4.9/5 z 2043 ocen
MIĘDZYNARODOWY INSTYTUT OUTSOURCINGU
Siedziba: ul. Zofii Nałkowskiej 21, 82-300 Elbląg
NIP: 5782967692
Liczba zrealizowanych usług : 522
Międzynarodowy Instytut Outsourcingu to organizacja z ponad 15. letnią tradycją badawczo-rozwojową, innowacyjną, technologiczną, wdrożeniową i audytową. Wpis do Krajowego Rejestru Sądowego datowany jest na 5 kwietnia 2007 r.
Prezesem Zarządu od początku istnienia Instytutu jest pomysłodawca i inicjator oraz entuzjasta szeroko pojętej standaryzacji i innowacyjności procesów w outsourcingu - Dariusz Klimowski.
Dyrektor Zarządzającą, odpowiedzialną za ciągłość działania Instytutu, łączącą zarządzanie strategiczne z wykonawczym, sprawującą pieczę nad rozwojem produktów oraz wdrożeniami i audytami jest Sara Kononowicz.
Dyrektor Operacyjną nadzorującą realizację projektów, koordynującą procesy związane z Klientami oraz handel jest Karolina Bachewicz.
Naszym głównym atutem jest ambitny zespół oraz szerokie grono ekspertów z zakresu rozwoju biznesu w obszarach produkcji, usług i handlu włącznie z technologiami innowacyjnymi. Od momentu rozpoczęcia działalności największą uwagę przykładamy do osiągnięcia jak najwyższej jakości oferowanych usług, co zostało wielokrotnie potwierdzone w ramach audytów i rekomendacji.
Wiedza oraz zaangażowanie naszego Zespołu są gwarancją udanej współpracy. Generalnym celem naszego rozwoju jest stałe pogłębianie wiedzy w dziedzinach naukowych i w aspektach praktycznych, ukierunkowanej na optymalizację efektów działalności gospodarczej naszych Klientów.
Cechuje nas bogata praktyka w rozwoju i doskonaleniu skuteczności procesów biznesowych, badawczo-rozwojowych, technologicznych i organizacyjnych z zastosowaniem podejścia proinnowacyjnego.
Nasze usługi realizowane są na poziomie eksperckim i uzyskują każdorazowo oczekiwane efekty w takich dziedzinach jak:
W każdym naszym działaniu przyświeca nam hasło KLIENT JEST NAJWAŻNIEJSZY
Dzięki naszemu zaangażowaniu, posiadamy bogate portfolio zrealizowanych działań rozwojowych i setki zadowolonych klientów.
Każdy klient traktowany jest indywidualnie, stanowiąc dla Nas wyzwanie i motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów.
Doświadczenie organizacji dotyczy obszarów takich jak:
1. Doskonalenie systemów zarządzania.
2. Wdrożenia, doskonalenie oraz nadzór nad systemami jakości - staramy się o opracowanie systemów zgodnych ze standardami normalizującymi, systemy te pomagają w codziennym funkcjonowaniu organizacji.
3. Opracowanie i wdrożenie rozwiązań wspomagających produkcję, posiadamy w tym zakresie doświadczenie w różnych branżach, m.in. meblarskiej, spożywczej, papierniczej, recyclingowej i innych.
4. Opracowanie oraz wdrożenie innowacji produktowych, wdrożenie nowych lub znacząco ulepszonych produktów i usług, w branżach takich jak: meblarstwo, technologie informatyczne, budownictwo, recyclingu i inne.
5. Prowadzenie badań i analiz m.in. badania nad wykorzystaniem technologii Cloud Computing, IoT, security management, cyberbezpieczeństwo.
6. Szkolenia: posiadamy doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zarówno dla firm prywatnych jak i dla jednostek publicznych, posiadamy w swoim portfolio ponad 50 tematów szkoleniowych i ponad tysiąc przeszkolonych osób.
7. Opracowanie strategii rozwoju.
8. Opracowanie i realizacja projektów współfinansowanych z funduszy unii europejskiej, posiadamy doświadczenie w projektach tzw. twardych jak i miękkich.
