praktycy-sprzedazy.com Mariusz Mydlak

Możliwość dofinansowania
Logo praktycy-sprzedazy.com Mariusz Mydlak
ul. Karola Lipińskiego 13/10
20-849 Lublin
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 47
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Zespół Praktyków i Ekspertów sprzedaży skupiający wyłącznie trenerów z wieloletnim stażem w strukturach sprzedaży popartym zawodowymi sukcesami oraz kadrą badawczą podejmującą tematykę komunikacji procesu sprzedaży.

W skład zespołu wchodzą praktycy sprzedaży, których kariera zaczynała się na podstawowych stanowiskach sprzedażowych (przedstawiciel handlowy, merchandiser, koordynator sprzedaży), na kierowniczych kończąc (kierownik sprzedaży, menadżer, dyrektor regionu, dyrektor operacyjny).

Opiekę merytoryczną naszych szkoleń, jaki i wykorzystywanych materiałów dydaktycznych sprawują eksperci
z zakresu psychologii języka oraz komunikacji interpersonalnej na poziomie akademickim (kadra naukowa wyższych uczelni w zakresie psychologii, językoznawstwa i komunikacji).  

Jakość usług świadczonych przez nasz podmiot potwierdzają:

  • Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
  • Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna.

Obszarem naszej działalności są:

  1. Konsultacje sprzedażowe - usługa definiowania obszarów korekty procesu sprzedażowego w oparciu o audyt i eksperckie konsultacje praktyków sprzedaży adekwatnej branży.
  2. Podstawowe szkolenia sprzedażowe - elementarny proces szkoleniowy dedykowany pracownikom na poziomie wdrożenia sprzedażowego: stacjonarnym, handlowcom mobilnym, menadżerom, kadrze kierowniczej i zarządzającej procesem sprzedaży.
  3. Zaawansowane szkolenia sprzedażowe - proces szkoleniowy wzmacniający kompetencje pracowników sił sprzedaży w oparciu o identyfikację obecnych obszarów do korekty oraz wprowadzający poziom wiedzy i umiejętności na poziomie Premium.
  4. Telefoniczny proces sprzedaży - projekt skierowany do pracowników realizujących zadania sprzedażowe za pomocą rozmów telefonicznych. Moduł realizuje budowę umiejętności efektywnej pracy na poziomie prospectingu i sprzedaży.
  5. Coaching sprzedażowy - proces wzmacniający kluczowe kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe, negocjacyjne i zakupowe realizowany w formie stacjonarnej, jak i mobilnej.
  6. Wsparcie procesu zatrudnienia - support procesu rekrutacji na stanowiska sprzedażowe. Opracowanie narzędzi rekrutacyjnych adekwatnych do specjalizacji podmiotu oraz przeprowadzenie lub support rozmów kwalifikacyjnych.
  7. Superwizja trenerska - projekt wzmacniania kompetencji trenerskich dedykowany zarówno trenerom wewnętrznym, jak i freelancerom usług rozwojowych.

Jak pracujemy:

