APMM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Oddział Elbląg

Możliwość dofinansowania
ul. Stanisława Sulimy 1/332
82-300 Elbląg
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 35
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

APMM GROUP Sp. z o.o. jest firmą nowoczesnych usług dla biznesu. Nasze przedsiębiorstwo tworzą eksperci i doradcy posiadający wieloletnie doświadczenie w branży konsultingowej, nieustannie podnoszący swoje kompetencje po to, by spełniać oczekiwania trafiających do firmy klientów.

Fundamentem pracy jest dla nas jak najlepsze rozpoznanie potrzeb klienta oraz budowanie z nim długotrwałych relacji biznesowych. Ponad 15letnie doświadczenie na rynku pozwoliło nam na wypracowanie skutecznych standardów i wzorców postępowania.

Działania podejmowane przez nasze przedsiębiorstwo ukierunkowane są na optymalizację kosztów ponoszonych przez klientów. Działania te pozwalają na realizację celów naszych partnerów w różnych perspektywach (m.in. finansowej, biznesowej, rozwoju).

Lata współpracy z organami udzielającymi wsparcia unijnego pozwoliły nam wyspecjalizować się w skutecznym pozyskiwaniu i rozliczaniu środków unijnych.


APMM GROUP Sp. z o.o. posiada liczny zespół ekspertów zajmujących się na co dzień:

  • przygotowaniem projektów unijnych;
  • zarządzaniem projektami;
  • szkoleniami;
  • doradztwem biznesowym;
  • doradztwem podatkowym (możliwość zastosowania różnego rodzaju ulg, jak choćby ostatnio ulga badawczo – rozwojowa);
  • doradztwem w zakresie OZE;
  • poszukiwaniem możliwości finansowania inwestycji, rozwiązań HR i zatrudnienia czy optymalizacji procesów produkcyjnych;
  • wdrażaniem produktów na rynki międzynarodowe.

Nasze przedsiębiorstwo współpracuje także z jednostkami naukowymi, laboratoriami, rzecznikami patentowymi, audytorami energetycznymi, biurami projektowymi, bankami i instytucjami finansowymi oraz innymi podmiotami niezbędnymi do opracowania danego projektu inwestycyjnego.


W ostatnich latach przygotowywaliśmy kilkadziesiąt projektów, głownie w zakresie:

  • termomodernizacji budynków dla firm, spółdzielni mieszkaniowych, jednostek samorządu;
  • odnawialnych źródeł energii (fotowoltaika, pompy ciepła, biomasa itp.);
  • efektywności energetycznej przedsiębiorstw;
  • prac badawczo – rozwojowych (projekty z programów regionalnych i NCBR);
  • wdrożenia wyników prac B+R;
  • wzrostu konkurencyjności i internacjonalizacji przedsiębiorstw;
  • cyfryzacji i informatyzacji;
  • wyjazdów na targi i misje gospodarcze;
  • projektów szkoleniowych (usługi rozwojowe).

Powyższe projekty realizowane były głównie w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych, Programu Polska Wschodnia, Inteligentny Rozwój, Infrastruktura i Środowisko, a także w ramach Funduszy Norweskich (współpracujemy z Norwesko - Polską Izbą Handlową w Oslo).


Dbając o nasz ciągły rozwój oraz mając na uwadze zmienność potrzeb naszych klientów poszerzyliśmy wachlarz naszych usług i nakierowaliśmy je na NOWOCZESNY ROZWÓJ BIZNESU

APMM GROUP Sp. z o.o. oferuje wysokiej jakości usługi rozwojowe, zarówno dla firm jak i jednostek samorządu terytorialnego oraz spółdzielni mieszkaniowych, wspólnot, fundacji i stowarzyszeń, a także instytucji otoczenia biznesu.

Dzięki naszym partnerom możemy zaoferować Twojej firmie m.in. szkolenia:

  • zawodowe;
  • elektroenergetyczne;
  • spawalnicze;
  • BHP;
  • dozorowe (dźwigi, żurawie, suwnice, wózki samojezdne itp.);
  • informatyczne;
  • finansowo – księgowe;
  • kompetencyjne;
  • z zakresu samoświadomości, treningu mentalnego; rozwoju osobistego, wystąpień publicznych, PR, budowania marki osobistej i firmowej;
  • sprzedażowe;
  • komunikacji w zespole;
  • warsztaty  Mastermind;
  • zarządzanie zmianą;
  • speach motywacyjny;
  • językowe – angielski szybka i skuteczna nauka.

Usługi w zakresie przygotowania studium wykonalności, wniosku aplikacyjnego:

W ramach niniejszej usługi oferujemy wniosek i studium wykonalności oraz usługi doradcze związane z przygotowaniem projektu:

1. Przygotowanie wniosku i studium wykonalności, uwzględniającego wszystkie możliwe wydatki kwalifikowane;

2. Opracowanie biznesplanu zgodnie z wytycznymi do wybranego konkursu (opracowanie zawiera m.in. opis inwestycji, wybór technologii, analizę wielowariantową, analizę opłacalności przedsięwzięcia);

3. Pilotowanie zgodności przygotowanych przez nas załączników;

4. Przygotowanie wielokryterialnej analizy finansowej;

5. Przygotowanie dokumentów do umowy o dofinansowanie;

6. Wykonanie innych niezbędnych do przystąpienia do konkursu czynności;

7. Zapewnienie gotowości do wprowadzenia zmian we wniosku, studium czy biznesplanie  na każde wezwanie Zamawiającego zgodnego z wytycznymi do wybranego konkursu;

8. Zapewnienie przez przedsiębiorstwo stałego kontaktu w celu monitorowania postępu nad opracowywanymi dokumentami;

9. Usługi doradcze w zakresie sprawdzenia zgodności dokumentacji technicznej i audytowej pod kątem wytycznych do wybranego konkursu;

10. Spotkania konsultacyjne do czasu opracowania dokumentacji konkursowej.

Usługi w zakresie rozliczenia dotacji i zarządzania projektem:

1. Rozliczenia przyznanej dotacji wraz z opisem faktur;

2. Sprawdzenie poprawności przygotowania postępowania ofertowego pod kątem wymagań unijnych;

3. Przygotowanie sprawozdań wynikających z zawartej umowy o dofinansowanie;

4. Monitorowanie założonych do osiągnięcia wskaźników;

5. Przygotowanie dokumentacji do ewentualnych aneksów do umowy;

6. Przygotowanie ewentualnych zmian harmonogramów rzeczowo-finansowych;

7. Przygotowanie dokumentacji do kontroli Instytucji Zarządzającej;

8. Wszystkie inne działania konieczne do prawidłowej realizacji umowy związane z zarządzaniem projektów.

Zapraszamy do współpracy!

Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@apmmgroup.com
Telefon
(+48) 552 378 932