HANNA SZUMIŃSKA LEONARDO

Możliwość dofinansowania
Brak ocen dla tego dostawcy

HANNA SZUMIŃSKA LEONARDO

NIP 7771164683
os. Zygmunta III Wazy 1/43
62-020 Swarzędz
Egzamin
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Zamawiając usługę otrzymasz:

- dostarczenia usługi opartej na wiedzy i doświadczeniu zawodowym

- podniesienia poziomu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych umożliwiającym wdrożenie zmian, bo po to kupuje się szkolenia i doradztwo

- realizowania usługi przez osobę, która sama się uczy metodologii uczenia się oraz korzysta z projektów rozwoju osobistego i uzupełnia wiedzę branżową

- przekierowania w przypadku stwierdzenia luk /oczywiście za zgodą/do innych metod lub osób, które dysponują specjalistyczną wiedzą, potrzebną kursantowi

- otrzymaniu sprawdzonej i niezbędnej wiedzy z danego tematu i skrócenia do minimum czasu wyszukiwania wiedzy w Internecie

- nabycia umiejętności samodzielnego poruszania się w obszarach omawianych na szkoleniu

- wyjaśniania wszystkich zagrożeń uczenia się osób dorosłych, które mogą pojawić się i ograniczyć skuteczność kursu

- wykorzystania w programie szkolenia optymalnych narzędzi

- dostarczenia specjalistycznej wiedzy z wykorzystaniem studium przypadku

- wykonywania ćwiczeń, które zwiększają efektywność procesu 

- znacznej oszczędności czasu w poszukiwaniu konkretnej wiedzy

- wielokierunkowego spojrzenia na rozwiązywane problemy

- pokazywania alternatyw w osiąganiu celów na pracę rozciągającą horyzonty.

mgr Hanna Szumińska

*

psychopedagog pracy i doradztwa zawodowego, ekspertka i pasjonatka Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji

(ustawa z 22.12.15r.), współtwórca opisów zawodowych i kwalifikacji rynkowych oraz projektów powiązanych

w zakresie kształcenia ustawicznego, LLL, oraz dostosowywania zasobów zawodowo- zarobkowych Człowieka do aktualnej sytuacji rynkowej

*

przedsiębiorca

, wychowana w swarzędzkiej stolarskiej rodzinie od zawsze pracująca, odpowiadająca za zarządzanie Ludźmi, kompetencjami, zadaniami, procesami czasami w małej, czasami w dużej skali

*

absolwentka kursów i programów szkoleniowych

dotyczących uczenia się osób dorosłych, transformacji postaw zawodowych, inwentaryzacji zasobów, łączenia kompetencji ludzkich z wytworami technologii cyfrowej i innych zmian rynkowych

*

aktywna uczestniczka konferencji naukowych

1. Ogólnopolska Konferencja Naukowa: 50-lecie Pedagogiki Pracy. „Dokąd zmierzasz Pedagogiko pracy? Drogi i bezdroża rozwoju”, kwiecień 22

- Organizator: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy- katedra Pedagogiki Pracy i Andragogiki, Komitet Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk. Kwiecień 2022.

Wystąpienie:

POWRÓT NA RYNEK PRACY- START W BEZDOMNOŚCI. OCENA PRZYDATNOŚCI ZAWODOWEJ I MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA POLSKIEJ RAMY KWALIFIKACJI

W DIAGNOZIE OSÓB DOROSŁYCH.

- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Maj 2022.

Wystąpienie: Dewaluacja edukacji formalnej i pozaformalnej w życiu człowieka

w grupach osób wykluczonych społecznie. ZSK w diagnozie osób bezdomnych.

*

projekty ministerialne: ekspert

Wniosek o włączenie kwalifikacji rynkowej Ministerstwa Rozwoju i Technologii

ekspert, porównujący efekty uczenia się wymagane dla kwalifikacji 

„Przygotowywanie i wykonywanie montażu mebli wbudowanych” z charakterysty-kami Polskiej Ramy Kwalifikacji.

Kwalifikacja włączona do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w czerwcu 2023r.