  • Pracujemy wg uznanej metodologii nauczania dorosłych - Action Learning, tj. uczenia poprzez działanie i doświadczanie autorstwa prof. Davida Kolba. Szkolenia wg tej metody to praktyczne umiejętności rozwijane w atrakcyjny sposób, poprzez symulacje, gry i ćwiczenia.
  • Program szkolenia zapewnia przepracowanie nowych umiejętności na „szkoleniowym poligonie”, co sprawia, że skutecznie rozwijamy umiejętności i kompetencje adekwatne do zajmowanego stanowiska.
  • Szczególną wagę przykładamy do przeniesienia sytuacji treningowych z sali szkoleniowej do pracy zawodowej, co wydatnie podnosi efektywność sprzedażową i zarządzania podległym zespołem.
  • Na sali szkoleniowej bazujemy na realnych sytuacjach codziennych zadań pracowników, co w znacznym stopniu podnosi efektywność realizacji założonych celów szkoleniowych i daje przełożenie w codziennej pracy uczestnika szkolenia.
  • Szkolenie zakłada naukę relacji biznesowej realizującej cele obydwu podmiotów, stawiającej na długotrwałą współpracę.
  • Cennym doświadczeniem dla uczestnika jest uzyskanie konstruktywnej informacji zwrotnej zarówno od uczestników biorących udział w szkoleniu, jak i pełnej informacji zwrotnej od trenera na temat mocnych stron uczestnika, a także elementów rozwojowych pracownika.
  • Szkolenie jest projektem, który wyposaża uczestnika w niezbędne kompetencje (sprzedażowe, kierownicze, trenerskie) rozwijające ich skuteczność jako sprzedawców, menadżerów zespołów sprzedażowych, czy trenerów.
  • Program oparty jest na zebraniu najlepszych praktyk rynkowych oraz aktualną wiedzę biznesową i psychologiczną. Synteza tych elementów ma zastosowanie uniwersalne, a ponadto powoduje, że każdy kto je opanuje, będzie potrafił modyfikować swoje zachowania w zależności od sytuacji, z jaką aktualnie się mierzy.
  • Po szkoleniu zapewniamy ewaluację szkolenia, zakładającą omówienie zrealizowanego programu szkoleniowego, subiektywnych opinii uczestników, przeanalizowanie testów kompetencyjnych (pretest i posttest) oraz odpowiedzi na pytania dotyczące programu realizowanego szkolenia.

Nasze projekty szkoleniowe realizują kluczowe cele na poziomie WIEDZY uczestnika:

  • Poznanie Psychologicznej Koncepcji Typów Klienta 
  • Poznanianie optymalnego modelu sprzedaży 
  • Wiedza na temat różnic w stylu kupowania i sprzedaży oraz źródeł ich pochodzenia
  • Poznanie metod budowania relacji od pierwszego kontaktu z Klientem
  • Poznanie metod badania, rozpoznawania potrzeb Klienta w procesie sprzedaży
  • Poznanie metod wzmocnienia sprzedaży poprzez zastosowanie języka korzyści i metod perswazji komunikacyjnej
  • Poznanie metody wzmacniania własnych kompetencji podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych – Cykl Kolba
  • Wiedza z zakresu technik wywierania wpływu na decyzje zakupowe Klientów w procesie sprzedażowym
  • Poznanie metod zarządzania relacjami biznesowymi z Klientem
  • Poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami Klientów w procesie sprzedaży
  • Poznanie strategii obrony ceny oraz wprowadzania wyższej ceny/marży
  • Wiedza z zakresu technik zamykania sprzedaży

Nasze projekty szkoleniowe realizują kluczowe cele na poziomie UMIEJĘTNOŚCI uczestnika:

  • Umiejętność diagnozowania Typu Klienta oraz prowadzenia sprzedaży w oparciu o indywidualne cechy osobowościowe Klienta oraz Pracownika Storware
  • Umiejętność budowania relacji biznesowej poprzez dopasowanie stylu komunikacji do Klienta 
  • Umiejętność badania potrzeb Klienta w procesie sprzedażowym 
  • Umiejętność stosowania kluczowych technik komunikacyjnych w budowaniu relacji biznesowej z Klientem
  • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści w procesie sprzedażowym
  • Umiejętność oszczędzania czasu podczas budowania relacji z Klientem i podczas procesu sprzedaży
  • Umiejętność wyznaczania ram czasowych podczas rozmowy z Klientem
  • Umiejętność kontraktowania kolejnych etapów sprzedaży
  • Umiejętność wzmacniania własnych kompetencji poprzez stosowanie Cyklu Kolba w trakcie realizacji codziennych obowiązków zawodowych.
  • Umiejętność wywierania wpływu na decyzje zakupowe Klientów
  • Umiejętność zarządzania relacjami z Klientem
  • Umiejętność radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami Klienta
  • Umiejętność przełamywania „oporu” Klienta
  • Umiejętność analizy ekspresji i zgodności komunikacyjnej Klienta podczas procesu sprzedaży

Nasze projekty szkoleniowe realizują kluczowe cele na poziomie POSTAWY uczestnika:

