Greenfield Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Charakterystyka działalności firmy
Greenfield Consulting Sp. z o.o. jest firmą świadczącą usługi o charakterze szkoleniowym oraz doradczym. W jej stałej ofercie znajdują się realizowane w sposób samodzielny bądź w oparciu o współpracę z podwykonawcami:
- szkolenia "miękkie", w tym m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, budowania zespołu, czy asertywności.
- szkolenia zawodowe prowadzące do zdobycia konkretnych umiejętności i kompetencji zawodowych,
- doradztwo biznesowe skoncentrowane przede wszystkim na obszarze zarządzania i planowania strategicznego, zarządzania zmianą, budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania sprzedażą, budowania skutecznych zespołów, jak również w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych,
- opracowywanie studiów wykonalności, w tym analiz finansowych,
- prowadzenie audytów,
- prowadzenie badań rynkowych i opinii publicznej,
- ogranizacja i prowadzenie eventów, imprez i konferencji,
- doradztwo dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym m.in. w zakresie opracowywania dokumentów, takich jak strategie rozwoju, czy programy rewitalizacji.
Portfel klientów Spółki stanowią przede wszystkim przedsiębiorstwa z sektora MSP oraz jednostki samorządu terytorialnego. W swojej codziennej działalności Greenfield Consulting Sp. z o.o. kieruje się zdefiniowanymi przez jej Właścicieli misją, wizją oraz katalogiem wartości nadrzędnych.
Misja Spółki brzmi:
„Świadczyć najwyższej jakości usługi szkoleniowo-doradcze oraz kreować nowe i skuteczne rozwiązania prowadzące do zaspokojenia najbardziej wyrafinowanych potrzeb Klientów. Bezwzględnie przestrzegać zasady, że najważniejszy jest w pełni zadowolony Klient i dążyć do optymalnego wykorzystania posiadanej wiedzy oraz doświadczenia, tak by Klient był zawsze przekonany, iż w naszej Firmie jest traktowany w sposób szczególny i wyjątkowy”.
Wizja Spółki brzmi:
„Jesteśmy wiodącym w Polsce południowej Przedsiębiorstwem działającym w branży szkoleniowo-doradczej realizującym swoje usługi na najwyższym poziomie jakościowym możliwym do osiągnięcia dzięki wykwalifikowanej i doświadczonej kadrze pracowniczej oraz posiadanym nowoczesnym zasobom technicznym.
Naszym Klientom zapewniamy zindywidualizowaną obsługę, zgodną z ich oczekiwaniami.
Nieustannie podnosimy efektywność działania poprzez systematyczne doskonalenie narzędzi i procesów wewnętrznych.
Elementem kultury organizacyjnej Przedsiębiorstwa jest promowanie innowacyjności na wszystkich poziomach organizacji oraz stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników”.
Katalog wartości nadrzędnych Spółki brzmi:
„Współpraca z naszą Firmą jest bezproblemowa.
Wyznajemy zasady otwartości oraz wzajemnego poszanowania i zaufania.
Dbamy o spełnienie naszych zobowiązań.
Koncentrujemy się na zapewnieniu korzyści Klientom i wyników działalności.
Myślimy strategicznie i wyznaczamy nowe kierunki rozwoju.
Motywujemy naszych pracowników, aby osiągnęli najwyższą wydajność”.
Greenfield Consulting Sp. z o.o. posiada także wyznaczone cele/kierunki działania, którymi są:
- Wsparcie szkoleniowo-doradcze Klientów na wszystkich etapach rozwoju ich działalności,
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości realizowanych usług,
- Dążenie do optymalizacji procesu obsługi Klienta,
- Systematyczny wzrost dynamiki sprzedaży proponowanej oferty usługowej,
- Stały i zrównoważony rozwój Firmy.
Potencjał i doświadczenie Greenfield Consulting Sp. z o.o. w realizacji usług rozwojowych zapewniają przede wszystkim jej Właściciele, w tym:
Paweł Repeta - Doradca biznesowy, Konsultant, Trener - Prezes Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o.
Specjalizuje się w pozyskiwaniu „zewnętrznych” źródeł finansowania, w tym głównie środków unijnych dla przedsiębiorców oraz organizacji pozarządowych i samorządów. Posiada również wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi, które zdobył pracując na stanowiskach kierowniczych odpowiadając za ich kompleksową koordynację, w tym m.in. za zarządzanie finansami i personelem, nadzór nad prawidłowym przebiegiem kampanii informacyjno-promocyjnej oraz procesem rekrutacji, a także nadzór nad monitoringiem i ewaluacją działań projektowych. Jednym z przedsięwzięć, którym kierował był projekt „A moim marzeniem jest własna firma”. Jego celem było udzielenie wsparcia finansowego oraz szkoleniowo-doradczego osobom planującym uruchomienie własnej działalności gospodarczej. Członek wielu organizacji pozarządowych, w tym Stowarzyszenia Rozwoju Zawodowego Śląska i Małopolski oraz członek Zarządu (Wiceprezes) Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Pszczyńska”. Doświadczony szkoleniowiec i doradca specjalizujący się w tematyce związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Autor i współautor kilkuset biznes planów oraz planów i strategii rozwoju przedsiębiorstw. Obszarem jego szczególnych zainteresowań zawodowych są zagadnienia związane z public relations i marketingiem.
Paweł Repeta jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, gdzie ukończył studia magisterskie na kierunku Politologia. Swoje kwalifikacje podniósł w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie kończąc studia podyplomowe z zakresu Public relations.
