AYP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Charakterystyka działalności firmy
W naszej firmie AY Prime, Ty (przedsiębiorca, pracownik, człowiek) jesteś architektem i fundamentem naszego każdego myślenia oraz działania.
Innowacyjną na rynku HR firmę AY Prime tworzy zespół ekspertów wywodzących się z szeroko rozumianego rynku pracy oraz kilkudziesięciu specjalistów z dziedzin t.j. kadry, płace, finanse, księgowość, podatki, marketing, dofinansowania, szkolenia, psychologia, zarządzanie, digital, eventy, social media, PR, prawa.
Za naszą marką stoi niespełna 20 letnie doświadczenie w pracy na rzecz kilkudziesięciu branż. Nasze doświadczenie, sukcesy i efektywność potwierdziliśmy za pośrednictwem zaufania jakim obdarzyło nas już ponad 1000 Klientów.
Istotne cechy filozofii działania AY Prime, które określają naszą misję, cele oraz sposób działania:
- W biznesie cenimy:
- prostotę i transparentność, szybkość i mobilność, jakość i profesjonalizm, innowacyjność oraz doskonałość
- redukcję czasu, kosztów oraz skomplikowania, a to wszystko koniecznie z utrzymaniem wysokich standardów
- szerokie możliwości rozwoju, nieograniczoną przestrzeń do nauki (szkolenia, przebranżowienie)
- wyłamywanie się z ograniczeń i dlatego mówimy NIE procedurom, standardom, szablonom, mówimy TAK elastyczności i personalizacji rozwiązań
- jeśli to tylko możliwe to zastosujemy Success fee
- nie interesuje nas zaszufladkowanie jako tych najtańszych albo najdroższych, lecz najlepszych, optymalnych dla każdej ze stron relacji biznesu
- W życiu cenimy:
- kreowanie pozytywnych postaw (sport, aktywny wypoczynek)
- pokonywanie każdego dystansu i przeszkód wymaganego dla satysfakcji jednostki
- zmianę stylu życia (TAK dla rozwoju, zmiany, podążania z duchem czasu)
- szacunek i wdzięczność
- Współpraca z nami:
- to równowaga, pożądana w obecnych czasach
- równoważy filar zawodowy, społeczny, dokonań/doświadczenia/gwarancji
- Filozoficznie czego chce AY Prime? 😊
- „Ruszyć z posad bryłę świata”
AY Prime wraz ze swoimi licznymi Partnerami oferuje usługi w zakresie:
- Rekrutacja pracowników tymczasowych lub ich leasing – potencjał nasz i naszych Partnerów to: 4 000 zatrudnionych w Polsce (do końca roku planowane ponad 7 000 osób) z Ukrainy, Mołdawii, Bangladesz, Nepal, Filipiny, gdzie nasz Parter posiada nowo otworzone biuro; 7 biur w Polsce, ogólnopolski zasięg; 4 własne firmy rekrutacyjne na Ukrainie; własna, wiodąca firma rekrutacyjna na rynku mołdawskim. Sposób rozliczenia – jedynie SUCCESS FEE
- Kadry i płace, Nadpłaty ZUS, Księgowość, Doradztwo Prawno-Podatkowe
- Dofinansowania ze środków EU oraz ze środków publicznych. Sposób rozliczenia – jedynie SUCCESS FEE
- Szkolenia zamknięte oraz otwarte z najlepszymi mówcami, trenerami z Polski
- Analizy porównawcze wynagrodzeń (raporty płacowe)
- Consulting biznesowy, PR, Marketing, Religia Marki
- PFRON, Systemy motywacyjne, Benefity – system oszczędności
- Audyty i zabezpieczenia danych osobowych (RODO), Cyber Ubezpieczenia
- Rekrutacje stałe na każdy szczebel i na każde stanowisko (współpracujemy w tym zakresie z wieloma Partnerami). Sposób rozliczenia – jedynie SUCCESS FEE
- Czym jest SI w HR? Już niebawem pokarzemy „jak to działa”
Wszystkie zadania specjalne wymagające niezwykłej dbałości i nieszablonowego podejścia - na ten moment nie wiemy jak/co/gdzie, ale w ciągu 2 tygodni… J
Co wyróżnia AY Prime?
Synergia 3ch elementów: Czas, Bezpieczeństwo i Zyski
Dlaczego AY Prime stawia na Partnerstwo z innymi firmami w naszej/podobnej branży?
Dla nas to oczywiste następstwo. „My, ludzie, wierzymy w rozwój, współpracę oraz to, że istotą człowieczeństwa jest pomaganie innym ludziom.”. Stawiamy więc na współpracę we wspólnym celu – rozwojowi ekonomicznemu przedsiębiorstw. Poprzez takie połączenie sił możemy zaproponować kompleksowe rozwiązanie w zakresie zapewnienia odpowiedniej komplementarności (czas) niewyobrażalnie wysokiej jakości świadczonych usług (bezpieczeństwo inwestowanych środków finansowych w naszą firmę), które mają wygenerować zwiększoną rentowność (zyski). Żyjemy w świecie specjalizacji, gdzie każda z firm ma swoją wąską działkę i dobranie odpowiedniego rozwiązania może być problematyczne. Wierzymy, że kluczem do sukcesu są ludzie. Prawie 20 lat na rynku pozwala nam zagwarantować dobranie najlepszego dla Państwa rozwiązania w postaci Partnera optymalizując przy tym koszty każdego z projektów, w ramach którego będziemy współpracować.