9. Opracowanie i testowanie innowacyjnych produktów, we współpracy z jednostkami naukowymi pracowaliśmy i testowaliśmy w warunkach rzeczywistych elektroniczne narzędzia do:
Nasze doświadczenie obejmuje także:
Podczas współpracy opracowano założenia rozwojowe dla nowych technologii i wyrobów na rzecz przedsiębiorstw z różnych branż wraz z określeniem metod transferu technologii z nauki do biznesu.
Na rzecz kilkudziesięciu przedsiębiorców zrealizowano usługę:
Audytu Innowacyjności składającego się z następujących etapów:
Na rzecz kilkudziesięciu przedsiębiorców zrealizowana została usługa:
Doradztwa we wdrażaniu innowacji, która składała się z następujących etapów:
Efektem prac były raporty z Audytu Innowacyjności oraz sprawozdania z Doradztwa we wdrażaniu innowacji, umowy z jednostkami badawczo – rozwojowymi. Usługi w tym zakresie świadczone są od 2014 roku.
MIO posiada wdrożony oraz nadzorowany System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001. Instytut posiada certyfikat Systemu ISO wydany w dniu 08.01.2018 r. przez SGS United Kingdom LTD.
MIO posiada opracowaną i wdrożoną Politykę bezpieczeństwa informacji oraz wdrożony System Bezpieczeństwa Informacji zgodny z wymaganiami normy ISO 27001. Wnioskodawca dokonał wdrożenia wymagań tej normy we własnym zakresie, ponieważ dysponuje kadrą posiadającą odpowiednie uprawnienia do audytu i wdrożeń systemu (audytorzy wiodący ISO 9001, 27001, 20000, 14001). System Bezpieczeństwa Informacji znacząco wpływa na podniesienie poziomu zaufania do świadczonych usług.
System służy ochronie zasobów informacyjnych. Powierzone dane przez Klienta są we właściwy sposób przetwarzane co zminimalizowało ryzyko utraty lub nieumyślnego przekazania danych nieuprawnionym osobom. Klient ma gwarancję, że informacje przez niego przekazane zostaną użyte tylko w celu realizacji usługi, co w przypadku świadczenia usług proinnowacyjnych jest szczególnie ważnym elementem realizacji usługi. Norma ISO 27001, definiuje SZBI jako część ogólnego systemu zarządzania, która bazuje na biznesowym podejściu do ryzyka, w celu ustanowienia, wdrożenia, działania, monitorowania, przeglądania, utrzymywania i doskonalenia bezpieczeństwa informacji. Wnioskodawca stosuje również wymagania normy ISO 20000 Technika informatyczna – zarządzanie usługami, której wymagania zintegrowano z wytycznymi związanymi z ustanowieniem, wdrożeniem, eksploatacją, monitorowaniem, przeglądem, utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
Wnioskodawca posiada wdrożony oraz aktywny System Stref Bezpieczeństwa w Outsourcingu (SBO). SBO jest narzędziem nadzoru ryzyka w 12 podstawowych obszarach działalności każdego outsourcera.
System definiuje obowiązki MIO względem klientów i wymaga nadzorowania ryzyka wszędzie tam, gdzie beneficjent byłby narażony na częściową lub stałą utratę zdolności do świadczenia usług. Mechanizmy nadzoru wdrożonego SBO wymuszają permanentny monitoring zdarzeń mogących mieć wpływ na dalszą sytuację MIO. Monitoring pozwala stworzyć mapę ryzyk zarówno wewnątrz organizacji jak i w jego otoczeniu. Tym samym Zarząd otrzymuje wgląd w standing organizacji na każdym etapie jego funkcjonowania. Pozwala to na skuteczne i szybkie podejmowanie decyzji biznesowych i organizacyjnych.
MIO zobowiązany jest w przypadku wzrostu ryzyka w danym obszarze do jego natychmiastowego minimalizowania. SBO stanowi tu źródło informacji ukierunkowujących na zmiany i neutralizacji wyników niekorzystnych dla stron współpracy w ramach umowy outsourcingowej. SBO stanowi gwarancję dla klienta, który zlecając usługi w formie outsourcingu ma wgląd w transparentną część danych wymaganych wg wytycznych. Dane te pozwalają ocenić stopień zaufania do MIO i pomagają podjąć decyzje, np. co do dalszej współpracy.