QuaZon Kamil Walerzak
Charakterystyka działalności firmy
QuaZon Kamil Walerzak oferuje profesjonalne usługi doradcze i konsultacyjne w obszarach zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych.
Podstawowym zakresem oferowanych usług jest analiza procesów z wykorzystaniem metodyki LEAN management, SixSigma, TQM oraz standardów ISO9000.
Usługi doradcze dedykowane są dla przedsiębiorców, organizacji oraz osób fizycznych i opierają się na indywidualnym podejściu do organizacji oraz osób operacyjnych / decyzyjnych – elementy coachingu.
Usługi doradcze / konsulting wspierający Klienta w jego rozwoju, stanowi integralną część naszej oferty, zapewnia kompleksowe wsparcie i rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, skupiając się na praktycznym zastosowaniu wiedzy w biznesie.
Działalność doradcza dopełniona jest przez szeroki zakres szkoleń z adekwatnych narzędzi jakości, rozwiązywania problemów czy technik mapowania i optymalizacji procesów biznesowych.
Jeśli chcesz rozwijać organizację i/ lub swoje kompetencje to oferujemy kompleksowe usługi szkoleniowe w zakresie:
- budowania podejścia i świadomości procesowej z wykorzystaniem metod mapowania – VSM value stream mapping / SIPOC
- rozwoju kadry z matrycą kompetencji Skills matrix
- wsparcia w budowaniu systemu definiowania i zarzadzania wskaźnikami KPI
- kreowania przestrzeni dla analizy przyczyn źródłowych RCA Root cause analisys i skutecznego rozwiązywania problemów Problem Solving, użycia metod A3/8D
- oceny potencjału - metodyka i narzędzia LEAN management (analiza wartości i strat, optymalizacja przepływu)
- działania w oparciu dane liczbowe i elementy sterowania statystycznego – metodyka SixSigma/cykl DMAIC, SPC statystyczne sterowanie procesem , MSA analiza systemów pomiarowych
Szkolenia realizujemy zarówno w obszarach bezpośrednio produkcyjnych jak i funkcji wsparcia i procesach usługowych. Usługi szkoleniowe obejmują zarówno formy stacjonarne jak i online.
Naszą misją jest ciągły rozwój organizacji poprzez doskonalenie procesów w nich realizowanych i budowanie kompetencji pracowników.