Justyna Moniak Aligis
Charakterystyka działalności firmy
Od 12 lat wspieramy klientów w realizacji inwestycji i rozwoju ich działalności z wykorzystaniem dotacji UE. Doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu dotacji i doradztwo klientom w osiąganiu sukcesu rynkowego, skłoniło nas do poszerzenia oferty o specjalistyczne szkolenia w oparciu o własne wypracowane metody.
Nasz zespół składa się z doświadczanych menadżerów, wybitnych specjalistów, którzy łączą w sobie bogate doświadczenie zdobyte w zarządzaniu niemieckimi i duńskimi firmami produkcyjnym, polskimi spółkami akcyjnymi oraz umiejętności myślenia poza schematami. Ogromna praktyczna wiedza w dziedzinach: zarządzania, sprzedaży, produkcji, finansów i logistyki predysponuje nas do doradztwa, szkoleń i wsparcia w zakresie wdrażania i optymalizacji procesów biznesowych na każdym etapie funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wpieramy firmy w osiąganiu celów biznesowych w różnych segmentach działalności od firmy małych do dużych. Wiedza poparta wieloletnim doświadczaniem w międzynarodowych organizacjach na najwyższych szczeblach zarzadzania, pozwala nam skutecznie wspierać polskie firmy, przekładaj cele strategiczne na konkretne kroki i plany działań.
Oferowane prze nas szkolenia obejmują wszystkie obszary funkcjonowania firmy:
HANDEL I MARKETING (budowa skutecznych zespołów, techniki sprzedaży, obsługa klienta, spotkania handlowe, prezentacje online):
- Jak zbudować efektywny proces sprzedaży w firmie?
- Efektywny Menadżer Sprzedaży
- Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
- Jak stworzyć zaangażowany i wysokiej jakości zespół sprzedaży
- Świadome zarządzanie sprzedażą – matematyka handlowa – rentowność, marża, rabaty
- Jak odnieść sukces w sprzedaży – a może po ludzku do ludzi?
- Klient w centrum uwagi – profesjonalna obsługa klienta oraz załatwianie sytuacji trudnych
- Prowadzenie spotkań z kluczowymi klientami
- Sprzedaż relacyjna – od budowania relacji do skutecznej finalizacji
- Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta
- Jak nie tracić klientów i pozyskiwać nowych
Całościowe wsparcie w obszarze handlowym Firmy obejmuje:
Audyt sprzedaży -Sprawdzamy w jaki sposób działają procesy w obszarze sprzedaży, pokazując gdzie firma popełnia błędy.
Strategia sprzedaży -Strategia sprzedaży definiuje zbiorczo najważniejsze obszary, które wpływają na relacje firmy z klientami.
Mapowanie procesów sprzedaży - Mapowanie procesu sprzedaży to graficzna forma, która przedstawia poszczególne etapy procesu sprzedaży. Celem jest poprawa funkcjonowania organizacji.
Zarządzanie sprzedażą -Zarządzanie sprzedażą to bardzo szeroki obszar, obejmuje między innymi: strukturę, trendy sprzedaży, strategie zarządzania terytoriami sprzedaży, współczesne instrumenty marketingowe, techniki negocjacji handlowych i sprzedaży, zarządzanie relacjami z klientem ale także zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen i rabatów.
Coaching sprzedażowy -Coaching jest jedną z głównych – obok szkoleń metodą wspierania rozwoju, jest bowiem jednym z najbardziej skutecznych narzędzi, które mogą zarówno doraźnie jak i długofalowo wpływać na efektywność handlowców.
Mentoring sprzedażowy -To wspieranie jednej osoby przez drugą w dokonywaniu przełomowych/ znaczących postępów w obszarze zdobywania wiedzy, myślenia, doświadczenia. Jest bardzo skuteczną metodą rozwoju potencjału menedżerskiego i sprzedażowego.
Pomagamy zoptymalizować pracę działu sprzedaży, wprowadzając logikę opartą na nowych zasadach i regułach rynkowych. Koncentrujemy się na głównych celach:
- MARŻA - wyeliminowanie wszelkich, niepotrzebnych strat w obszarze sprzedaży
- STRUKTURA - wypracowanie skutecznej a zarazem efektywnej struktury sprzedaży
- OBRÓT - wzrost wolumenu sprzedaży w perspektywicznych kanałach i segmentach
- SIŁA - praca nad wzmocnieniem pozycji konkurencyjnej firmy
- SKUTECZNOŚĆ, wyposażenie firmy w narzędzia wspierające rozwój rentownej sprzedaży
ZARZĄDZANIE MENADŻERSKIE:
- Kierowanie zespołem
- Motywowanie pracowników, Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole
- Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy z pracownikami
- Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
- Inteligencja emocjonalna w pracy managera
- Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
- Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
- Początkujący Manager – warsztaty rozwoju kompetencji kierowniczych
- Zarządzanie zespołem – skuteczny Manager
- Rozwiązywanie konfliktów na linii pracownik – przełożony
- Zarządzanie czasem, delegowanie i zapobieganie stresowi
- Work Life Balance – równowaga w życiu zawodowym i prywatnym
- Rozmowy oceniające – delegowanie i egzekwowanie zadań
- Zarządzanie zmianą
PRODUKCJA i LOGISTYKA (zarządzanie zespołem produkcyjnym, 5S, SMED, lean manufacturing):
- Lean Manufacturing – doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych
- Zarządzanie Zakupami Zapasami
- Zarządzanie produkcją
- Planowanie, sterowanie i harmonogramowanie produkcji
- Optymalizacja Procesów Produkcyjnych – Techniki Lean, Value Stream Mapping
- 5S i Visual Management
- Zarządzanie i optymalizacja kosztów magazynu
- Lean w logistyce
- Efektywne zarządzanie zespołem dla kierowników produkcji
FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA:
- Analiza finansowa- analiza rentowności, analiza płynności, analiza zadłużenia, analiza sprawności działania
- Finansowanie działalności przedsiębiorstwa, funkcjonowanie rynków finansowych,
- Zarządzanie wartością firmy, płynnością finansową – kapitał obrotowy
- Rachunkowość finansowa, zarządcza a controlling
Nasza oferta we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy obejmuje:
- Audyt, diagnozę obecnej sytuacji
- Określenie obszarów wymagających usprawnień
- Wskazie oraz zdefiniowanie celów strategicznych firmy
- Przełożenie celów na wybrane obszary firmy
- Optymalizację procesów
- Opracowanie planu działań ze wskazaniem efektów na poszczególnych etapach prac
- Wsparcie podczas wdrożenia proponowanych zmian
- Monitorowanie efektów, wprowadzenie ewentualnych korekt
Dodatkowo oferta obejmuje wsparcie Klienta w pozyskaniu finansowania na wybrane szkolenia.