Fundacja Training Projects
Charakterystyka działalności firmy
Po pierwsze, nie zatrudniamy trenerów. Jest nas tylko siedmioro. Wszyscy przez kilkanaście lat zarządzaliśmy firmami i zespołami. Z czasem każdy z nas doszedł do wniosku, że największą frajdę jako szefowi sprawia mu rozwijanie swoich ludzi. Dlatego założyliśmy fundację Training Projects.
Jako nie-trenerzy niektóre rzeczy robimy trochę gorzej od konkurencji: nasze materiały poszkoleniowe nie wyglądają tak elegancko, a oferta tematyczna jest znacznie uboższa. Niektóre za to robimy ciut lepiej: symulacje biznesowe i gry menedżerskie, inspirujące studia przypadków z realnego biznesu, oraz wielowymiarowe scenki handlowe i negocjacyjne. Wreszcie, niektóre robimy inaczej: pokazujemy swoje autorskie narzędzia, które sami sprawdziliśmy w pracy menedżera.
Nasz zespół:
•Rafał Szczepanik to współzałożyciel i były wiceprezes Pracuj.pl, autor książek o szkoleniach team building.
•Iwona Piga kierowała zespołami handlowymi w Procter Gamble i Welli. Autorka gier symulacyjnych i team building.
•Witold Mockałło wprowadził na polski rynek cztery firmy farmaceutyczne, był dyrektorem MephaPolska.
•Gerard Sigmundzik był menedżerem sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. Coach ICF.
•Dorota Owczarska kieruje projektami team building, wcześniej pracowała w firmach komercyjnych (m.in. Kompanii Piwowarskiej) i sektorze publicznym (WSSE).
Wg. niezależnych badań na próbie 832 menedżerów HR, opublikowanych w Pulsie HR, Training Projects jest drugą najlepszą firmą szkoleniową w Polsce. Zostaliśmy wyróżnieni w 5 kategoriach:
-Rozwój osobisty i interpersonalny
-Zarządzanie i przywództwo
-Sprzedaż
-Gry i symulacje
-Team building