*

projekty: Zintegrowany System Kwalifikacji

-20.12.2019 Obwieszczenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 grudnia 2019 r. w sprawie włączenia kwalifikacji rynkowej „Prowadzenie procesu bilansowania kompetencji” do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji aktywny udział w opisywaniu kwalifikacji

-07.2018 Udział w przetargu organizowanym przez IBE Opracowanie 120 kwalifikacji rynkowych i potrzebnych społecznie wraz z narzędziami walidacji oraz rozwiązaniami w obszarze wewnętrznego systemu zapewnienia jakości nadawania kwalifikacji. Projekt obejmował następujące kwalifikacje:

Administrowanie nieruchomościami mieszkalnymi, Administrowanie nieruchomościami typu hotelowego, Administrowanie nieruchomościami Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego, Administrowanie nieruchomościami komercyjnymi: magazynowymi, handlowymi, biurowymi, przemysłowymi, Administrowanie nieruchomościami służby zdrowia

-4.2016-2019. Opisanie i przeprowadzenie procesu włączania kwalifikacji rynkowej Stylizowanie paznokci na rzecz firmy

Nesperta Sp. z o.o.

-2018-2019 Koordynator metodyczny projektu Rama kwalifikacji motoryzacja i elektromobilność Eurokreator / PWC sp. c. Rafał Kunaszyk, Anna Kunaszyk

-2018-2019 Doradztwo w zakresie innowacyjnych rozwiązań w temacie kwalifikacji rynkowych dotyczących lutowania dla podmiotu gospodarczego

-2016 wykonanie i złożenie projektu Sektorowej Rady ds. Kompetencji

w gospodarce nieruchomościami w imieniu i na rzecz Ogólnopolskiej Izby Gospodarki Nieruchomościami W Gdańsku (PARP)

*

projekty aktualizacja opisów zawodowych i kwalifikacji

- 2018-2019. Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji-INFODORADCA+, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.4 Modernizacja publicznych i niepublicznych służb zatrudnienia oraz lepsze dostosowanie ich do potrzeb rynku pracy.

Ekspert branżowy: zarządca nieruchomości, administrator nieruchomości, gospodarz domu, pracownik wynajmu powierzchni komercyjnych.

Recenzent zawodów: sprzątaczka biurowa, pośrednik w obrocie nieruchomościami, robotnik gospodarczy, kierownik firmy sprzątającej.

Ewaluator: doradca do spraw rynku nieruchomości, agent do spraw pozyskiwania gruntów.

-Budowa krajowego systemu kwalifikacji-pilotażowe wdrożenie systemu kwalifikacji oraz kampania dotycząca jego funkcjonowania. Działanie IBE: Wzorcowe opisywanie kwalifikacji zgodnie ze wstępnym standardem opisu kwalifikacji. Ekspert zgłoszony przez Krajowe Stowarzyszenie Profesjonalistów Rynku Nieruchomości w pracach nad wzorcowym opisem kwalifikacji: Szacowanie nieruchomości, Administrowanie energią

w nieruchomościach oraz praca nad kwalifikacjami: Pośredniczenie w obrocie prawami do nieruchomości, Administrowanie finansami w nieruchomościach, Gospodarowanie nieruchomościami, Serwisowanie terenów zielonych, Przygotowanie i przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, Serwisowanie obiektów budowlanych. Budowa krajowego systemu kwalifikacji-pilotażowe wdrożenie systemu kwalifikacji oraz kampania dotycząca jego funkcjonowania. Działanie z IBE. 2014-2015.

-Przygotowanie projektu programu kształcenia i opisu walidacji dla kwalifikacji „Planowanie i realizacja animacji czasu wolnego” 2015.

-Wspieranie realizacji pierwszego etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawanych kwalifikacji. Działania IBE Wspieranie podmiotów zainteresowanych włączaniem kwalifikacji nadawanych poza systemami oświaty i szkolnictwa wyższego do ZSK, w tym rynkowych. Ekspert zgłoszony przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie do prac nad opisem kwalifikacji: Bilansowanie kompetencji oraz Prowadzenie zajęć

z preorientacji orientacji zawodowej oraz Prowadzenie procesu bilansowania.

