2BA AGNIESZKA NOWAK

Logo 2BA  AGNIESZKA NOWAK
Brak ocen dla tego dostawcy

2BA AGNIESZKA NOWAK

NIP 8831094054
os. Osiedle Podzamcze Sektor B 10/17
48-300 Nysa
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Łączymy doświadczenia praktyczne związane z turystyką i promocją oraz marketingiem terytorialnym – firm, miast, powiatów subregionów i regionów oraz pracą w organizacjach społecznych i biznesie turystycznym z wiedzą i doświadczeniem najlepszych w tej dziedzinie. Pracowaliśmy dotychczas dla ponad 100 firm turystycznych, ponad 70 JST wszystkich szczebli oraz innych instytucji samorządowych

  1. Strategie, programy rozwoju, warsztaty, seminaria, szkolenia, doradztwo, audyty, badania rynku:
  • szkolenia związane z promocją gospodarczą
  • analizy i oceny rynku krajowego pod kątem obszarów produktów turystycznych
  • opracowanie Planu Działania (Action Plan)
  • strategia komunikacji i innowacyjnego produktu turystycznego.
  • strategie upowszechniania innowacji społecznych
  • doradztwo marketingowe i dot. turystyki społecznej dla PES
  • doradztwo dotyczące rewitalizacji i partycypacji społecznej
  • strategie przewidywania i zarządzania zmianą gospodarczą
  • dokumentacja na potrzeby złożenia wniosku do PARP o dofinansowanie projektów
  • opracowanie oraz wsparcie wdrożeniowe jednolitych standardów funkcjonowania sieciowego produktu turystycznego.
  1. Hotelarstwo i Gastronomia – menedżer obiektów hotelowo – gastronomicznych (hotele *** i ****)

• programy promocji dla obiektów hotelowych

• współpraca z JST w obszarze sieciowego produktu turystycznego i jego promocji

• uruchamianie i kategoryzacja obiektów hotelowych

• wdrażanie systemów zarządzania jakością w hotelarstwie i gastronomii (m.in. HACCP)

  • projekt szkoleniowo – doradczy dla branży turystycznej – trenerzy – eksperci w 14 województwach z 20 tematów w szkoleniach ze współpracy sieciowej oraz w zawodowych i menadżerskich szkoleniach dla branży
  • projekt dot. sieciowania produktów turystycznych – audyty obiektów turystycznych – hotelarskich i świadczących inne usługi turystyczne oraz wdrażanie technologii informatycznych

Pracujemy osobiście oraz z wybranymi ekspertami nad badaniami i analizami w zakresie rozwoju jednostek samorządowych. Przygotowujemy plany i strategie, szkolimy i doradzamy.

Nagrodzeni medalem „Za zasługi dla turystyki”.

Należymy do: Warszawskiej Izby Gospodarczej, Stowarzyszenia Ekspertów Turystyki, Opolskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej oraz Stowarzyszenia Mediów Polskich.

Szczegółowe informacje o zrealizowanych zamówieniach dla JST i instytucji samorządowych/firm:

1. Urząd Miasta Sopotu

• Zaproszenie do współopracowania w ramach przetargu dot. Strategii marketingu turystycznego Miasta Sopotu oraz Programu budowy marki Miasta Sopotu przez grupą Totem sp. z o.o.

• Opracowanie metodologii projektu, audyt i analiza (w oparciu o źródła wtórne) stanu rozwoju turystyki Sopotu oraz zdefiniowanie celów na poziomie strategicznym w obszarze turystyki

• Autorski program Markowych produktów turystycznych dla Sopotu

• Założenia do programów operacyjnych promocji Sopotu, wraz ze skazaniem możliwych źródeł finansowania

• Konsultacje z branżą i turystycznym samorządem gospodarczym i opracowanie programu aktywizacji mieszkańców

• Opracowanie strategii rozwoju turystyki miasta Sopot – część analityczna i strategiczna

