"Doradztwo Gospodarcze PMC" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Możliwość dofinansowania
Logo "Doradztwo Gospodarcze PMC" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Kościańska 7
60-112 Poznań
Usługa doradcza / Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 25
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Doradztwo Gospodarcze PMC Sp. z o. o. to firma działająca na rynku usług konsultingowych, w różnych formułach prawnych, od 1999 roku. Pracownicy firmy posiadają duże doświadczenie w wdrażaniu, utrzymywaniu oraz doskonaleniu systemów zarządzania, w różnego rodzaju organizacjach. Efektywny system zarządzania służyć ma uporządkowaniu organizacji. Zarządzający nią otrzymują nowe narzędzia nadzoru nad systemem, jak audity wewnętrzne, przeglądy systemu, analizę ryzyka, kwalifikację dostawców czy procedury zarządzania operacyjnego. Standaryzowane systemy zarządzania są odpowiedzią na potrzebę optymalizowania procesów realizowanych w organizacjach, minimalizowania ryzyka i ograniczania skutków wystąpienia zdarzeń niepożądanych. Cechą wyróżniającą naszą ofertę jest indywidualne podejście do Klienta oraz specyfiki jego przedsiębiorstwa.

W zakresie systemów zarządzania firma świadczy usługi w takich obszarach jak:

  • Systemy zarządzania oparte o normy polskie i międzynarodowe, jak np.: ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, ISO 50001, ISO 22000, ISO 27001, ISO/TS 16949, PN-N 18001, ISO 26000, AQAP, EN 15838 itd.
  • Systemy branżowe jak np.: IFS, BRC.
  • Pozyskiwanie certyfikatów pod potrzeby konkretnych grup Klientów, np.: Certyfikat KOSHER, HALAL, produkcji organicznej itp.;
  • Wdrażanie rozwiązań zarządczych w administracji publicznej, w tym: kontrola zarządcza, zapobieganie zagrożeniom korupcyjnym, samoocena CAF, systemy oceny pracowników, usługi elektroniczne itp.;
  • Bezpieczeństwo: informacji, danych osobowych, systemów IT, ciągłość działania czy zarządzanie kryzysowe itp.;
  • Wdrażanie narzędzi wspomagających zarządzania np.: LEAN, 5S, KAIZEN, SCRUM, KANBAN itp.

Ponadto firma świadczy usługi w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych.
Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów zainteresowanych korzystaniem m.in. z dotacji unijnych, oferujemy kompleksowe doradztwo w zakresie:

  • monitorowania możliwości pozyskania dofinansowania,
  • wyboru źródła finansowania adekwatnego do prowadzonej działalności,
  • pozyskania środków,
  • przygotowania projektów,
  • kompleksowego opracowania wniosków aplikacyjnych,
  • konstruowania biznes planu/studium wykonalności przedsięwzięcia inwestycyjnego.

Praocownicy firmy posiadają także doświadczenie w przygotowywaniu Strategii Rozwoju Gminy, Strategii Rozwoju Kultury oraz Planów Rozwoju Lokalnego. Do tej pory wykonanych zostało kilkanaście Strategii Rozwoju Gminy.

Pracownicy firmy świadczą także usługi w zakresie realizowania i prowadzenia szkoleń.
Prowadzimy i organizujemy szkolenia w obszarach:

  • systemów zarządzania zgodnych z polskimi i międzynarodowymi normami,
  • pozyskiwania i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE,25 li
  • profesjonalnej obsługi klienta i zarządzania jego satysfakcją,
  • kompetencji „miękkich” jak zarządzanie zespołem, negocjacje, zarządzanie czasem czy motywowaniem,
  • praktyczne wykorzystanie narzędzi IT,
  • bezpieczeństwo danych i zarządzanie ryzykiem.

Pracownicy firmy zrealizowali kilka projektów szkoleniowo- doradczych dofinansowanych ze środków UE:

  1. Kadry przyszłości. Program szkoleń dla pracowników przedsiębiorstw; przeszkolone zostały 433 osoby z zakresu zarządzania jakością, środowiskowego;
  2. System Zarządzania Jakością gwarancją poprawy funkcjonowania JST; zostało wdrożonych 20 SZJ w jednostkach samorządu terytorialnego;
  3. Kompleksowe podejście do doskonalenia procesów gwarancją efektywności JST; w ramach projektu w 5 JST zostały wykonane zadania: samoocena CAF, wdrożenie kontroli zarządczej, kodeksu etycznego, wdrożenie usług na platformie ePUAP, wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji Klientów, przygotowanie Strategii Rozwoju Gminy i Planu Lokalnego Gminy.

Firma była Partnerem merytorycznym w 4 dofinansowanych projektach:

  1. Europejska jakość w administracji samorządowej: wdrożenie CAF w 16 JST;
  2. Doskonalenie funkcjonowania JST poprzez wdrożenie systemowego podejścia do zarządzania; w ramach projektu w 6 JST zostały wykonane zadania: samoocena CAF,  wdrożenie systemu zarządzania jakością, wdrożenie kontroli zarządczej, kodeksu etycznego, wdrożenie usług na platformie ePUAP, wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji Klientów, przygotowanie Strategii Rozwoju Gminy i Planu Lokalnego Gminy.
  3. Systemowe zarządzanie organizacją drogą do doskonałości JST; w ramach projektu w 6 JST zostały wykonane zadania: samoocena CAF,  wdrożenie systemu zarządzania jakością, wdrożenie kontroli zarządczej, kodeksu etycznego, wdrożenie usług na platformie ePUAP, wdrożenie systemu monitorowania satysfakcji Klientów, przygotowanie Strategii Rozwoju Gminy i Planu Lokalnego Gminy.
  4. Cyfryzacja administracji samorządowej; w ramach projektu w 7 JST zostały wykonane zadania: opracowanie i wdrożenie systemu wymiany korespondencji elektronicznej, uruchomienie punktu potwierdzania profilu zaufanego, wdrożenie dziedzinowych systemów informatycznych, wdrożenie usług na platformie ePUAP, szkolenia pracowników w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT.