*

kompetencje pedagogiczne:

2023 Kurs trenerski Trenerzy Transformacji Łukasz Milewski Consulting

2022 Kurs „Dostępny design” POWR.02.21.00-00-D005/20 szkolenie dotyczące technologii kompensacyjnych i asystujących, zasad uniwersalnego projektowania oraz możliwości komercjalizacji rozwiązań z zakresu technologii asystujących/kompensacyjnych oraz uniwersalnego projektowania

2022 Kurs Word Class Speaker Łukasz Milewski Consulting

2022 Kurs Tworzenie kursów on-line Karolina Kizińska

2016 Public Speaking Academy Andy Harrington, Londyn

2014 Wielkopolski Uniwersytet Oświaty Pozaszkolnej w Poznaniu, ukończenie kursu pedagogicznego dla instruktorów praktycznej nauki zawodu. Program został zatwierdzony przez Wielkopolskiego Kuratora Oświaty z dnia 30.06.2014r.

nr WRE.5633.51.2014

2011 licencjat psychopedagog pracy i doradztwa zawodowego

*

referencje oraz inne poświadczenia dostępne na życzenie.

Strona: www.szuminska.com.pl

Certyfikaty i referencje
Instytucja certyfikująca (wpisana do ZRK)
zakres: Montowanie mebli i zabudów na wymiar KOD 14002
Podmiot upoważniony do przeprowadzania walidacji (wpisany do ZRK)
Walidacja kwalifikacji Montowanie mebli i zabudów na wymiar. Zestawy efektów uczenia się 1) Planowanie i przygotowywanie montażu mebli i zabudów na wymiar Poszczególne efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia 1. Identyfikuje potrzeby klienta w zakresie montażu mebli i zabudów na wymiar Kryteria weryfikacji: a. przeprowadza wywiad w zakresie funkcjonalności rozwiązań proponowanych do zamontowania mebli i zabudów na wymiar, b. formułuje pytania dotyczące przeznaczenia i sposobu użytkowania mebli i zabudów na wymiar, c. uzgadnia szczegóły dotyczące zastosowania materiału mebli i zabudów na wymiar (kolor, rodzaj materiału, rodzaj wykończenia, rodzaj okuć), d. dokonuje oceny pomieszczenia, w którym ma odbyć się montaż mebli i zabudów na wymiar, pod kątem rozmieszczenia innych mebli, zabudów, elementów stałych lub wyposażenia, e. formułuje pytania dotyczące budżetu klienta, f. przygotowuje szkic zabudowy na wymiar, g. wskazuje składowe mające wpływ na ustalenie terminu montażu mebli i zabudów na wymiar, h. określa formalną ścieżkę realizacji usługi (np. oferta, zamówienie, faktura, gwarancja, rękojmia), i. identyfikuje ograniczenia konstrukcyjne mebli i zabudów na wymiar związane z charakterystyką i dostępnością pomieszczeń i budynków. 2. Przygotowuje plan montażu mebli i zabudów na wymiar Kryteria weryfikacji: a. dokonuje pomiaru wnęk do zabudowy, b. uwzględnia rodzaje i wymiary gotowych elementów montażowych oraz wypełnienia mebli i zabudów na wymiar (np. płyt drewnianych i drewnopochodnych, spieków, szkła, luster) względem usłojenia i innych wymogów, c. dobiera typ, sposób i kierunki otwierania drzwi oraz miejsca mocowania uchwytów, d. wykonuje zestawienie niezbędnych materiałów, e. sporządza ogólny plan montażu (np. typ mebla lub zabudowy, rodzaj i marka zastosowanych okuć, sposób wykończenia powierzchni, sposób obróbki gotowych elementów), f. sporządza rysunek wykonawczy,- g. dobiera rodzaj łączników meblowych i innych akcesoriów w zależności od konstrukcji mebli i zabudów na wymiar i zastosowanych materiałów. 