DOROTA ULIASZ ROZWIĄZANIA EDUKACYJNE, WIEDZIEĆ-UMIEĆ-CHCIEĆ
Charakterystyka działalności firmy
Realizuję szkolenia z następującej tematyki:
- Dla branży medycznej (lekarzy, pielęgniarek, pracowników rejestracji) z zakresu komunikacji z pacjentem czy też obsługi pacjenta
- Trenerskie typu Train the Trainer. W ramach realizowanych projektów przygotowuję trenerów wewnętrznych do opracowywania i prowadzenia szkoleń metodami interaktywnymi. W ramach działań coachingowych diagnozuję aktualny poziom umiejętności trenerów i planuję działania podnoszące rozwój kompetencji.
- Z zakresu przekazywania wiedzy, prezentacji oraz prowadzenia spotkań. Przygotowuję specjalistów i kadrę kierowniczą do zadań związanych z różnego typu krótkimi wystąpieniami czy prezentacjami np. raportów dla Zarządu czy też prowadzenia krótkich sesji szkoleniowych.
- Dla kadry kierowniczej wyższego, średniego i niższego szczebla. Opracowuję i prowadzę projekty szkoleniowe, które ułatwiają menedżerom codzienne zarządzanie pracownikami, np. jak oceniać pracę i prowadzić rozmowy oceniające?, jak motywować?, jak prowadzić rozmowy coachingowe?, jak zarządzać przez cele?
- W obszarze budowania relacji z klientem. Szkoli i doradza w zakresie podnoszenia jakości obsługi z klientem (np. pomaga w tworzeniu procedur i standardów przyjaznych klientowi, czy uczy jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta).
- Z zakresu umiejętności społecznych i osobistych dla pracowników różnych szczebli organizacji. Np. praca zespołowa, komunikacja i współpraca z innymi, zarządzanie czasem czy też zarządzanie stresem.
Doradzam w 3 obszarach związanych z podnoszeniem efektywności pracowników Firmy:
Formalna ocena pracy
- Pomagam w opracowywaniu i wdrażaniu systemów ocen (arkusze ocen, regulaminy, itd.)
- Opracowuję i organizuję działania informacyjne w ramach wdrażania formalnej oceny lub informowania o zmianach
- Analizuję funkcjonowanie systemu ocen w firmie i w razie potrzeb przeprojektowuję niefunkcjonalne systemy.
Budowanie efektywnej polityki szkoleniowo – rozwojowej
- Opracowuję narzędzia i badam potrzeby szkoleniowo – rozwojowe na różnych typach stanowisk
- Pomagam w tworzeniu rocznych planów szkoleniowych)
- Uczestniczę w tworzeniu procedur, podnoszących efektywność realizowanych projektów szkoleniowo-rozwojowych
- Pomagam w tworzeniu i zarządzaniu zespołami trenerów wewnętrznych
- Opracowuję procedury i narzędzia oceny efektywności projektów szkoleniowych.
Tworzenie standardów obsługi klienta/pacjenta
- Opracowuję i wdrażam przyjazne klientowi procedury związane z telefoniczną i bezpośrednią obsługą klienta, a także obsługą reklamacji
- Analizuję funkcjonowanie istniejących rozwiązania i w razie potrzeby proponuję nowe elementy/zmiany/itd.
- Tworzę systemy oceny dotyczące jakości obsługi i przygotowuję szefów działów obsługi do ich używania i coachingu pracowników.
Certyfikat: TGLS Quality Alliance, certyfikat numer: 07/12/2017, prawo do posługiwania się "Znakiem Jakości TGLS Quality Alliance", rekomendacja do 11.12.2020.
Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z namiE-mail
d.uliasz@edurozwiazania.pl
Telefon
(+48) 607 318 602