Dzięki AY Prime nasi Klienci mogą w 100 % skupić się na tym czym znają się najlepiej na świecie, czyli na własnym biznesie a my jako eksperci zajmiemy się wniesieniem wartości dodanych. Dzięki nam nasi Klienci zyskują bezcenną walutą jaką jest czas.
Przykładowe tematyki szkoleń AY Prime i naszych Partnerów:
- Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa. Rozliczanie kosztów w przedsiębiorstwie.
- Szkolenia z AI
- Szkolenia z podatków
- MS Office
- Szkolenia cyfrowe
- Produkcja
- Magazyn
- Marketing
- Szkolenia z sprzedaży
- Zarządzanie
- KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
- Wykorzystanie narzędzi weryfikacji wiarygodności kontrahentów biznesowych
- Fuzje, połączenia, podziały, przekształcenia oraz inne działania restrukturyzacyjne w ujęciu rachunkowym i podatkowym
- Lider zespołu księgowego - warsztat nowoczesnego menedżera
- Efektywne planowanie dystrybucji – analiza kosztów w odniesieniu do jakości procesów logistycznych
- Skuteczna gospodarka materiałowa przedsiębiorstwa
- Optymalizacja procesów zaopatrzeniowych
- Organizacja transport i logistyki w przedsiębiorstwie
- Controlling personalny w HR
- Effective Presentation Skills
- Twarde mierniki sukcesu projektów HR
- Zarządzanie zespołem multi kulturowym
- Zarządzanie pracownikami z pokolenia Y i Z
- Diagnoza kandydatów metodą DEEP HIDE
- ASP.NET – podstawy tworzenia aplikacji WEB
- Tworzenie responsywnych stron i aplikacji HTML5
- Crystal Records – zaawansowane raportowanie
- Programowanie aplikacji internetowych Java EE z wykorzystaniem JSF, EJB 3 i JPA
- Visual Basic for Applications – kurs podstawowy i zaawansowany
- JavaScript – dynamiczne serwisy WWW
- Reklama, sponsoring i inne wybrane zagadnienia podatkowe
- ROI w marketingu. Efektywne i dynamiczne zarządzanie budżetem marketingowym
- Skuteczna reklama w wyszukiwarce Google
- E-commerce – podstawy handlu internetowego
- Zamówienia publiczne i umowy na roboty budowlane w świetle nowelizacji przepisów
- Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) – podstawy teoretyczne oraz zastosowanie przepisów w świetle obowiązującej ustawy
- Ograniczenie rotacji i absencji w pracy
- Specjalista ds. kadr i płac - Kompendium prawa pracy i naliczania wynagrodzeń w praktyce
- Ochrona danych osobowych po zmianach. Inspektor ochrony danych osobowych w aspekcie RODO
- Prawo własności intelektualnej w praktyce
- Prawidłowe konstruowanie umów przedsiębiorcy z konsumentem oraz problematyka niedozwolonych klauzul umownych
- Wymagania prawne, standardy handlowe i kryteria mikrobiologiczne, jako narzędzia do utrzymania trwałości i bezpieczeństwa
- Negocjacje z sieciami handlowymi
- Jakość w spawalnictwie – praktyczne warsztaty
- Organizacja w miejscu pracy w oparciu o metodykę Kaizen
- Windykacja należności pieniężnych
- Windykacja telefoniczna – „Praktyczne szkolenie z technik windykacji telefonicznej”
- Windykacja terenowa – „Windykacja terenowa – świadomość mowy ciała w technice negocjacyjnej”
- Windykacja listowa – „Windykacja pośrednia – zasady skutecznej windykacji piśmiennej”
Dzięki wieloletniej praktyce i innowacyjnym podejściu do biznesu, AYP Sp. z o.o. wyróżnia się na rynku doradztwa personalnego. Z dumą podkreślamy, że nasze korzenie sięgają ponad 60 lat doświadczenia zespołowego, mimo że jako firma istniejemy od 2018 roku. To nie jest zwyczajna matematyka, to nasza filozofia: Za sukcesem każdej firmy stoją ludzie. A my, w AYP, wierzymy, że nasi specjaliści to gwarancja najwyższej jakości obsługi.
Nie tylko mówimy o jakości – potwierdzają to liczne certyfikaty i wyróżnienia:
- Certyfikat ISO nr 108/QMS/2021 zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015-10,
- Znak jakości TGLS Quality Alliance z aktualną reakredytacją z 2022 roku,
- Rejestracja w Bazie Usług Rozwojowych oraz w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych,
- Certyfikat Standardów Usług Szkoleniowo-Rozwojowej SUS 2.0. Oto kilka informacji płynących z audytu: „Aspekty szczególnie (mocne strony zidentyfikowane w czasie auditu): 1. Silna pozycja na rynku 2. Przystępna cena usług szkoleniowych i doradczych 3. Szeroka działalność szkoleniowa 4. Wysokie zaangażowanie kadry w realizację powierzonych obowiązków, umiejętność samokształcenia się pracowników, dobry przepływ wiedzy między pracownikami (organizacja ucząca się) 5. Dbanie o aspekt etyczny pracy, w tym o niewystępowanie konfliktu interesów i działań konkurencyjnych w działaniach pracowników 6. Wysoka jakość oferowanych usług (brak reklamacji na wykonywane usługi, uznanie klientów, referencje, wysoki poziom zadowolenia wynikający z badania zadowolenia).
W świecie cyfryzacji i rosnącej wartości informacji, dbałość o dane naszych klientów jest dla nas priorytetem. Gwarantujemy pełną poufność, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), co potwierdzają klauzule poufności podpisywane z naszymi klientami.