Ad Acta Sp. z o.o.
Charakterystyka działalności firmy
Firma powstała w 2002 roku, z siedzibą w Żorach - Roju. Na rynku szkoleń działamy od 2005 roku. Przedmiotem naszej działalności jest kompleksowa i profesjonalna obsługa podmiotów gospodarczych z zakresu szkoleń i archiwizacji. Zapewniamy dopasowanie oferowanych usług do indywidualnych wymagań klienta oraz konkurencyjne ceny. Szkolenia prowadzimy w formie wykładów połączonych z zajęciami praktycznymi oraz samokształcenia kierowanego w siedzibie ośrodka lub w miejscu wyznaczonym przez usługodawcę.
Dotychczas zrealizowaliśmy dwa projekty współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki "Regionalne kadry gospodarki", Działanie 8.1 "Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie", Poddziałanie 8.1.1 "Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw":
1) „E-Archiwista” - obejmującego szkolenie pracowników podregionu rybnicko – jastrzębskiego w zakresie informatyki i archiwistyki. Ideą projektu było przygotowanie osób do profesjonalnej archiwizacji dokumentów zgodnie z normami UE przy użyciu dostępnych narzędzi technologii informacyjnych. Cele głównym projektu było podniesienie kwalifikacji 120 osób pracujących w JST, małych, średnich i dużych firmach, wskazanych jako grupa docelowa działania z zakresu wykorzystywania nowoczesnych technologii informacyjnych w procesie archiwizacji zamieszkujących podregion rybnicko - jastrzębski w czasie 12 miesięcy trwania projektu.
Lider: „Ad Acta”
Partner: COMBIDATA
2) „Buduj z certyfikatem” - Celem projektu było podniesienie umiejętności zawodowych 40 pracownikom w specjalności operator maszyn budowlanych i drogowych potwierdzonych certyfikatem, w woj. ślaskim.
Posiadamy wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych w Żorach.