CustomerCentric Selling® obejmuje cały proces sprzedaży od nawiązywania pierwszego kontaktu z decydentami biznesowymi potencjalnych klientów, poprzez proces pozyskiwania klienta, aż po długofalowe utrzymanie klienta i rozwój współpracy z klientem.
Zawiera metody i standardy pracy, model kompetencji, narzędzia wspierające pracę handlowców, rezultaty i miary, model zarządzania sprzedażą. 

Czy CustomerCentric Selling® pasuje do Twojej firmy?

Metodyka CustomerCentric Selling® najlepiej sprawdza się w firmach, które oferują złożone rozwiązania dla średnich i dużych firm, korporacji i instytucji.
Jest odpowiednia do sprzedaży doradczej, gdzie procesy zakupowe klientów są stosunkowo długie, decyzje zapadają zwykle w wieloosobowych komitetach zakupowych, z udziałem menedżerów wyższego szczebla, a kluczowe znaczenie w procesie sprzedaży ma wartość biznesowa rozwiązań, które firmy oferują klientom. 

Metodykę CustomerCentric Selling® wdrażamy na polskim rynku od ponad 15 lat - dostarczamy ja nie tylko w polskiej wersji jezykowej - jest dobrze zlokalizowana i dostosowana do polskiej kultury biznesowej i doświadczeń polskiego rynku. 


Oferta dedykowana dla firm z branży IT i Automatyki

Firmom z branży hi-tech oferujemy dedykowane programy szkoleniowe, które uwzględniają specyfikę branży, jej język i kulturę biznesową oraz specyficzne problemy sprzedaży zaawansowanych technologii.
Nasze usługi dla branży IT realizują trenerzy i konsultanci, którzy są praktykami z doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu w branży IT (doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu, pracowali min w firmach takich jak SAP, IFS, IBM itp..). 
 

Oferta dedykowana dla firm sprzedających przez kanał partnerski

Oferujemy dedykowane, przygotowane na zamówienie programy rozwojowe pod hasłem "uczymy Twoich partnerów sprzedaży Twoich produktów na Twoich docelowych rynkach".
Nasze szkolenia dla partnerów biznesowych skupione są wokół konkretnych produktów, rozwiązań i/lub rynków, co przynosi najlepsze rezultaty biznesowe i pozwala chronić inwestycję w szkolenia ze sprzedaży dla kanału partnerskiego. (nauka sprzedaży Twojej oferty, a nie sprzedaży ogólnie) 
 

Czego możesz od nas oczekiwać?

Wymierne rezultaty

Naszym celem jest trwały i systematyczny wzrost sprzedaży naszych klientów.
Jeśli po analizie sytuacji klienta nie wierzymy, że współpraca z nami może przynieść klientowi wartość znacznie przekraczającą koszty współpracy z nami - nie proponujemy naszych usług.

Merytoryczna rzetelność

Naszym atutem jest wąska specjalizacja (tylko sprzedaż i marketing B2B) i metodyka światowej klasy, dobrze przetestowana i sprawdzona w praktyce przez wiele firm należących do czołówki polskiego i światowego biznesu.
Oferujemy ekspercki poziom wiedzy i doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą B2B.
Robimy tylko to, na czym naprawdę dobrze się znamy. Jesteśmy zespołem dojrzałym biznesowo i życiowo. 
Mamy solidne doświadczenie biznesowe  - osobiste doświadczenie w sprzedaży złożonych rozwiązań, poparte sukcesami - a nie tylko doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze sprzedaży. 
Niezależnie od tego jako trenerzy i konsultanci zrealizowaliśmy po kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów dla prawie 300-tu klientów biznesowych. 

Trenerzy i konsultanci CustomerCentric Selling® pracują w naszej firmie na wyłączność - stale rozwijają swoją wiedzę i dzielą się doświadczeniem z wdrożeń w ramach międzynarodowej grupy akredyowanych trenerów  CustomerCentric Selling®.
Mają stały dostęp do najnowszej wiedzy, badań, światowych trendów i aktualnych rozwiązań w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą B2B.


Dopasowanie do specyfiki i potrzeb klienta

Każda firma jest inna, każda ma inną kulturę organizacyjną, inne priorytety, inny biznes. 
Dla nas wyjątkowość to standard :) 
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, indywidualnie projektujemy zakres współpracy na bazie solidnej diagnozy.
Na etapie wdrożenia dostosowujemy metodykę CustomerCentric Selling® do biznesu klienta.
 

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
hallo@customercentric.pl
Telefon
(+48) 602 782 231