Promedia Jerzy Osika

Możliwość dofinansowania
Logo Promedia Jerzy Osika

Promedia Jerzy Osika

NIP 6321572039
ul. Marszałkowska 58/15
00-545 Warszawa
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 5
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Firma Promedia powstała w 1998 roku w celu dostarczania przedsiębiorstwom profesjonalnej wiedzy oraz informacji i narzędzi przydatnych w prowadzeniu biznesu i skutecznym działaniu na rynku. Założycielem, właścicielem i prezesem firmy jest Jerzy Osika. Realizujemy swą misję poprzez organizowanie szkoleń zamkniętych (dla pracowników jednej firmy), jak też otwartych. Dostarczamy wiedzy i umiejętności prowadząc praktyczne warsztaty w zakresie: sprzedaży, marketingu, zarządzania, trendów konsumenckich, visual merchandisingu. Szkolimy kadry firm handlowych, produkcyjnych, jak i eksporterów. Realizujemy szkolenia dla firm z branży mody, wyposażenia wnętrz oraz innych sektorów.

Podstawowy zakres merytoryczny szkoleń z kompetencji miękkich:

  • Sztuka skutecznej komunikacji
  • Zdolności perswazyjne i wywoływania wpływu bez manipulacji
  • Wyznaczanie celów i ich osiąganie
  • Motywacja – własna i pracowników
  • Budowanie efektywnych zespołów
  • Sprzedaż – podstawowe narzędzia

Umiejętności osobiste:

  • Marka osobista
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Organizacja pracy
  • Asertywność
  • Równowaga w życiu zawodowym i osobistym a efektywność osobista

Wsparcie sprzedaży

  • Trendy i najskuteczniejsze narzędzia w sprzedaży
  • Efektywne zarządzanie sprzedażą – jak zatrudniać, motywować i szkolić sprzedawców,
  • Nowoczesny marketing wystawienniczy jako skuteczne narzędzie pozyskiwania klientów na międzynarodowych rynkach
  • Skuteczna sprzedaż transgraniczna (cross border e-commerce), czyli jaksprzedawać przez internet na rynkach zagranicznych
  • Jak wykorzystać nowoczesne formaty handlowe (pop-up stores), by pozbyć się zapasów i zyskać klientów w czasach po pandemii
  • Jak sprzedawać w trudnych czasach
  • Skuteczne zarzadzanie w czasach kryzysu
  • Jak wykorzystać wiedzę o trendach konsumenckich, by zyskać klientów?

O TRENERZE:

Jerzy Osika – szkoleniowiec, wykładowca, doradca.

Obieżyświat czerpiący inspirację i wiedzę z całego świata.

  • Dziesiątki odwiedzonych targów i konferencji w Europie, Azji,Ameryce Północnej i Południowej.
  • Setki najlepszych konceptów handlowych, wystawienniczych iproduktowych przeanalizowanych i ocenionych w polskich imiędzynarodowych konkursach, m.in. jako juror PRCH RetailAwards, Ekspozycja Roku, Diament Meblarstwa, Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Arabii Saudyjskiej, przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award

Wykładowca inspirujący swoich słuchaczy w Europie, Azji i Ameryce Północnej

  • wykłady na międzynarodowych targach i konferencjach, m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie.

Prowadzący konferencje i wykłady, moderator eksperckich paneli dyskusyjnych

  • Kilkaset poprowadzonych konferencji, wykładów, paneli dyskusyjnych na wydarzeniach gospodarczych, targach, konferencjach, uczelniach
  • Prowadzący wydarzenia dla firm, izb gospodarczych, klastrów, instytucji samorządowych, chwalony za organizacyjny profesjonalizm i przekazywanie pozytywnej energii.
  • Organizator konferencji i programów edukacyjnych uatrakcyjniających targi branżowe i inne wydarzenia biznesowe,
  • Ponad sto autorskich realizacji projektów o charakterze konferencyjnym i wystawienniczym

Pełen optymizmu szkoleniowiec, przekazujący wiedzę z radością i entuzjazmem

  • Setki zadowolonych uczestników szkoleń: właścicieli, menedżerów i specjalistów w firmach handlowych, produkcyjnych i eksportowych.

Doradca biznesowy i autor publikacji, świetnie rozumiejący problemy przedsiębiorców

  • 30 lat doświadczenia w zarządzaniu i sprzedaży w polskich i zagranicznych firmach (z USA, Włoch, Niemiec) ułatwia mu diagnozowanie potrzeb przedsiębiorców i menedżerów,
  • Od ponad 20 lat odwiedza dziesiątki międzynarodowych targów, by doradzać polskim firmom w lepszym ich wykorzystaniu do realizacji celów sprzedażowych i marketingowych,
  • Autor kilkudziesięciu artykułów (m.in. o retailu, sprzedaży, marketingu wystawienniczym, wykorzystaniu wiedzy o różnicach kulturowych w działaniach eksportowych).

 

Firma posiada certyfikat Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0)

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami