Anna Wołoszyn-Kusio
Charakterystyka działalności firmy
Brand manager, strateg komunikacji i marek osobistych, marketer, trener, przedsiębiorca. Autorka e-booków, szkoleń, materiałów edukacyjnych i produktów cyfrowych. Z wykształcenia także pedagog i teatrolog.
Prowadzi webinary, autorskie programy grupowe, bierze udział w konferencjach jako prelegentka. Szkoli przedsiębiorców z marketingu, LinkedIn, copywritingu, brandingu i komunikacji w świecie cyfrowym. Współpracuje z lokalną telewizją Sfera TV, dla której realizuje programy szkoleniowo - rozwojowe z zakresu komunikacji marketingowej.
Gospodarz i współorganizator LinkedIn Local Gliwice. Jej kurs z budowania profilu na LinkedIn, znalazł się w TOP 12 kursów on-linie w konkursie Jestem Interaktywna w 2023 roku. Autorka artykułu o roli marek opublikowanego branżowym piśmie "Nowy Marketing", który znalazł się na liście najczęściej czytanych tekstów w 2024 roku.
W czerwcu 2024 roku ukończyła program szkoleniowy i zdała egzamin, zdobywając zawód “Specjalista ds. rozwoju i stosowania metod sztucznej inteligencji” w Instytucie Marki Online i Komunikacji (IMOK) . Z powodzeniem prowadzi szkolenia dla firm z tematu AI w marketingu.
Swoje kompetencje z zakresu budowania marki i content marketingu rozwijała pod okiem praktyków biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie - ukończyła studia podyplomowe Branding i Content Marketing.
Cenną wiedzę, narzędzia i umiejętności zdobyła uczestnicząc w Brand Master Academy założonej przez Stephen’a Houraghan’a z Australii. Stephen szkoli najbardziej pożądanych na całym świecie strategów marki, a jego Academy zyskała uznanie samego Seth’a Godin’a.
Uczyła się też od cenionych w branży strategów – Karoliny i Mariusza Łodygów i ukończyła kurs “ABC strategii marki”.
Uczestniczyła w warsztatach budowania marki u Macieja Tesławskiego, który od ponad 30 lat zajmuje się marketingiem i brandingiem, oraz tworzy i współpracuje z największymi markami w kraju i na świecie.
Budowania strategii marki uczyła się także od Krzysztofa Wadasa – autora dwóch bestsellerowych książek o budowaniu marki oraz laureata nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2021/2022.
Kompetencje trenerskie szlifowała u cenionego w środowisku trenerskim dr Piotra Wirońskiego – Międzynarodowego Trenera Zarządzania, Mentora i członka Stowarzyszenia Promentor, Organizatora Ogólnopolskich Zjazdów Trenerów.
Magister filologii polskiej na Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, nauczyciel mianowany języka polskiego z kilkunastoletnim stażem oraz oligofrenopedagog. Ukończ