• Program Działań Marketingowych miasta Sopotu, kampania – 5 letnia 2006-2010

2. Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie

• Przeprowadzenie audytu i analizy dla wizerunku marki miasta

• Opracowanie założeń strategicznych dla marki Miasta Szklarska Poręba

• Opracowanie i przeprowadzenie wg autorskiego pomysłu konkursu na znak marki Miasta Szklarska Poręba

• Przygotowania projektu badań znaku marki miasta i ich przeprowadzenie

• Współpraca z firmą graficzną i prowadzenie prac nad powstaniem znaku

• Opracowanie założeń dla systemu wizualnego i programu komunikacji marki

• Przygotowanie i przeprowadzenie projektu badań turystów i mieszkańców

• Przeprowadzenie analizy strategicznej w obszarze turystyki i produktu turystycznego oraz opracowanie założeń do strategii produktu turystycznego

• Opracowanie koncepcji sieciowego produktu turystycznego

3. Urząd Miasta w Ustce

• Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dot. promocji i wizerunku miasta

• Opracowanie koncepcji współpracy w celu wykreowania wizerunku marki miasta

• Strategia Marki Miasta Ustka – zatwierdzona przez Radę Miasta

• Program rozwoju submarek: aktywność i natura wraz z systemami identyfikacji wizualnej submarek

4. Starostwo Powiatowe w Nysie

• Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dot. promocji i współpracy gmin powiatu na rzecz powstania wspólnej strategii promocji

• Opracowanie wstępnej koncepcji projektu promocji Ziemi Nyskiej w ramach współpracy transgranicznej

• Strategia rozwoju turystycznego pogranicza nysko – jesenickiego na obszarze powiatu nyskiego – zatwierdzona przez Radą Powiatu

• Prognoza Oddziaływania na Środowisko Strategii rozwoju turystycznego pogranicza nysko – jesenickiego na obszarze powiatu nyskiego

• Strategia promocji pogranicza nysko – jesenickiego na obszarze powiatu nyskiego

5. Urząd Miasta w Świdnicy

• Przeprowadzenie konsultacji dotyczących strategii promocji oraz wizerunku Świdnicy

6. Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich

• Opracowanie strategii rozwoju przedsiębiorczości i turystyki obszaru transgranicznego Rychleby – Góry Złote

• Opracowanie strategii marketingowego wsparcia dla rozwoju turystyki i produktu turystycznego (w tym koncepcji sieciowania transgranicznego produktu turystycznego)

• Opracowanie założeń polityki inwestycyjnej dla wparcia rozwoju turystyki i produktu turystycznego

• Przygotowanie propozycji rozwoju marki transgranicznego obszaru Rychleby – Góry Złote

7. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Bory Dolnośląskie – Iłowa

• Audyt wizerunkowy Regionu Bory Dolnośląskie

• Badania wraz z analizą strategiczną wizerunku Regionu Bory Dolnośląskie, finansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w województwie lubuskim

• Cykl szkoleń warsztatowych w programie „Moje umiejętności – to moja praca” – działanie 6.3 w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w Województwie Lubuskim

8. Urząd Miasta Racibórz

• Strategia Rozwoju Turystyki Miasta Racibórz na lata 2010-2017 – zatwierdzona przez Radę Miasta

9. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Qwsi – Ziębice

• Badania i analizy obszaru objętego Lokalną Strategią Rozwoju.

• Strategia rozwoju turystyki obszaru QWSI

10. Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie

• Badania struktury krajowego i zagranicznego ruchu turystycznego w Województwie Zachodniopomorskim w 2010 r. wraz z opracowaniem raportu z tych badań.

• Badania struktury krajowego i zagranicznego ruchu turystycznego w Województwie Zachodniopomorskim w 2013 r. wraz z opracowaniem raportu z tych badań.

