APMM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Oddział Elbląg
Charakterystyka działalności firmy
APMM GROUP Sp. z o.o. jest firmą nowoczesnych usług dla biznesu. Nasze przedsiębiorstwo tworzą eksperci i doradcy posiadający wieloletnie doświadczenie w branży konsultingowej, nieustannie podnoszący swoje kompetencje po to, by spełniać oczekiwania trafiających do firmy klientów.
Fundamentem pracy jest dla nas jak najlepsze rozpoznanie potrzeb klienta oraz budowanie z nim długotrwałych relacji biznesowych. Ponad 15letnie doświadczenie na rynku pozwoliło nam na wypracowanie skutecznych standardów i wzorców postępowania.
Działania podejmowane przez nasze przedsiębiorstwo ukierunkowane są na optymalizację kosztów ponoszonych przez klientów. Działania te pozwalają na realizację celów naszych partnerów w różnych perspektywach (m.in. finansowej, biznesowej, rozwoju).
Lata współpracy z organami udzielającymi wsparcia unijnego pozwoliły nam wyspecjalizować się w skutecznym pozyskiwaniu i rozliczaniu środków unijnych.
APMM GROUP Sp. z o.o. posiada liczny zespół ekspertów zajmujących się na co dzień:
- przygotowaniem projektów unijnych;
- zarządzaniem projektami;
- szkoleniami;
- doradztwem biznesowym;
- doradztwem podatkowym (możliwość zastosowania różnego rodzaju ulg, jak choćby ostatnio ulga badawczo – rozwojowa);
- doradztwem w zakresie OZE;
- poszukiwaniem możliwości finansowania inwestycji, rozwiązań HR i zatrudnienia czy optymalizacji procesów produkcyjnych;
- wdrażaniem produktów na rynki międzynarodowe.
Nasze przedsiębiorstwo współpracuje także z jednostkami naukowymi, laboratoriami, rzecznikami patentowymi, audytorami energetycznymi, biurami projektowymi, bankami i instytucjami finansowymi oraz innymi podmiotami niezbędnymi do opracowania danego projektu inwestycyjnego.
W ostatnich latach przygotowywaliśmy kilkadziesiąt projektów, głownie w zakresie:
- termomodernizacji budynków dla firm, spółdzielni mieszkaniowych, jednostek samorządu;
- odnawialnych źródeł energii (fotowoltaika, pompy ciepła, biomasa itp.);
- efektywności energetycznej przedsiębiorstw;
- prac badawczo – rozwojowych (projekty z programów regionalnych i NCBR);
- wdrożenia wyników prac B+R;
- wzrostu konkurencyjności i internacjonalizacji przedsiębiorstw;
- cyfryzacji i informatyzacji;
- wyjazdów na targi i misje gospodarcze;
- projektów szkoleniowych (usługi rozwojowe).
Powyższe projekty realizowane były głównie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych, Programu Polska Wschodnia, Inteligentny Rozwój, Infrastruktura i Środowisko, a także w ramach Funduszy Norweskich (współpracujemy z Norwesko - Polską Izbą Handlową w Oslo).
Dbając o nasz ciągły rozwój oraz mając na uwadze zmienność potrzeb naszych klientów poszerzyliśmy wachlarz naszych usług i nakierowaliśmy je na NOWOCZESNY ROZWÓJ BIZNESU.
APMM GROUP Sp. z o.o. oferuje wysokiej jakości usługi rozwojowe, zarówno dla firm jak i jednostek samorządu terytorialnego oraz spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot, fundacji i stowarzyszeń, a także instytucji otoczenia biznesu.
Dzięki naszym partnerom możemy zaoferować Twojej firmie m.in. szkolenia:
- zawodowe;
- elektroenergetyczne;
- spawalnicze;
- BHP;
- dozorowe (dźwigi, żurawie, suwnice, wózki samojezdne itp.);
- informatyczne;
- finansowo – księgowe;
- kompetencyjne;
- z zakresu samoświadomości, treningu mentalnego; rozwoju osobistego, wystąpień publicznych, PR, budowania marki osobistej i firmowej;
- sprzedażowe;
- komunikacji w zespole;
- warsztaty Mastermind;
- zarządzanie zmianą;
- speach motywacyjny;
- językowe – angielski szybka i skuteczna nauka.
Usługi w zakresie przygotowania studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego:
W ramach niniejszej usługi oferujemy wniosek i studium wykonalności oraz usługi doradcze związane z przygotowaniem projektu:
1. Przygotowanie wniosku i studium wykonalności, uwzględniającego wszystkie możliwe wydatki kwalifikowane;
2. Opracowanie biznesplanu zgodnie z wytycznymi do wybranego konkursu (opracowanie zawiera m.in. opis inwestycji, wybór technologii, analizę wielowariantową, analizę opłacalności przedsięwzięcia);
3. Pilotowanie zgodności przygotowanych przez nas załączników;
4. Przygotowanie wielokryterialnej analizy finansowej;
5. Przygotowanie dokumentów do umowy o dofinansowanie;
6. Wykonanie innych niezbędnych do przystąpienia do konkursu czynności;
7. Zapewnienie gotowości do wprowadzenia zmian we wniosku, studium czy biznesplanie na każde wezwanie Zamawiającego zgodnego z wytycznymi do wybranego konkursu;
8. Zapewnienie przez przedsiębiorstwo stałego kontaktu w celu monitorowania postępu nad opracowywanymi dokumentami;
9. Usługi doradcze w zakresie sprawdzenia zgodności dokumentacji technicznej i audytowej pod kątem wytycznych do wybranego konkursu;
10. Spotkania konsultacyjne do czasu opracowania dokumentacji konkursowej.
Usługi w zakresie rozliczenia dotacji i zarządzania projektem:
1. Rozliczenia przyznanej dotacji wraz z opisem faktur;
2. Sprawdzenie poprawności przygotowania postępowania ofertowego pod kątem wymagań unijnych;
3. Przygotowanie sprawozdań wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie;
4. Monitorowanie założonych do osiągnięcia wskaźników;
5. Przygotowanie dokumentacji do ewentualnych aneksów do umowy;
6. Przygotowanie ewentualnych zmian harmonogramów rzeczowo-finansowych;
7. Przygotowanie dokumentacji do kontroli Instytucji Zarządzającej;
8. Wszystkie inne działania konieczne do prawidłowej realizacji umowy związane z zarządzaniem projektów.
Zapraszamy do współpracy!