Pozycja zawodowa i wybrane kompetencje:
- konsultant Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU),
- zarządzanie projektami, w tym współfinansowanymi z funduszy unijnych,
- prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektów, w tym współfinansowanych z funduszy unijnych,
- audytowanie projektów unijnych wdrażanych w ramach Priorytetu II PO KL,
- opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie realizacji projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i innych "zewnętrznych" źródeł finansowania,
- prowadzenie szkoleń i doradztwa (od 2005 r.) z zakresu: źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych w przedsiębiorstwach, źródeł finansowania przedsięwzięć na rzecz rozwoju zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych niezbędnych do ubiegania się o zewnętrzne źródła finansowania, w tym biznes planu, zarządzania firmą, zasad funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, marketingu i elementów kreowania wizerunku firmy, analizy rynku, negocjacji, technik sprzedaży, zarządzania projektami z uwzględnieniem problematyki równych szans kobiet i mężczyzn, kreowania postaw przedsiębiorczych, adaptacyjności pracowników na rynku pracy oraz komunikacji międzyludzkiej i komunikacji w zespole,
- opracowywanie planów i strategii rozwoju przedsiębiorstw,
- opracowywanie studiów wykonalności przedsięwzięć inwestycyjnych,
- opracowywanie programów rozwoju lokalnego i strategii rozwoju jednostek samorządu terytorialnego.
Agata Grabiarz-Bąk - Wiceprezes Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o.
Wykształcenie
2003-2004 Akademia Ekonomiczna w Katowicach Wydział Zarządzania - Studia Podyplomowe - Edukacja Europejska
2001-2003 Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie Wydział Zarządzania, Uniwersytet w Lille - Studia Podyplomowe - Polsko-Francuska Podyplomowa Szkoła Zarządzania
1999-2001 Uniwersytet Śląski Wydział Filologiczny Studia Magisterskie - kierunek filologia romańska
1996-1999 Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Gliwicach - Studia Licencjackie - kierunek język francuski
Doświadczenie zawodowe
1999-nadal Powiatowy Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. prof. K. Bielenina w Brzeszczach - nauczyciel języka francuskiego
Dodatkowe doświadczenie
2011-2015 Wicedyrektor Powiatowego Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. prof. K. Bielenina w Brzeszczach
Pozostałe kwalifikacje
- Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - warsztaty „Nadzór dyrektora nad realizacją podstawy programowej”,
- Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny - szkolenie „Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w praktyce”,
- Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – certyfikat uczestnictwa w programie „eTwinning”,
- obsługa komputera - pakiet Microsoft Office, Visio,
- j. angielski - posługiwanie się w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kat. „B”.
Bartłomiej Bąk - Pełnomocnik Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o.
Wykształcenie
Posiada stopień doktora w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości.
2008 - 2013 Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach - Wydział Zarządzania - Seminarium Doktorskie
2005 - 2006 Uniwersytet Jagielloński Instytut Ekonomii i Zarządzania - Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Audyt
2003 - 2004 Uniwersytet Jagielloński Instytut Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych - Studia Podyplomowe - Studia Wiedzy o Integracji Europejskiej
2001-2003 Uniwersytet Jagielloński Zakład Ekonomii Stosowanej - Studia Magisterskie - specjalność Zarządzanie Jakością
1998-2001 Uniwersytet Jagielloński Wydział Prawa i Administracji - Studia Licencjackie - specjalność Administracja Samorządowa
Doświadczenie zawodowe
2015-2017 Dyrektor Departamentu Organów Korporacyjnych w TAURON Wydobycie S.A. (dawniej POŁUDNIOWY KONCERN WĘGLOWY S.A).
2010-2014 - Kierownik Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Relacji Inwestorskich - pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora ds. Organizacji i Nadzoru Właścicielskiego
2009-2010 Kierownik Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Majątkowego
2008-2009 Kierownik Wydziału Organizacyjno-Prawnego
DODATKOWE DOŚWIADCZENIE
2016-2017 Pełnomocnik Zarządu ds. Integracji TAURON Wydobycie S.A. i Public Relations w spółce Nowe Brzeszcze Grupa TAURON Sp. z o.o.
2014-2016 Sekretarz Rady Nadzorczej Spółki Usług Górniczych Sp. z o.o.
2012-2013 Członek Rady Nadzorczej Agencji Rozwoju Lokalnego S.A.
2008-2011 Członek Rady Nadzorczej Agencji Rozwoju Małopolski Zachodniej S.A.
Pozostałe wybrane kwalifikacje
- Dyplom Ministerstwa Skarbu Państwa potwierdzający zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa,
- Audytor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
- Audytor Behawioralny,
- certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji - Asystent Jakości,
- kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli przedmiotów zawodowych organizowany przez Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie.
Greenfielfd Consulting Sp. z o.o. legitymuje się posiadaniem certyfikatu TGLS Quality Alliance o numerze 02/08/2021. Dokument ten Spółka uzyskała w dniu 27.08.2021 r. po audycie jakości prowadzonych szkoleń.przeprowadzonym przez Fundację The Global Language System Polska w dniu 23.08.2021 r. W wyniku przedmiotowego audytu Greenfield Consulting Sp. z o.o. otrzymała prawo do posługiwania się Znakiem jakości TGLS Quality Alliance (Rekomendacja obowiązuje do dnia 26.08.2024 r.).
Greenfield Consulting Sp. z o.o. posiada również certyfikat ISO 9001:2015 o numerze Q&R _1125 (zakres: certyfikacji: Usługi szkoleniowe i doradcze) - Data pierwszej certyfikacji: 10.07.2024 r.; Ważność certyfikacji od: 10.07.2024 r.; Ważność certyfikacji do: 09.07.2027 r. W wyniku jego przyznania Q&R Polska Sp. z o.o. zaświadcza, że certyfikowana organizacja wprowadziła i stosuje system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami: ISO 9001:2015.