  • Świadomość realnych korzyści w pracy, ze stosowania wiedzy i umiejętności z zakresu Typologii Klienta
  • Wzmocnienie pewności siebie podczas procesu sprzedaży na podstawie poznanych technik komunikacyjnych
  • Świadomość budowanie relacji biznesowej w trakcie całego procesu sprzedaży poprzez dostosowanie stylu komunikacji do Typu Klienta
  • Wzmocnienie świadomości budowania relacji z Klientem w procesie obsługi posprzedażowej
  • Świadomość sukcesu sprzedażowego wynikającego z trafnego diagnozowania potrzeb Klienta w trakcie procesu sprzedaży
  • Świadomość wykorzystywania kluczowych technik komunikacyjnych w procesie sprzedaży
  • Świadomość ważności używanie języka korzyści
  • Świadomość realnej oszczędności czasu wynikającej z kontraktowania ram czasowych w procesie sprzedaży
  • Świadomość wzmocnienia własnych kompetencji (komunikacyjnych, sprzedażowych, perswazyjnych) poprzez stosowanie modelu Cyklu Kolba w trakcie realizowania obowiązków na stanowisku pracy
  • Świadomość skuteczności wywierania wpływu na decyzję zakupową Klienta
  • Świadomość czynników zapewniających efektywne zarządzanie relacjami biznesowymi z Klientem
  • Świadomość wykorzystywania technik komunikacyjnych w sytuacjach trudnych, pokonywanie obiekcji oraz oporu Klienta
  • Świadomość wzmocnienia eksperckiego wizerunku w oczach Klienta poprzez celowe wykorzystywanie technik i zwrotów komunikacyjnych
  • Stosowanie strategii obrony ceny oraz wprowadzania wyższej ceny
  • Świadomość znaczenia badania potrzeb Klienta w procesie sprzedaży
  • Świadomość znaczenia czasu w procesie sprzedaży
  • Świadomość znaczenia komunikacji werbalnej Klienta na etapie zamykania sprzedaży.

Stosowane metody ewaluacji szkoleń (procesów rozwojowych):

  • Ankieta oceny szkolenia (usługi szkoleniowo - rozwojowej) - zastosowanie narzędzia ankietowego pozwala uzyskać informacje o ocenie szkolenia przez uczestników w konkretnych obszarach, zebrać ewentualne uwagi (ogólna ocena szkolenia, przydatność szkolenia, zastosowane metod szkoleniowe, jakość materiałów szkoleniowych, warunki np. sala, klimatyzacja, organizacja szkolenia, ocena trenera itp.).
  • Testy kompetencyjne realizowane w formie pretest i posttest - testy kompetencyjne stosowane (pretest) przed szkoleniem oraz (posttest) po szkoleniu. Testy stosowane przed szkoleniem służą ocenie kompetencji/luki kompetencyjnej, aby na podstawie otrzymanych wyników dostosować poziom treści merytorycznych oraz technik szkoleniowych. Testy stosowane po szkoleniu pozwalają obiektywnie ocenić stan wiedzy po szkoleniu, potwierdzić skuteczność szkolenia.
  • Zadania i przeglądy w trakcie realizacji usługi szkoleniowej - zadania  wdrożeniowe na stanowisku pracy przygotowywane dla pracowników/uczestników, realizowane pod okiem kierowników działów
  • Badanie metodą 360º – polega na zebraniu informacji zwrotnych dotyczących skuteczności, zachowań ocenianej osoby z wielu źródeł, tj. od niej samej, od przełożonych, podwładnych, współpracowników, Klientów a następnie na porównaniu samooceny konkretnych umiejętności z oceną tych umiejętności przez inne osoby, które na co dzień obserwują pracę ocenianej osoby.
  • Analiza wskaźników podmiotu w którym odbywa się lub zakończył proces budowy, wzmacniania kompetencji (np. wysokości i marżowości sprzedaży lub rentowności zakupów)  - jako metoda oceny skuteczności zrealizowanego szkolenia.
Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami