Greenfield Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Możliwość dofinansowania
Logo Greenfield Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Drobniaka 32/Brak
32-626 Jawiszowice
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 113
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Greenfield Consulting Sp. z o.o. jest firmą świadczącą usługi o charakterze szkoleniowym oraz doradczym. W jej stałej ofercie znajdują się realizowane w sposób samodzielny bądź w oparciu o współpracę z podwykonawcami: 

  • szkolenia "miękkie", w tym m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, negocjacji, budowania zespołu, czy asertywności. 
  • szkolenia zawodowe prowadzące do zdobycia konkretnych umiejętności i kompetencji zawodowych,  
  • doradztwo biznesowe skoncentrowane przede wszystkim na obszarze zarządzania i planowania strategicznego, zarządzania zmianą, budowania przewagi konkurencyjnej, zarządzania sprzedażą, budowania skutecznych zespołów, jak również w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych, 
  • opracowywanie studiów wykonalności, w tym analiz finansowych, 
  • prowadzenie audytów, 
  • prowadzenie badań rynkowych i opinii publicznej,   
  • ogranizacja i prowadzenie eventów, imprez i konferencji, 
  • doradztwo dla jednostek samorządu terytorialnego, w tym m.in. w zakresie opracowywania dokumentów, takich jak strategie rozwoju, czy programy rewitalizacji. 

Portfel klientów Spółki stanowią przede wszystkim przedsiębiorstwa z sektora MSP oraz jednostki samorządu terytorialnego. W swojej codziennej działalności Greenfield Consulting Sp. z o.o. kieruje się zdefiniowanymi przez jej Właścicieli misją, wizją oraz katalogiem wartości nadrzędnych.    

Misja Spółki brzmi:

„Świadczyć najwyższej jakości usługi szkoleniowo-doradcze oraz kreować nowe i skuteczne rozwiązania prowadzące do zaspokojenia najbardziej wyrafinowanych potrzeb Klientów. Bezwzględnie przestrzegać zasady, że najważniejszy jest w pełni zadowolony Klient i dążyć do optymalnego wykorzystania posiadanej wiedzy oraz doświadczenia, tak by Klient był zawsze przekonany, iż w naszej Firmie jest traktowany w sposób szczególny i wyjątkowy”.

Wizja Spółki brzmi:

„Jesteśmy wiodącym w Polsce południowej Przedsiębiorstwem działającym w branży szkoleniowo-doradczej realizującym swoje usługi na najwyższym poziomie jakościowym możliwym do osiągnięcia dzięki wykwalifikowanej i doświadczonej kadrze pracowniczej oraz posiadanym nowoczesnym zasobom technicznym.

Naszym Klientom zapewniamy zindywidualizowaną obsługę, zgodną z ich oczekiwaniami.

Nieustannie podnosimy efektywność działania poprzez systematyczne doskonalenie narzędzi i procesów wewnętrznych.

Elementem kultury organizacyjnej Przedsiębiorstwa jest promowanie innowacyjności na wszystkich poziomach organizacji oraz stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników”.

Katalog wartości nadrzędnych Spółki brzmi:

„Współpraca z naszą Firmą jest bezproblemowa.

Wyznajemy zasady otwartości oraz wzajemnego poszanowania i zaufania.

Dbamy o spełnienie naszych zobowiązań.

Koncentrujemy się na zapewnieniu korzyści Klientom i wyników działalności.

Myślimy strategicznie i wyznaczamy nowe kierunki rozwoju.

Motywujemy naszych pracowników, aby osiągnęli najwyższą wydajność”.

Greenfield Consulting Sp. z o.o. posiada także wyznaczone cele/kierunki działania, którymi są:

  • Wsparcie szkoleniowo-doradcze Klientów na wszystkich etapach rozwoju ich działalności,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości realizowanych usług,
  • Dążenie do optymalizacji procesu obsługi Klienta,
  • Systematyczny wzrost dynamiki sprzedaży proponowanej oferty usługowej,
  • Stały i zrównoważony rozwój Firmy. 

