Instytut Produktu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Możliwość dofinansowania
Logo Instytut Produktu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Królewska 65a
30-081 Kraków
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Misją Instytutu Produktu jest działanie na rzecz transferu informacji i wiedzy w sferze badań i rozwoju oraz promowanie kultury innowacyjności w Polsce. Pomagamy w nawiązaniu współpracy biznesu z sektorem nauki, w celu opracowywania nowych lub znacząco ulepszonych produktów i usług.

Jesteśmy praktykami badań, rozwoju i innowacji. Wywodzimy się ze świata nauki, ale naszymi klientami są przedsiębiorcy, inwestorzy i agencje marketingowe, którym zależy, aby opracowywane przez nich produkty były dopracowane, wpisywały się w aktualne trendy rynkowe, odpowiadały na rzeczywiste potrzeby konsumentów i zapewniały rentowność. Instytut Produktu zapewnia zasoby do realizacji tych celów, stanowiąc Twój zewnętrzny dział B+R+I.

Zajmujemy się badaniem potencjału i poziomu innowacyjności. Pomagamy na każdym etapie, od opracowania pomysłu na innowację, aż po jej wprowadzenie na rynek i monitorowanie jej dopasowania do aktualnie panujących trendów i wymagań klientów.

Szczególny akcent kładziemy na dopracowanie warstwy sensorycznej, mając na uwadze fakt, że ostateczny odbiorca ocenia produkt za pośrednictwem jedynego zestawu posiadanych przyrządów pomiarowych jakie stanowią jego zmysły. Realizujemy zarówno konsumenckie badania hedoniczne zgodnie z normą 11136, jak i laboratoryjne analizy sensoryczne wykonywane przez panel sensoryczny zgodny z normą 8586:2014 (Analiza sensoryczna. Ogólne wytyczne wyboru, szkolenia i monitorowania wybranych oceniających i ekspertów oceny sensorycznej). Wspieramy również doradczo i szkoleniowo podmioty, które samodzielnie wykonują oceny sensoryczne dla potrzeb kontroli jakości i opracowywania/doskonalenia produktów, szczególnie w branży spożywczej i kosmetycznej. Współpracowaliśmy w tym zakresie m.in. z takimi markami jak Wawel, 4F czy Paluszki Beskidzkie.

Naszym celem jest zwiększenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw zarówno poprzez świadczenie kompleksowej usługi wsparcia w opracowaniu i rozwoju produktu, ale również poprzez specjalistyczne doradztwo i szkolenia biznesowe, zapewniając wsparcie prawne, informacyjne i biznesowe oraz pomoc w pozyskaniu finansowania ze środków publicznych.

Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
jerzy.szakiel@instytutproduktu.pl
Telefon
(+48) 604 160 887