QMSSolutions Aneta Gaik
Charakterystyka działalności firmy
QMSSolutions,
To zespół wykwalifikowanych inżynierów, specjalistów i managerów, którzy charakteryzuje pasja do poznawania i dzielenia się swoim doświadczeniem z uczestnikami warsztatów, szkoleń, konsultacji, wdrożeń czy audytów, które organizujemy.
QMSSolutions organizuje szkolenia z wielu branż zgodnie z wymaganiami Norm, klientów i pomaga w ich wdrażaniu w sposób przystępny i zrozumiały dla każdego.
Jesteśmy na rynku od stycznia 2023 i w tym okresie:
- zdobyliśmy zaufanie setek uczestników szkoleń przez nas organizowanych (otwarte, zamknięte, stacjonarne i online)
- jesteśmy Instytucją szkoleniowa wpisaną do Rejestru (RIS): 2.24 / 00222 / 2024
- uczestniczyliśmy w Konferencjach
- rozbudowaliśmy zespół specjalistów, trenerów, konsultantów – naszych przyjaciół
- rozszerzyliśmy sieć naszych kontaktów i wchodzimy na rynki zagraniczne.
Dla nas najważniejszym osiągnięciem jest, to że uczestnicy naszych szkoleń wracają z propozycjami nowych projektów, które możemy dla nich organizować, uczestniczą w kolejnych szkoleniach.
Oferowane szkolenia są dostępne w języku polskim, angielskim a część szkoleń biznesowych oferujemy także w języku Hindi i Bengali.
QMSSolutions jest dostępne dla naszych klientów, partnerów i dostosowuje się do Państwa potrzeb w celu wdrożenia i zrealizowania powierzonego zadania.
Jesteśmy zaangażowani we wsparcie naszych klientów przy wdrażaniu i szkoleniu standardów ISO 9001, IS0 14001, ISO 45001, ISO 27001, AS 9100 oraz IATF 16949.
Każdy z wymienionych standardów jest istotny dla poprawy warunków naszej pracy, poprawy jakości, bezpieczeństwa i higieny a także bezpieczeństwa informacji. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu możemy zwiększyć skuteczność systemów zarządzania a wdrażając audyty wewnętrzne, dostawców dążymy do ciągłego doskonalenia naszych organizacji.
Nasza wykwalifikowana kadra specjalistów, managerów, audytorów jest ogromną wartością dodaną dla klientów, którzy otrzymują kompleksową pomoc i oceną w realizacji wymagań Norm.
QMSSolutions zaprasza do kontaktu przedsiębiorstwa, osoby indywidualne oraz organizacje.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji oferując przyjazną atmosferę, dynamiczną realizację zadań i bardzo dobrą ofertę cenową, w której uwzględniamy rabaty za kontynuację współpracy, polecanie naszych usług oraz rozwój studentów i absolwentów uczelni wyższych i szkół średnich.
QMSSolutions Aneta Gaik skupia się przede wszystkim na jakości świadczonych usług, czego dowodem jest uzyskany Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według PN-EN ISO 9001:2015 w zakresie: Usługi szkoleniowe i doradcze.
QMSSolutions Aneta Gaik działa również w zakresie zrównoważonego rozwoju i biznesu.
POLITYKA JAKOŚCI
Podstawowym celem QMSSolutions Aneta Gaik, jest budowanie pozycji lidera w zakresie świadczenia usług szkoleniowych, doradczych i prewencyjnych w Polsce i Europie zgodnie z wymaganiami systemu zarzadzania jakością.
Dzięki ciągłego doskonaleniu, QMSSolutions oferuje kompleksowe usługi z zakresu audytowania procesów produkcji, produktów, systemów zgodnie z wymaganiami klientów i Norm.
Poprzez wdrożone wymagania jakościowe, na każdym szczeblu organizacji, QMSSolutions określił odpowiedzialności pracowników i współpracowników z zakresu wyznaczonych celów, mających wpływ na skuteczność i efektywność działań poprzez ciągłe doskonalenie.
QMSSolutions zwiększa rentowność firmy wraz z promowaniem wartości etycznych w biznesie w zakresie szkoleń, doradztwa z poszanowaniem praw człowieka.
Wartości te przyczyniają się do osiągnięcia głównego celu, jakim jest całkowita satysfakcja naszych klientów oraz pracowników i współpracowników poprzez:
- Zaangażowanie Naszego personelu
- Rozwój Naszego zespołu
- Ciągłego doskonalenia.
Zarządzanie jakością opiera się na definiowaniu naszych celów, ich nadzorowaniu i ich wdrażaniu poprzez regularną ocenę skuteczności z uwzględnieniem analizy ryzyka, na której opiera się doskonalenie naszych procesów.
QMSSolutions zobowiązuje się do:
- ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością z uwzględnieniem zdefiniowanych celów
- spełnienia zobowiązań dotyczących zgodności z wymaganiami prawnymi i innymi przyjętymi przez naszą organizację w zakresie jakości świadczonych usług
- włączania się w akcje społeczne, których celem jest pomoc osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej
- zwiększanie satysfakcji naszych Klientów