• Program rozwoju turystyki wodnej na obszarze Pojezierza Drawskiego, Myśliborskiego i Wałeckiego oraz w dorzeczu Parsęty i Regi

• Koncepcja utworzenia, rozwoju i komercjalizacji zachodniopomorskiego szlaku „Parki, ogrody, krajobrazy, smaki Pomorza Zachodniego bramą do poznawania regionu” wraz z programem jego wdrażania, zarządzania i promocji”

11. Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku

• Strategia marketingowa Ziemi Kłodzkiej

12. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego w Krakowie

• Manual Obsługi Turysty – opracowanie i wdrożenie w ramach projektu „Małopolski System Informacji Turystycznej” – badania punktów informacji turystycznej w Małopolsce metodą „mystery quest” – tajemniczy klient, opracowanie podręcznika obsługi turysty, szkolenia wdrażające podręcznik wraz ze szkoleniami krajoznawczymi, szkolenie praktyczne – study tour po 6 subregionach Małopolski.

13. Urząd Miejski w Szczecinie

• Raport dotyczący ruchu turystycznego na podstawie pierwotnych i wtórnych badań odwiedzających miasto Szczecin w roku 2010 i 2011

14. Urząd Miejski w Elblągu

• Strategia promocji Elbląga na lata 2012-2015 wraz z programem budowy marki Elbląga do 2020 r.

15. Urząd Miejski w Malborku

• Strategia Zarządzania Zmianą Gospodarczą

16. Starostwo Powiatowe w Giżycku

• Strategia Promocji Turystycznej Powiatu Giżyckiego

17. Urząd Pracy w Nysie

• Strategia przewidywania i zarządzania zmianą gospodarczą w powiecie nyskim

18. Instytut Studiów Wschodnich – Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie

• „Małe Miasta magnesem dla inwestorów” – marketing miast – Ukraina (Lwów-Kijów-Charków-Odessa)

19. Urząd Miejski w Nysie

• Strategia Rozwoju Nysy 2015-2022 – zatwierdzona przez Radę Miejską

• Prognoza Oddziaływania na Środowisko Strategii Rozwoju Nysy 2015-2022

• Partnerstwo Nyskie 2020 – konsultacje społeczne (IPC Wrocław)

20. Urząd Gminy Tuszów Narodowy

• Analiza potencjału inwestycyjnego gminy Tuszów Narodowy

21. Urząd Gminy Mielec

• Analiza potencjału rozwoju społeczno-gospodarczego gminy Mielec

• Strategia Public Relations gminy Mielec

22. Starostwo Powiatowe w Hajnówce

• Szkolenie dotyczące rozwoju turystycznego powiatu hajnowskiego

• Strategia zarządzania i promocji regionu Puszczy Białowieskiej wraz z opracowaniem dwóch produktów turystycznych regionu

23. Lokalna Grupa Działania „Nyskie Księstwo Gór i Jezior” w Nysie

• Koncepcja produktu turystycznego

24. Urząd Miejski w Słupsku

• Strategia rozwoju miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska na lata 2014 – 2020

25. Urząd Miejski w Turku

• Strategia marki i produktu turystycznego dla obszaru powiatu tureckiego

26. Związek Miast Polskich w Poznaniu

– usług eksperckie ds. turystyki dla:

• Partnerstwa samorządów Koszalińskiego Obszaru Funkcjonalnego

• Partnerstwa Aglomeracji Konińskiej

• Partnerstwa Nadodrzańskich Gmin

• Partnerstwa Gmin Mikroregionu Wielkopolskiego Parku Narodowego

• Partnerstwa Kędzierzyńsko-Kozielskiego Subregionalnego Obszaru Funkcjonalnego;

– usługi eksperckie ds. strategii i programowania dla:

• Partnerstwa Subregionu Brzeskiego

• Partnerstwo Jednostek Samorządu Terytorialnego Ziemi Dzierżoniowskiej

• Partnerstwa Nyskiego 2020

27. Urząd Miejski w Suwałkach (dla EU Consult)

• Warsztaty i konsultacje społeczne do Strategii Promocji Miasta Suwałki na lata 2016 –2020