​Potencjał i doświadczenie Greenfield Consulting Sp. z o.o. w realizacji usług rozwojowych zapewniają przede wszystkim jej Właściciele, w tym:  

Paweł Repeta - Doradca biznesowy, Konsultant, Trener - Prezes Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o.                 

Specjalizuje się w pozyskiwaniu „zewnętrznych” źródeł finansowania, w tym głównie środków unijnych dla przedsiębiorców oraz organizacji pozarządowych i samorządów. Posiada również wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi, które zdobył pracując na stanowiskach kierowniczych odpowiadając za ich kompleksową koordynację, w tym m.in. za zarządzanie finansami i personelem, nadzór nad prawidłowym przebiegiem kampanii informacyjno-promocyjnej oraz procesem rekrutacji, a także nadzór nad monitoringiem i ewaluacją działań projektowych. Jednym z przedsięwzięć, którym kierował był projekt „A moim marzeniem jest własna firma”. Jego celem było udzielenie wsparcia finansowego oraz szkoleniowo-doradczego osobom planującym uruchomienie własnej działalności gospodarczej. Członek wielu organizacji pozarządowych, w tym Stowarzyszenia Rozwoju Zawodowego Śląska i Małopolski oraz członek Zarządu (Wiceprezes) Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Pszczyńska”. Doświadczony szkoleniowiec i doradca specjalizujący się w tematyce związanej z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Autor i współautor kilkuset biznes planów oraz planów i strategii rozwoju przedsiębiorstw. Obszarem jego szczególnych zainteresowań zawodowych są zagadnienia związane z public relations i marketingiem. 

Paweł Repeta jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, gdzie ukończył studia magisterskie na kierunku Politologia. Swoje kwalifikacje podniósł w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie kończąc studia podyplomowe z zakresu Public relations.  

Pozycja zawodowa i wybrane kompetencje:   

  • konsultant Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU),
  • zarządzanie projektami, w tym współfinansowanymi z funduszy unijnych,
  • prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektów, w tym współfinansowanych z funduszy unijnych,
  • audytowanie projektów unijnych wdrażanych w ramach Priorytetu II PO KL,  
  • opracowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie realizacji projektów współfinansowanych z funduszy unijnych i innych "zewnętrznych" źródeł finansowania,
  • prowadzenie szkoleń i doradztwa (od 2005 r.) z zakresu: źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych w przedsiębiorstwach, źródeł finansowania przedsięwzięć na rzecz rozwoju zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych niezbędnych do ubiegania się o zewnętrzne źródła finansowania, w tym biznes planu, zarządzania firmą, zasad funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw, marketingu i elementów kreowania wizerunku firmy, analizy rynku, negocjacji, technik sprzedaży, zarządzania projektami z uwzględnieniem problematyki równych szans kobiet i mężczyzn, kreowania postaw przedsiębiorczych, adaptacyjności pracowników na rynku pracy oraz komunikacji międzyludzkiej i komunikacji w zespole,
  • opracowywanie planów i strategii rozwoju przedsiębiorstw,
  • opracowywanie studiów wykonalności przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • opracowywanie programów rozwoju lokalnego i strategii rozwoju jednostek samorządu terytorialnego.                                 

Agata Grabiarz-Bąk - Wiceprezes Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o. 

Wykształcenie 

2003-2004 Akademia Ekonomiczna w Katowicach Wydział Zarządzania - Studia Podyplomowe - Edukacja Europejska

2001-2003 Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie Wydział Zarządzania, Uniwersytet w Lille - Studia Podyplomowe - Polsko-Francuska Podyplomowa Szkoła Zarządzania

1999-2001 Uniwersytet Śląski Wydział Filologiczny Studia Magisterskie - kierunek filologia romańska

1996-1999 Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Gliwicach - Studia Licencjackie - kierunek język francuski

Doświadczenie zawodowe

1999-nadal Powiatowy Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. prof. K. Bielenina w Brzeszczach - nauczyciel języka francuskiego 

Dodatkowe doświadczenie 

2011-2015 Wicedyrektor Powiatowego Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. prof. K. Bielenina w Brzeszczach

Pozostałe kwalifikacje

  • Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - warsztaty „Nadzór dyrektora nad realizacją podstawy programowej”, 
  • Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny - szkolenie „Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w praktyce”, 
  • Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji – certyfikat uczestnictwa w programie „eTwinning”, 
  • obsługa komputera - pakiet Microsoft Office, Visio, 
  • j. angielski - posługiwanie się w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. „B”. 

Bartłomiej Bąk - Pełnomocnik Zarządu Greenfield Consulting Sp. z o.o. 

Wykształcenie 

Posiada stopień doktora w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. 

2008 - 2013 Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach - Wydział Zarządzania - Seminarium Doktorskie

2005 - 2006 Uniwersytet Jagielloński Instytut Ekonomii i Zarządzania - Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Audyt

2003 - 2004 Uniwersytet Jagielloński Instytut Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych - Studia Podyplomowe - Studia Wiedzy o Integracji Europejskiej

2001-2003 Uniwersytet Jagielloński Zakład Ekonomii Stosowanej - Studia Magisterskie - specjalność Zarządzanie Jakością

1998-2001 Uniwersytet Jagielloński Wydział Prawa i Administracji - Studia Licencjackie - specjalność Administracja Samorządowa

Doświadczenie zawodowe

2015-2017 Dyrektor Departamentu Organów Korporacyjnych w TAURON Wydobycie S.A. (dawniej POŁUDNIOWY KONCERN WĘGLOWY S.A).

2010-2014 - Kierownik Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Relacji Inwestorskich - pełnienie funkcji zastępcy Dyrektora ds. Organizacji i Nadzoru Właścicielskiego 

2009-2010 Kierownik Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Majątkowego

2008-2009 Kierownik Wydziału Organizacyjno-Prawnego 

DODATKOWE DOŚWIADCZENIE

2016-2017 Pełnomocnik Zarządu ds. Integracji TAURON Wydobycie S.A. i Public Relations w spółce Nowe Brzeszcze Grupa TAURON Sp. z o.o.

2014-2016 Sekretarz Rady Nadzorczej Spółki Usług Górniczych Sp. z o.o.

2012-2013 Członek Rady Nadzorczej Agencji Rozwoju Lokalnego S.A.

2008-2011 Członek Rady Nadzorczej Agencji Rozwoju Małopolski Zachodniej S.A.

Pozostałe wybrane kwalifikacje 

  • Dyplom Ministerstwa Skarbu Państwa potwierdzający zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa, 
  • Audytor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania, 
  • Audytor Behawioralny, 
  • certyfikat Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji - Asystent Jakości, 
  • kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli przedmiotów zawodowych organizowany przez Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie. 

Greenfielfd Consulting Sp. z o.o. legitymuje się posiadaniem certyfikatu TGLS Quality Alliance o numerze 02/08/2021. Dokument ten Spółka uzyskała w dniu 27.08.2021 r. po audycie jakości prowadzonych szkoleń.przeprowadzonym przez Fundację The Global Language System Polska w dniu 23.08.2021 r. W wyniku przedmiotowego audytu Greenfield Consulting Sp. z o.o. otrzymała prawo do posługiwania się Znakiem jakości TGLS Quality Alliance (Rekomendacja obowiązuje do dnia 26.08.2024 r.).  

Greenfield Consulting Sp. z o.o. posiada również certyfikat ISO 9001:2015 o numerze Q&R _1125 (zakres: certyfikacji: Usługi szkoleniowe i doradcze) - Data pierwszej certyfikacji: 10.07.2024 r.; Ważność certyfikacji od: 10.07.2024 r.; Ważność certyfikacji do: 09.07.2027 r. W wyniku jego przyznania Q&R Polska Sp. z o.o. zaświadcza, że certyfikowana organizacja wprowadziła i stosuje system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami: ISO 9001:2015.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
repeta.pawel@gmail.com
Telefon
(+48) 691 972 273