FIDES Rafał Szymański
Charakterystyka działalności firmy
Firma FIDES Rafał Szymański realizuje dla swoich klientów szkolenia i doradztwo od 1999 r. Przeprowadziliśmy ponad 26 tys. godzin szkoleń i doradztwa z zakresu zarządzania projektami, zarządzania zespołami projektowymi, negocjacji, marketingu, narzędzi informatycznych, systemów zarządzania jakością, mapowania procesów i innych – dostosowanych do specjalistycznych potrzeb naszych klientów.
Zaufało nam kilkadziesiąt mikro, małych i średnich firm z województw: lubuskiego, kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego i innych województw Polski.
Dotychczasowe doświadczenie w realizacji usług rozwojowych obejmuje m.in.:
- Przygotowanie i przeprowadzenie wykładu i warsztatów pt. Menadżer projektów to Ty! dla licealistów biorących udział w Zachodniopomorskim Festiwalu Nauki organizowanym przez Szczecińskie Towarzystwo Naukowe i Uniwersytet Szczeciński
- „Przygotowanie narzędzia badawczego do monitorowania zapotrzebowania na profilowane usługi turystyczne„ w ramach pracy „Przygotowanie narzędzia badawczego do monitorowania zapotrzebowania na profilowane usługi turystyczne”, Wyższa Szkoła Techniczno - Ekonomiczna dla COLUMBUS TOUR S.C.
- Asesment Projektu „Odbudowa Mostu Łazienkowskiego w Warszawie” realizowanego przez PORR Polska Infrastructure S.A.
- ”Opracowanie strategii CSR i wdrożenie procedur ERP/CRM wraz ze standardami serii AA1000 we wszystkich obszarach CSR w oparciu o kontakty z trzema grupami interesariuszy”
- Opracowanie „Raportowania w standardzie GRI” w ramach projektu ”Opracowanie strategii CSR i wdrożenie procedur ERP/CRM wraz ze standardami serii AA1000 we wszystkich obszarach CSR”
- „Autorskie rozwiązanie problemu integracji zarządzania relacjami z interesariuszami platformy FDS i niewebowych”
- Autorskie opracowanie architektury systemu informatycznego platformy tłumaczeń dedykowanej firmie KLC w ramach projektu „Tłumacz bez granic – platforma tradycyjnych i symultanicznych tłumaczeń on-line – nowy produkt w ofercie KLC”,
- Autorskie rozwiązanie sposobu komunikacji zadaniowej na platformie pomysloweprzedszkole.pl w oparciu o doświadczenia e-learningowe dla osób dorosłych” w ramach projektu „Platforma edukacyjno-informacyjna wspierającą integrację rodziców z Punktami Przedszkolnymi”
- Wdrożenie platformy e-learningowej w ramach projektu „WSTE - uczelnia dla ludzi sukcesu - Realizacja zapisów Strategii Europa 2020”
- Projekt „Inwestycje w innowacje – element warunkujący rozwój przedsiębiorczości w regionie człuchowsko-chojnickim”, realizowany w ramach Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.2 Transfer wiedzy Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw
Firma FIDES Rafał Szymański realizując szkolenia i doradztwo dla swoich klientów stosuje najwyższe standardy potwierdzone następującymi akredytacjami i certyfikatami firmowymi oraz indywidualnymi (trenerów i doradców):
1. od grudnia 2016 r. FIDES Rafał Szymański wprowadziła i stosuje system zarządzania jakością w zakresie: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki.
Na podstawie przeprowadzonego audytu, niezależna jednostka certyfikująca potwierdziła spełnienie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015. Certyfikat ten jest ważny do 29.07.2027. Numer rejestracyjny: NC-2605
2. od listopada 2012 r. FIDES Rafał Szymański posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych z terenu województwa zachodniopomorskiego, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie. Numer wpisu: 2.32/00137/2012
Trenerzy i doradcy firmy FIDES Rafał Szymański posiadają m.in. następujące certyfikaty i uprawnienia:
1. Auditor/auditorka ISO
2. Ekspert projektów badawczo-rozwojowych
3. Aplikant notarialny
4. Autoryzowany Trener IPMA Polska
5. Egzaminator ECDL