Frima posiada certyfikat systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy EN ISO 9001:2008 z dnia 25 lipca 2016 roku. Ponadto w 2014 roku firma pozytywnie przeszła proces Software Asset Management przeprowadzony wg. wytycznych Microsoft oraz BSA.

Kadra firmy nieustannie podnosi swoje kwalifikację, uczestnicząc w różnych szkoleniach/kursach.

Pan Krzysztof Bajoński posiada następujące certyfikaty/kompetencje:

  1. Audytor wiodący ISO 14001:2004 rej. w IRCA, wydany dnia 5.12.2014 r.,
  2. Quality Management Systems (QMS), wydany dnia 17.04.2015 r.,
  3. Lean Management&Toc, wydany dnia 23.06.2015 r.,
  4. Ukończył warszaty z zakresu zarządzania procesowego, których zakres programowy spełniał wymagania certyfikatu Leader Kaizen, certyfikat został wydany 22.10.2014 r.,
  5. Ukończył zaawansowany 13-dniowy kurs zarządzania projektami, certyfikat został wydany 13.02.2015 r.,
  6. Uczestniczył w szkoleniu "Autorytet menedżera", certyfikat został wydany 14.11.2014 r.,
  7. Ukończył szkolenie Auditor Wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem wg ISO 27001, zaświadczenie wydane  21.03.2014r.,
  8. Uczestniczył w szkoleniu "Optymalizacja podatkowa dzięki S.K.A. i inne struktury optymalizacyjne", zaświadczenie wydane 18.09.2012 r.

Pani Monika Stankiewicz posiada następujące certyfikaty/kompetencje:

  1. Information Security Management Systems (ISMS) Auditor/Lead Auditor Training Course, certyfikat został wydany 24.07.2014 r.,
  2. Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg ISO 22000:2005, certyfikat został wydany 10.05.2012 r.,
  3. Uczestniczyła w szkoleniu "Integracja systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności (HACCP/ISO 9001/ISO 22000/IFS/BRC)", zaświadczenie zostało wydane 23.05.2011 r.,
  4. Environmental Management Systems Auditor/Lead Auditor Training Course (Based on ISO 14001:2004 Standard), certyfikat został wydany 15.01.2015 r.,
  5. Quality Management Systems (QMS), wydany dnia 17.04.2015 r.,
  6. Ukończyła szkolenie "Standard BRC Food- wydanie 7 z 2015 r.", zaświadczenie wydane 26.03.2015 r.

Pan Paweł Kamiński posiada następujące certyfikaty/kompetencje:

  1. Wymagania normy  ISO 50001:2018 z dnia 26.07.2022 r.
  2. Quality Management Systems (QMS), wydany dnia 17.04.2015 r.,
  3. Information Security Management Systems (ISMS) Auditor/Lead Auditor Training Course, certyfikat został wydany 24.07.2014 r.,
  4. Ukończył warszaty z zakresu zarządzania procesowego, których zakres programowy spełniał wymagania certyfikatu Leader Kaizen, certyfikat został wydany 22.10.2014 r.,
  5. Lean Management&Toc, wydany dnia 23.06.2015 r.,
  6. Environmental Management Systems Auditor/Lead Auditor Training Course (Based on ISO 14001:2004 Standard), certyfikat został wydany 15.01.2015 r.,
  7. Audytor wiodący ISO 14001:2004 rej. w IRCA, wydany dnia 5.12.2014 r.,
  8. Ukończył szkolenie "Forum jakości", zaświadczenie zostało wydane 21.11.2014 r.,
  9. Ukończył szkolenie "Narzędzia wspomagające realizację projektów według PMBOK Guide 4-ed", zaświadczenie zostało wydane  21.10.2010 r.,
  10. Ukończył szkolenie "Zarządzanie zespołem projektowym i komunikacja", zaświadczenie zostało wydane 26.11.2010 r.,
  11. Ukończył szkolenie "Zarządzanie ryzykiem, kosztami i jakością w projekcie", zaświadczenie zostało wydane 24.09.2010 r.,
  12. Ukończył szkolenie "Skuteczne zarządzanie projektami wg PMI", zaświadczenie zostało wydane 11.08.2010 r.,

Pani Lucyna Pasiciel posiada następujące certyfikaty/kompetencje:

  1. Ukończyła zaawansowany 13-dniowy kurs zarządzania projektami, certyfikat został wydany 11.12.2014 r.,
  2. Uczestniczyła w szkoleniu "Autorytet menedżera", certyfikat został wydany 14.11.2014 r.,

Pani Sylwia Ogrodowska posiada następujące certyfikaty/kompetencje:

  1. Ukończyła kurs "Certyfikowany specjalista ds. controllingu, zaświadczenie zostało wydane 29.06.2015 r.,
  2. ukończyła 50-godzinne szkolenie e-learningowe ZZPI, zaświadczenie zostało wydane 12.05.2015 r.
Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
pmc@dgpmc.pl, p.kaminski@dgpmc.pl
Telefon
(+48) 512 313 752, (+48) 618 399 024