3. Przygotowuje kosztorys i harmonogram prac dotyczących montażu mebli i zabudów na wymiar Kryteria weryfikacji: a. wycenia meble i zabudowy na wymiar na podstawie rysunku wykonawczego, ustala harmonogram prac, b. określa warunki, które muszą być spełnione w zakresie przygotowania powierzchni do montażu mebli i zabudów na wymiar (np. podłoga, ściany, instalacje), c. przygotowuje umowę na wykonanie prac. 4. Kompletuje gotowe elementy montażowe mebli i zabudów na wymiar oraz inne niezbędne materiały Kryteria weryfikacji: a. dobiera gotowe elementy montażowe na podstawie rysunku wykonawczego, b. ustala zakres obróbki maszynowej gotowych elementów montażowych, c. dobiera materiały pomocnicze i wykończeniowe do wykonania montażu (np. kleje, pianki chemiczne, środki ochrony drewna i elementów drewnopochodnych, korektory), d. dobiera dodatkowe materiały (np. oświetlenie, włączniki, materiały tapicerowane, spieki kwarcowe, materiały z kamienia naturalnego). 2) Wykonanie montażu mebli i zabudów na wymiar Poszczególne efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia 1. Przygotowuje stanowisko pracy montażu mebli i zabudów na wymiar Kryteria weryfikacji: a. sprawdza zgodność dostarczonych gotowych elementów montażowych z zamówieniem, b. dokonuje odbioru i zabezpiecza przed uszkodzeniami miejsce montażu, c. segreguje gotowe elementy montażowe, dopasowując je do poszczególnych etapów montażu przed połączeniem w podzespoły i zespoły, d. zabezpiecza gotowe elementy montażowe przed uszkodzeniem, e. dobiera narzędzia i elektronarzędzia do montażu mebli i zabudów na wymiar (np. wiertarka, wkrętarka, młotek gumowy), f. dobiera sprzęt pomocniczy do montażu mebli i zabudów na wymiar (np. poziomica, taśma miernicza, miernik laserowy, drabina, odkurzacz). 2. Montuje gotowe elementy mebli i zabudów na wymiar zgodnie z rysunkiem wykonawczym Kryteria weryfikacji: a. posługuje się rysunkiem wykonawczym, b. wyznacza i nawierca otwory przeznaczone do zamontowania łączników meblowych łączących gotowe elementy mebli i zabudów na wymiar, c. wykonuje drobne korekty w dostarczonych płytach lub torach, polegające na ich przycinaniu, d. skręca ze sobą poszczególne gotowe elementy montażowe, korzystając z instrukcji lub rysunku wykonawczego, e. mocuje zawiasy i inne akcesoria, f. nawierca i mocuje uchwyty, g. montuje szuflady, kosze oraz inne akcesoria i mocuje je w poszczególnych meblach i zabudowach na wymiar, h. mocuje skręcone gotowe elementy montażowe mebli i zabudów na wymiar do ścian, uwzględniając rozmieszczenie instalacji (np. elektrycznej, hydraulicznej, teleinformatycznej). 3. Montuje meble i zabudowy na wymiar z gotowych elementów mebli i zabudów na wymiar oferowanych przez producentów meblowych Kryteria weryfikacji: a. rozpakowuje gotowe elementy mebli i zabudów na wymiar i sprawdza je pod względem jakościowym i ilościowym, b. dobiera narzędzia i elektronarzędzia potrzebne do montażu oraz masy uszczelniające, c. segreguje gotowe elementy mebli i zabudów na wymiar, posługując się przy tym instrukcją montażu, d. przestrzega kolejności montażu gotowych elementów mebli i zabudów na wymiar dostarczonych przez producenta, e. umieszcza elementy mocujące w otworach znajdujących się w czołach boków i przegrodach gotowych elementów mebli i zabudów na wymiar, f. składa gotowe elementy mebli i zabudów na wymiar zgodnie z rysunkiem wykonawczym lub z instrukcją montażu. 4. Dokonuje oceny poprawności wykonania swojej pracy Kryteria weryfikacji: a. weryfikuje stabilność i zgodność montażu z rysunkiem wykonawczym lub z instrukcją montażu, b. weryfikuje poprawność montażu elementów mocujących, c. weryfikuje poprawność działania szuflad i innych elementów (np. domykacze, kosze, pantografy), d. weryfikuje prawidłowość montażu drzwi, e. ustala i weryfikuje jednakową wielkość szczelin, f. identyfikuje i koryguje uszkodzenia elementów oraz inne nieprawidłowości w montażu. 5. Przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy podczas montażu mebli i zabudów na wymiar Kryteria weryfikacji: a. porządkuje stanowisko pracy w trakcie oraz po wykonanej pracy, w tym zarządza odpadami, b. wymienia zasady stosowania oraz rodzaje środków ochrony indywidualnej, c. omawia pojęcia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną przeciwpożarową, ochroną środowiska i ergonomią, d. określa warunki i organizację pracy zapewniające wymagany poziom ochrony zdrowia i życia przed zagrożeniami występującymi w pomieszczeniu wykonywanej pracy, e. omawia sposoby zapobiegania wystąpieniu niepożądanych zdarzeń związanych z wykonywaną pracą, takich jak wypadek przy pracy, uszkodzenie sprzętu, f. omawia zasady udzielania pierwszej pomocy poszkodowanym w drobnych wypadkach przy montowaniu mebli i zabudów na wymiar. 1. Metody walidacji Do weryfikacji efektów uczenia się stosuje się metody: – test teoretyczny (w tym studium przypadku), – analiza dowodów i deklaracji (portfolio), – obserwacja w warunkach symulowanych lub rzeczywistych, – wywiad swobodny (rozmową z komisją). Weryfikacja efektów uczenia się składa się z dwóch części: teoretycznej i praktycznej. W części teoretycznej wykorzystuje się test teoretyczny lub analizę dowodów i deklaracji (portfolio). W części praktycznej stosuje się metodę obserwacji w warunkach symulowanych lub rzeczywistych, uzupełnioną wywiadem swobodnym (rozmową z komisją). 2. Zasoby kadrowe W skład komisji walidacyjnej wchodzi co najmniej 2 asesorów, z których jeden pełni funkcję przewodniczącego komisji z głosem decydującym. Każdy członek komisji walidacyjnej musi spełniać przynajmniej jedno z poniższych kryteriów: – mieć udokumentowane co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu prac stolarskich w zakresie wykonywania i montowania mebli i zabudów na wymiar lub dyplom mistrzowski w zawodzie stolarz lub pochodne stolarstwa meblowego, – mieć udokumentowane co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkole branżowej I stopnia (wcześniej zasadniczej szkole zawodowej) lub II stopnia, technikum lub szkole policealnej o profilu stolarskim lub meblarskim. Komisja walidacyjna łącznie musi spełniać oba powyższe kryteria. W trakcie części praktycznej walidacji może być zapewniona obecność asystenta, który organizuje zaplecze techniczne do przeprowadzenia walidacji, w tym poszczególne stanowiska egzaminacyjne, oraz wspiera osoby przystępujące do walidacji przy posługiwaniu się elementami o większych gabarytach. 3. Sposób organizacji walidacji oraz warunki organizacyjne i materialne Instytucja certyfikująca zapewnia warunki organizacyjne i techniczne niezbędne do przeprowadzenia walidacji, w tym: – materiały biurowe, w tym kartki papieru oraz przybory do pisania, – przygotowaną do zabudowy wnękę o wymiarach min. 120 cm (szerokość) × 200 cm (wysokość) × 60 cm (głębokość), – wzornik różnych kolorów płyt laminowanych, – gotowe elementy montażowe z płyty laminowanej, – katalog okuć i uchwytów stosowanych do montażu mebli i zabudów na wymiar, – okucia stosowane do montażu mebli i zabudów na wymiar, – uchwyty stosowane do montażu mebli i zabudów na wymiar, – urządzenia do cięcia płyt laminowanych (ręczne narzędzia stolarskie, podstawowe elektronarzędzia o napięciu niewymagającym posiadania kwalifikacji w zakresie obsługi urządzeń), – mebel zawierający co najmniej jedną szufladę i drzwi z instrukcją montażu, – środki ochrony indywidualnej (rękawice ochronne, okulary ochronne), – folię ochronną i taśmę do zabezpieczenia stanowiska pracy, – apteczkę.
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@szuminska.com.pl
Telefon
(+48) 661 240 675