Justyna Moniak Aligis

Możliwość dofinansowania
Logo Justyna Moniak  Aligis
Brak ocen dla tego dostawcy

Justyna Moniak Aligis

NIP 9532441117
ul. Tysiąclecia 4/4
97-500 Radomsko
Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Od 12 lat wspieramy klientów w realizacji inwestycji i rozwoju ich działalności z wykorzystaniem dotacji UE. Doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu dotacji i doradztwo klientom w osiąganiu sukcesu rynkowego, skłoniło nas do poszerzenia oferty o specjalistyczne szkolenia w oparciu o własne wypracowane metody.

Nasz zespół składa się z doświadczanych menadżerów, wybitnych specjalistów, którzy łączą w sobie bogate doświadczenie zdobyte w zarządzaniu niemieckimi i duńskimi firmami produkcyjnym, polskimi spółkami akcyjnymi oraz umiejętności myślenia poza schematami. Ogromna praktyczna wiedza w dziedzinach: zarządzania, sprzedaży, produkcji, finansów i logistyki predysponuje nas do doradztwa, szkoleń i wsparcia w zakresie wdrażania i optymalizacji procesów biznesowych na każdym etapie funkcjonowania przedsiębiorstwa. Wpieramy firmy w osiąganiu celów biznesowych w różnych segmentach działalności od firmy małych do dużych. Wiedza poparta wieloletnim doświadczaniem w międzynarodowych organizacjach na najwyższych szczeblach zarzadzania, pozwala nam skutecznie wspierać polskie firmy, przekładaj cele strategiczne na konkretne kroki i plany działań.


Oferowane prze nas szkolenia obejmują wszystkie obszary funkcjonowania firmy:

HANDEL I MARKETING (budowa skutecznych zespołów, techniki sprzedaży, obsługa klienta, spotkania handlowe, prezentacje online):

  • Jak zbudować efektywny proces sprzedaży w firmie?
  • Efektywny Menadżer Sprzedaży
  • Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
  • Jak stworzyć zaangażowany i wysokiej jakości zespół sprzedaży
  • Świadome zarządzanie sprzedażą – matematyka handlowa – rentowność, marża, rabaty
  • Jak odnieść sukces w sprzedaży – a może po ludzku do ludzi?
  • Klient w centrum uwagi – profesjonalna obsługa klienta oraz załatwianie sytuacji trudnych
  • Prowadzenie spotkań z kluczowymi klientami
  • Sprzedaż relacyjna – od budowania relacji do skutecznej finalizacji
  • Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta
  • Jak nie tracić klientów i pozyskiwać nowych

Całościowe wsparcie w obszarze handlowym Firmy obejmuje:
Audyt sprzedaży -Sprawdzamy w jaki sposób działają procesy w obszarze sprzedaży, pokazując gdzie firma popełnia błędy.
Strategia sprzedaży -Strategia sprzedaży definiuje zbiorczo najważniejsze obszary, które wpływają na relacje firmy z klientami.
Mapowanie procesów sprzedaży - Mapowanie procesu sprzedaży to graficzna forma, która przedstawia poszczególne etapy procesu sprzedaży. Celem jest poprawa funkcjonowania organizacji.
Zarządzanie sprzedażą -Zarządzanie sprzedażą to bardzo szeroki obszar, obejmuje między innymi: strukturę, trendy sprzedaży, strategie zarządzania terytoriami sprzedaży, współczesne instrumenty marketingowe, techniki negocjacji handlowych i sprzedaży, zarządzanie relacjami z klientem ale także zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen i rabatów.
Coaching sprzedażowy -Coaching jest jedną z głównych – obok szkoleń metodą wspierania rozwoju, jest bowiem jednym z najbardziej skutecznych narzędzi, które mogą zarówno doraźnie jak i długofalowo wpływać na efektywność handlowców.
Mentoring sprzedażowy -To wspieranie jednej osoby przez drugą w dokonywaniu przełomowych/ znaczących postępów w obszarze zdobywania wiedzy, myślenia, doświadczenia. Jest bardzo skuteczną metodą rozwoju potencjału menedżerskiego i sprzedażowego.

Pomagamy zoptymalizować pracę działu sprzedaży, wprowadzając logikę opartą na nowych zasadach i regułach rynkowych. Koncentrujemy się na głównych celach:

  • MARŻA - wyeliminowanie wszelkich, niepotrzebnych strat w obszarze sprzedaży
  • STRUKTURA - wypracowanie skutecznej a zarazem efektywnej struktury sprzedaży
  • OBRÓT - wzrost wolumenu sprzedaży w perspektywicznych kanałach i segmentach
  • SIŁA - praca nad wzmocnieniem pozycji konkurencyjnej firmy
  • SKUTECZNOŚĆ, wyposażenie firmy w narzędzia wspierające rozwój rentownej sprzedaży

ZARZĄDZANIE MENADŻERSKIE:

  • Kierowanie zespołem
  • Motywowanie pracowników, Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole
  • Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy z pracownikami
  • Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
  • Inteligencja emocjonalna w pracy managera
  • Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
  • Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
  • Początkujący Manager – warsztaty rozwoju kompetencji kierowniczych
  • Zarządzanie zespołem – skuteczny Manager
  • Rozwiązywanie konfliktów na linii pracownik – przełożony
  • Zarządzanie czasem, delegowanie i zapobieganie stresowi
  • Work Life Balance – równowaga w życiu zawodowym i prywatnym
  • Rozmowy oceniające – delegowanie i egzekwowanie zadań 
  • Zarządzanie zmianą

PRODUKCJA i LOGISTYKA (zarządzanie zespołem produkcyjnym, 5S, SMED, lean manufacturing):

  • Lean Manufacturing – doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych
  • Zarządzanie Zakupami Zapasami
  • Zarządzanie produkcją
  • Planowanie, sterowanie i harmonogramowanie produkcji
  • Optymalizacja Procesów Produkcyjnych – Techniki Lean, Value Stream Mapping
  • 5S i Visual Management
  • Zarządzanie i optymalizacja kosztów magazynu
  • Lean w logistyce
  • Efektywne zarządzanie zespołem dla kierowników produkcji

FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA:

  • Analiza finansowa- analiza rentowności, analiza płynności, analiza zadłużenia, analiza sprawności działania 
  • Finansowanie działalności przedsiębiorstwa, funkcjonowanie rynków finansowych,
  • Zarządzanie wartością firmy, płynnością finansową – kapitał obrotowy
  • Rachunkowość finansowa, zarządcza a controlling 

Nasza oferta we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy obejmuje:

  1. Audyt, diagnozę obecnej sytuacji
  2. Określenie obszarów wymagających usprawnień
  3. Wskazie oraz zdefiniowanie celów strategicznych firmy
  4. Przełożenie celów na wybrane obszary firmy
  5. Optymalizację procesów
  6. Opracowanie planu działań ze wskazaniem efektów na poszczególnych etapach prac
  7. Wsparcie podczas wdrożenia proponowanych zmian
  8. Monitorowanie efektów, wprowadzenie ewentualnych korekt 

Dodatkowo oferta obejmuje wsparcie Klienta w pozyskaniu finansowania na wybrane szkolenia.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
j.moniak@aligis.pl
Telefon
(+48) 697 129 977