CENTRUM SZKOLENIOWO DORADCZE ORA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Charakterystyka działalności firmy
Centrum Szkoleniowo Doradcze ORA to podmiot szkoleniowo - consultingowy oferujący specjalistyczne szkolenia dla Podmiotów Gospodarczych oraz instytucji non profit. Firma działa na rynku od rok 2023. Nasza firma to efekt kilkunastoletniej pracy i doświadczenia jej założycieli i kluczowych współpracowników. Doświadczenia zdobytego w instytucjach finansowych, kancelariach prawnych, podmiotach prawa handlowego i jednostkach administracji publicznej. Szeroka gama produktów i usług pozwala na precyzyjną obsługę podmiotów gospodarczych, indywidualnych osób fizycznych, jednostek sektora administracji publicznej, fundacji oraz stowarzyszeń.
Centrum Szkoleniowo Doradcze ORA to specjaliści z zakresu prawa, windykacji, finansów, podatków, rachunkowości, ochrony danych osobowych i informacji, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpiecznej jazdy oraz i.
Świadczymy również usługi o charakterze doradczym.
Przykładowe usługi szkoleniowe:
1) Mobilny pracownik/ mobilny zarząd - szkolenia z zakresu bezpiecznej jazdy oraz zachowania się w sytuacjach kryzysowych;
2) Zarządzanie procesem ochrony danych osobowych i informacji w fiirmie;
3) Praktyczne przygotowanie do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony danych;
4) Metodyka prowadzenia instruktaażu stanowiskowego;
5) Wystąpienia publiczne, prowadzenie szkoleń, porozumiewanie się;
6) Skuteczna egzekucja sądowe – program dla komorników sądowych;
7) czytanie i analiza sprawozdań finansowych dla Zarządów Spółek i Fundacji.
Przykładowi Trenerzy:
Magdalena Surowiec – z wykształcenia prawniczka, ukończyła studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Specjalizuje się w postępowaniu egzekucyjnym i z tą dziedziną prawa związała się również zawodowo.
Od 2011 r. prowadzi spółkę kapitałową zajmującą się szeroko pojętymi procesami odzyskiwania i zabezpieczania należności. Karierę prawniczą rozpoczęła jednak od aplikacji notarialnej, którą po 2 latach poświęciła na rzecz egzekucji, w której to z powodzeniem wykorzystuje umiejętności zdobyte w notariacie. Od 12 lat obsługuje przedsiębiorców w relacjach B2B, syndyków masy upadłości oraz współpracuje z komornikami sądowymi w całym kraju. Dodatkowo Magdalena Surowiec ma wieloletnie doświadczenie jako nauczyciel akademicki oraz prowadzący szkolenia dla Izby Komorniczej. Aktualnie jest po egzaminie z przetwarzania informacji niejawnych, co uprawnia ją do uzyskania licencji detektywistycznej. Autorka publikacji naukowych, w języku polskim i angielskim, w międzynarodowych czasopismach prawniczych oraz zawodowych.
Tomasz Żak - absolwent Politechniki Częstochowskiej (specjalizacja: Zarządzanie Instytucjami Publicznymi i Samorządowymi). Ukończył studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie z zakresu zarządzania projektem oraz w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej z zakresu zarządzania ryzykiem. Jest certyfikowanym audytorem wewnętrznym
CGAP IIA oraz posiada uprawnienia do realizacji audytów w zakresie zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem informacji. Dodatkowo, posiada uprawnienia do realizacji audytów w zakresie zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem informacji, posiada uprawnienia do przeprowadzania audytów zgodności z Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES). Obecnie kończy studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej z zakresu ochrony danych osobowych w administracji i w biznesie (DPO). Posiada szeroką wiedzę i praktykę w zakresie finansów, zarządzania ryzykiem, wykrywania nadużyć, zarządzania przedsiębiorstwem, zarządzania i rozliczania projektów, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w instytucjach publicznych, finansowych i sektorze prywatnym. Podkreślenia wymaga również wieloletnie doświadczenie w audytach projektów współfinansowanych ze środków UE oraz EOG, w tym w zakresie certyfikacji podmiotów w ramach Krajowego Systemu Usług. Współautor publikacji z zakresu audytu i kontroli. Prelegent i szkoleniowiec z zakresu zagadnień związanych z audytem i kontrolą, administracją i bezpieczeństwem informacji. Jest aktywnym członkiem IIA Global – The Institute Of Internal Auditors.
Aleksandra Delijewska - , Specjalista ds. BHP, Inspektor Ochrony Przeciwpożarowej, Twórczyni Autorskiej Metodyki Prowadzenia Instruktażu Stanowiskowego. Od ponad 8 lat wspiera przedsiębiorców, właścicieli firm, kadrę zarządzającą w zakresie organizacji bezpiecznych warunków pracy. Na co dzień specjalistka również od przełamywania stereotypów w zakresie prowadzenia szkoleń BHP.