28. Urząd Miejski w Białej

• Warsztaty dotyczące rewitalizacji do Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Biała do 2023 roku

29. Urząd Miejski w Białym Borze (Pracownia Pozarządowa – Koszalin)

• Dobre praktyki w tworzeniu strategii rozwoju turystki w samorządach lokalnych; korzyści

z posiadania i warunki skutecznego wdrażania – warsztat z elementami dyskusji moderowanej z uwzględnieniem wyników badań mieszkańców Gminy Biały Bór;

wstępne określenie strategii rozwojowych Gminy w temacie turystyki; diagnoza zasobów i potencjału Gminy w tym zakresie

30. Urząd Miejski w Suchedniowie (Instytut Badawczy IPC)

• Warsztat dotyczący Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy Suchedniów na lata 2016–2026

31. Urząd Miejski w Łomży

• Strategii Promocji Miasta Łomża

• Założenia polityki senioralnej

• Założenia polityki kulturalnej miasta ze wskazaniem kierunków rozwoju

• Kierunki rozwoju łomżyńskiego sportu

• Określenie możliwości i sposobów zaspokojenia trzeciego sektora

• Kierunki rozwoju promocji gospodarczej

32. Urząd Miasta Kędzierzyna-Koźla

• Ekspert ds. rewitalizacji w ramach projektu „Kędzierzyn-Koźle. Rewitalizujemy Chemiczną Twierdzę”

33. Urząd Miejski w Sośnicowicach

• Ekspert w zakresie partycypacji społecznej i partnerstw „Programu Rewitalizacji Gminy Sośnicowice na lata 2016-2023”

34. Urząd Miejski w Krasnobrodzie

• Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Krasnobród

35. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu

• Seminarium z zakresu kluczowej sfery rozwoju pn. turystyka społeczna

• Seminarium z zakresu kluczowej sfery rozwoju pn. lokalny potencjał kulturowy

• Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu trzech regionalnych spotkań sieciujących w trzech subregionach województwa opolskiego celem nawiązania współpracy pomiędzy podmiotami ekonomii społecznej, a podmiotami ze sfery biznesu i nauki

36. Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego w Opolu

• Oceny merytoryczna lokalnego programu rewitalizacji

37. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku

• Długofalowa Strategia Promocji Gospodarczej Województwa Podlaskiego

38. Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim

• Warsztaty dotyczące Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Ostrowa Wielkopolskiego na lata 2016-2023

39. Urząd Miejskie w Lublinie

• Warsztaty dotyczące ożywienia gospodarczego obszarów rewitalizacji – uzupełnienie Programu Rewitalizacji Lublina

40. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego (Instytut Badawczy IPC Wrocław) we Wrocławiu

• Wykonanie badań rynku sportowego w województwie dolnośląskim – desk research

41. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

• Aktualizacja dokumentów strategicznych gmin i powiatów uwzględniających ekonomię społeczną – doradztwo specjalistyczne

• Doradztwo specjalistyczne dotyczące ekonomii społecznej

42. Urząd Miejski w Oświęcimiu

• Strategia Rozwoju Turystyki w Oświęcimiu na lata 2018-2030

43. Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego w Olsztynie

• Zarządzanie strategiczne rozwojem gospodarczym (szkolenie dla prezydentów, burmistrzów i wójtów woj. warmińsko-mazurskiego). Projekt „Standardy obsługi inwestora w samorządzie” realizowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, PAIiH i PAIiIZ

44. Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia” w Rzeszowie

• Analiza działań promocyjnych obszarów górskich w Europie – opracowanie koncepcji promocji Szlaku Kultury Wołoskiej

45. Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 w Mikołajkach

• Szkolenia dla Uczestników projektu pn. „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”

46. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie

• Przeprowadzenia seminariów pt. „Ekonomia społeczna w rewitalizacji”

47. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie

• Przeprowadzenia szkolenia pt. „Kurs wykonywania prezentacji multimedialnych”

48. Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis w Kłodzku

• Tekst do publikacji albumowej o polskiej części Euroregionu Glacensis prezentującej Euroregion.

49. Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich „Opus” w Łodzi

• Świadczenie doradztwa specjalistycznego marketingowego, w ramach projektu pn. „OWES wsparcie rozwoju ES 2018-2020”, realizowanego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działanie IX.3 Rozwój ekonomii społecznej, Poddziałanie 9.3.1 Miejsca pracy w sektorze ekonomii społecznej RPO WŁ 2014-2020.

50. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Olsztynie

• Usługa doradztwa eksperckiego dla przedstawicieli Jednostek Samorządu Terytorialnego, w tym gminnych/powiatowych jednostek organizacyjnych z zakresu zlecania zadań podmiotom ekonomii społecznej

51. Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu

• Eksperckie tematyczne panele warsztatowe oraz wsparcie eksperckie opracowania koncepcji tematycznych na potrzebę realizacji pakietów tematycznych projektu InduCult2.0, współfinansowanego w ramach Programu Interreg CE (opracowano: Strategia kultura przemysłowej Opolszczyzny w kontekście kultury przemysłowej Europy Środkowowschodniej, Szlak turystyki przemysłowej Opolszczyzny, Strategia Centrum Kreatywności w Gogolinie)

52. Urząd Miejski w Świnoujściu

Strategia Rozwoju Turystyki dla miasta Świnoujście na lata 2019-2029

53. Stowarzyszenia Kraina św. Anny, Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Dolina Stobrawy”, Stowarzyszenie „Brzesko-Oławska Wieś Historyczna”, Lokalna Grupa Działania „Górna Prosna”, Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Kraina Dinozaurów” w Kluczborku, Ozimku, Leśnicy

• Przeprowadzenie badania rynku i stworzenie strategii marketingowej dla dwóch klas produktów regionalnych,

• Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu ABC przedsiębiorczości opartej o produkt regionalny dla twórców, przedsiębiorców i innych zainteresowanych z obszarów wiejskich.

54. Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie

• Usługi doradztwa eksperckiego dotyczące planów strategicznych lubelskich miast i gmin uwzględniające ekonomię społeczną.

55. Małopolska Regionalna Organizacja Turystyczna w Krakowie

• Wykonanie analizy i oceny rynku krajowego pod kątem obszarów produktów turystycznych województwa małopolskiego dla potrzeb małopolskich małych i średnich przedsiębiorstw branży turystycznej w ramach projektu „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne”

56. Park Śląski S.A. w Chorzowie

• Usługa ekspercka wsparcia w opracowaniu Planu Działania (Action Plan), dotyczącego procesu aktualizacji RPO dla Województwa Śląskiego oraz innych strategicznych regionalnych w ramach projektu UrbanLinks 2 Landscape – Interreg Europe

57. Fundacja Idea Rozwoju, Ogólnopolski Związek Rewizyjny Spółdzielni Socjalnych w Serocku

• Usługi konsultacyjne w obszarze przygotowania regionalnych programów rozwoju ekonomii społecznej dla województw: lubuskiego, opolskiego i śląskiego

58. Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie

• Audyt turystyczny województwa podkarpackiego

59. Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego OIC Poland w Lublinie

• Szkolenia doradcy biznesowego -marketing mix w ramach projektu „Forum aktywności OWES”

• Profesjonalista OWES – szkolenie z zakresu kluczowych kompetencji dla doradców i animatorów -marketing mix w ramach projektu „Forum aktywności OWES”

60. Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu

• Koncepcja strategii komunikacji dla Szlaku Piastowskiego w ramach projektu Cult-CreaTE Interreg Europe

• Koncepcja innowacyjnego produktu turystycznego „Szlak Piastowski”

• Action Plan i warsztaty – dla Szlaku Piastowskiego w ramach projektu Cult-CreaTE Interreg Europe

60. Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Częstochowie (ZEM Kraków)

• Szkolenia „Outsourcing i offshoring w kontekście pozyskiwania inwestorów do gmin”

61. Instytut Filozofii i Socjologii PAN w Warszawie

• Digitalizacja kwestionariuszy z badania socjologicznego „Struktura i ruchliwość w Polsce” z 1972 r.

62. Stowarzyszenia Gmin Górna Narew (18 gmin woj. podlaskiego)

• Inwentaryzacja turystyczna i wytyczne do rozwoju turystyki w oparciu o rzekę Narew.

62. Gmina Dobrzyniewo Wielkie

• Program promocji i rozwoju turystyki

63. Stowarzyszenie LGD „Wrzosowa Kraina” Fundacja „Apis Mellifera” w Chocianowie

• Szkolenie dotyczące nowoczesnych narzędzi kreowania i promocji marki lokalnej.

64. Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Szlakiem Granitu” w Udaninie

• Warsztaty z brandingu marki lokalnej w tym tworzenia etykiet na produkty lokalne

65. Euroregion Karpacki w Rzeszowie

• Opracowanie strategii 7 submarek wraz z opracowaniem produktu turystycznego EtnoCarpathia bazującego na potencjale i zasobach grup etnograficznych polsko-słowackiego pogranicza z brandbookiem oraz organizacją okresowych spotkań eksperckich.

66. Fundacja Fundusz Współpracy w Warszawie (Mazowiecki Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej)

• doradztwo marketingowe dla podmiotów ekonomii społecznej w subregionie: radomskim, ciechanowskim

i ostrołęckim

67. Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ROPS

• Cykl warsztatów dotyczących innowacji społecznych

• Opracowania 5 indywidualnych strategii upowszechniania dla 5 innowacji społecznych

• Moderowania online 5 webinarów i 6 spotkań brainstormingowych

68. King Cross Shopping Warsaw sp. z o.o. Warszawa, Nowy Sztynort sp. z o. o. Węgorzewo, Marek Makowski Biuro Turystyki Aktywnej „Gertis” Giżycko

• Opracowanie oraz wsparcie wdrożeniowe jednolitych standardów funkcjonowania sieciowego produktu turystycznego w ramach projektu pn. „Nowy Sztynort – Osada Wolności”

69. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

• Koncepcja rozwoju i promocji markowego produktu turystycznego Czarnej Hańczy, Kanału Augustowskiego i Biebrzy (CHaKABi).

• Dokumentacja na potrzeby złożenia wniosku do PARP o dofinansowanie projektu związanego z utworzeniem szlaku turystycznego „Pisa-Narew – szlak aktywnej turystyki wodnej”:

• Przeprowadzenie badania ruchu turystycznego na obszarze województw: podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego. Opracowanie Koncepcji Produktu Turystycznego. Opracowanie Studium Wykonalności

70. Urząd Miejski w Bydgoszczy

• Rozwój potencjału turystycznego Bydgoskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+

• Opracowanie wniosków do konkursu ofert MSiT dot. turystyki rowerowej 2023 i 2024 „ByVelo”

71. Fundacja Fundusz Współpracy w Warszawie

• Strategia promocji Partnerstwa jednostek samorządu terytorialnego z terenu powiatów makowskiego, przasnyskiego i pułtuskiego

• Strategia marki Partnerstwa „Stowarzyszenie Warmińsko-Mazurskich Samorządów Pogranicza”

• Konferencja Centrum Wsparcia Doradczego w Krakowie – prezentacja i warsztat

72. Urząd Miejski w Żywcu

• Diagnoza oraz strategia rozwoju marki turystycznej miasta Żywiec na lata 2023 – 2030 w ramach projektu „SMART ŻYWIEC – (r)ewolucja”

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami