Dostawca usług - FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA "BINSZTOK I PARTNERZY" ALEKSANDER BINSZTOK

Logo FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA "BINSZTOK I PARTNERZY" ALEKSANDER BINSZTOK

4.5/5 z 1073 ocen

FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA "BINSZTOK I PARTNERZY" ALEKSANDER BINSZTOK

Siedziba: ul. Kazimierza Wielkiego 21, 59-800 Lubań

NIP: 6131040351

Liczba zrealizowanych usług : 468



Charakterystyka działalności firmy

Data rozpoczęcia działalności gospodarczej: styczeń 2011r.

Dotychczas firma przeszkoliła ponad 2.000 polskich podmiotów gospodarczych  reprezentujących bardzo różne branże. Szkolenia te, warsztaty i sesje coachingowe głównie realizowane są w obszarze doskonalenia kompetencji "miękkich", takich jak sprzedaż, negocjacje, szeroko pojęta komunikacja interpersonalna w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, przywództwo, budowanie zespołów pracowniczych, mediacje oraz zarządzanie konfliktem czy np. zarządzanie talentami. Firma posiada także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń "twardych", tj. szkoleń informatycznych, prawnych, podatkowych, BHP czy zarządzanie nieruchomościami. Firma "Binsztok i Partnerzy" cieszy się bardzo dobrą opinią wśród organizacji, z którymi miała dotychczas przyjemność współpracować. Wyrazem uznania może być ponad 100 listów polecających znajdujących się na stronie internetowej: www.binsztok.pl .

 

 

Cechy szczególne naszych szkoleń i warsztatów

 

AKTYWNY UDZIAŁ UCZESTNIKÓW. Podstawą naszych szkoleń jest uczenie przez zabawę i rozrywkę. Stąd często wykorzystujemy różnego rodzaju „ice-breaker’y” i „energizer’y” (aktywne formy ruchowe dla rozluźnienia grupy), filmy video oraz ćwiczenia z kamerą, gry decyzyjne i symulacyjne, a także techniki heurystyczne (aktywizujące twórcze myślenie).

 

MINIMUM TEORII, MAKSIMUM PRAKTYKI I DOŚWIADCZENIA. Zakładamy prowadzenie warsztatów praktycznych w systemie „management coaching” z elementami mentoring'u. Ponadto pracę swoją opieramy na studiach przypadków (case studies) i symulacjach.

 

PRZEJRZYSTE I OBSZERNE MATERIAŁY SZKOLENIOWE. Po przeprowadzonych szkoleniach Uczestnicy otrzymują bogate w treści materiały umożliwiające powrót do wybranych zagadnień.

 

WARSZTATY WYJAZDOWE łączymy ze specjalnym programem integracyjnym.

 

COACHING INDYWIDUALNY, którego sesje układane są zgodnie ze specyficznymi życzeniem i potrzebami Klienta.

 

INTERNETOWE SZKOLENIA ON-LINE prowadzimy dzięki posiadanej przez nas platformie e-learningowej.

 

INDYWIDUALNIE DOBIERANE PROGRAMY SZKOLEŃ. Każdorazowo w wypadku szkoleń zamkniętych (dedykowanych danej firmie) prowadzimy dogłębną analizę potrzeb Klienta.

 

MONITOROWANIE EFEKTÓW SZKOLEŃ. Na życzenie Zleceniodawcy możliwe jest przeprowadzenie dodatkowych testów i ćwiczeń sprawdzających wiedzę zdobytą podczas warsztatów.

 

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA. Na zakończenie szkolenia Uczestnicy otrzymują dyplomy określające przedmiot oraz zakres tematyczny szkolenia.

 

RAPORT PO SZKOLENIU. Komentarz trenera dotyczy procesów, jakie zachodzą w grupie oraz wskazuje na pożądane kierunki doskonalenia określonych umiejętności i postaw.

 

 

 

10 najpopularniejszych programów szkoleń

 

  1. KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA I OBRONA PRZED MANIPULACJAMI W BIZNESIE, czyli jak efektywnie stosować techniki wpływu społecznego

 

2.      NEGOCJACJE BIZNESOWE, czyli jak prowadzić rozmowy z klientami wykorzystując „twarde” i „miękkie” strategie, taktyki oraz triki argumentacji

 

3.     PODSTAWOWE I PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY, czyli jak maksymalizować zyski budując pozytywne relacje z klientami

 

  1. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, czyli jak efektywnie służyć tym, którzy zapewniają nam byt
  2. MOWA CIAŁA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, czyli jak kształtować swój przekaz niewerbalny i jak poprawnie odczytywać intencje klientów
  3. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I WEWNĄTRZ FIRMY, czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi
  4. ASERTYWNOŚĆ i ANTYSTRES, czyli jak budować relacje z innymi pozostając sobą
  5. BUDOWANIE I INTEGRACJA ZESPOŁU, czyli jak stworzyć zgrany team
  6. ZARZĄDZANIE SOBĄ I INNYMI W CZASIE, czyli jak efektywnie zorganizować pracę własną i zespołu
  7. LIDER POZYTYWNYCH ZMIAN, czyli jak efektywnie zarządzać zespołem

 

 

 

10 nowości szkoleniowych!!!

 

  1. STORYTELLING, czyli historie, które sprzedają najlepiej
  2. ANALIZA TRANSAKCYJNA, czyli jak budować relacje nie tylko w biznesie
  3. GRYWALIZACJA, czyli nowe formy podnoszenia zespołowej efektywności
  4. MOC AUTOMOTYWACJI, czyli 4 filary osobistej skuteczności w działaniu
  5. PRZYWÓDZTWO 3.0, czyli lider na wymagające czasy
  6. TURKUSOWE ZARZĄDZANIE, czyli nowoczesny wymiar organizacji
  7. MINDMAPPING, czyli mapowanie myśli
  8. MINDFULLNESS, czyli psychologia uważności
  9. METODA SPIN, czyli jak zadawać pytania w sprzedaży prowadzące do sukcesu 
  10. GRY MENEDŻERSKIE, czyli symulacja rynkowej gry biznesowej

 

Poszerzona lista naszych szkoleń i warsztatów

 

 

 

Akademia Skuteczności w Komunikacji

 

ü  Efektywna komunikacja perswazyjna i obrona przed manipulacjami w biznesie

 

ü  Sztuka porozumiewania się i skuteczna komunikacja z klientem i wewnątrz firmy

 

ü  Mowa ciała, czyli jak kształtować komunikację niewerbalną w kontaktach biznesowych

 

ü  Wystąpienia publiczne i medialne

 

ü  Asertywność w działaniu pracowników firmy

 

ü  Wykorzystać konflikt – zarządzanie konfliktem

 

ü  Mediacja jako sposób rozwiązywania konfliktów w firmie

 

ü  Profesjonalna komunikacja telefoniczna w kontaktach handlowych

 

 

 

Akademia Skutecznej Sprzedaży i Negocjacji

 

ü  Podstawowe i profesjonalne techniki sprzedaży

 

ü  Negocjacje biznesowe „twarde” i „miękkie”- skuteczne techniki i strategie działania w kontaktach z klientami

 

ü  Profesjonalna obsługa klienta w firmie

 

ü  Merchandising, czyli efektywne zarządzanie przestrzenią handlową

 

ü  Takie sobie bajeczki, czyli gry dłużników

 

ü  Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń

 

ü  Strategie działania na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami 

 

 

 

Akademia Efektywnego Zespołu

 

ü  Budowanie efektywnego zespołu

 

ü  Lider czy przywódca – jak współpracować z grupą?

 

ü  Motywowanie pracowników – podstawy praktyki HR

 

ü  Zarządzanie zespołem handlowym

 

 

 

Akademia Liderów Zarządzania

 

ü  Coaching i self-coaching, czyli jak skutecznie osiągnąć cel

 

ü  Warsztaty dla przyszłej kadry menadżerskiej, czyli jak zarządzać po awansie

 

ü  Zarządzanie w dobie kryzysu

 

ü  Trening menadżerski

 

ü  Zarządzanie karierą zawodową 

 

ü  Systemowe ocenianie pracowników

 

ü  Skuteczny dobór pracowników

 

 

 

Akademia Rozwoju Indywidualnego

 

ü  Heurystyka, czyli techniki twórczego rozwiązywania problemów w firmie  

 

ü  Mnemotechniki, czyli sztuka szybkiego zapamiętywania i czytania

 

ü  Savoir-Vivre w biznesie

 

ü  Stres – przyczyny i sposoby pokonywania, czyli jak walczyć ze stresem i unikać go na co dzień?

 

 

 

Akademia Nowoczesnego Zarządzania

 

ü  Nowoczesne metody zarządzania firmą

 

ü  Efektywne zarządzanie zmianami

 

ü  Zarządzać sobą i innymi w czasie - efektywna organizacja pracy własnej i zespołu

 

ü  Lean Management oraz Lean Manufacturing

 

ü  Zarządzanie podatkami w firmie

 

 

 

Akademia Marketingu

 

ü  Marketing w małej i średniej firmie

 

ü  Telemarketing

  • Kształtowanie polityki małej i średniej firmy w zakresie Public Relations

 

Firma "Binsztok i Partnerzy" posiada certyfikat Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0) przyznany przez DEKRA CERTYFICATION Sp. z o.o. o numerze: DEKRA/SUS/000102

O wysokiej jakości szkoleń i najwyższych kompetencjach Trenerów Firmy "Binsztok i Partnerzy" przekonać się można również przeglądając ponad 100 listów polecających znajdujących się na stronie: http://binsztok.pl/referencje/

Zapraszamy do korzystania z naszych usług!

 

Binsztok_i_Partnerzy_Aleksander_Binsztok_SUS_2.0.pdf
NAGRODA_MINISTRA_NAUKI_I_SZKOL.______WYŻ..jpg
BUSINESS_CENTER_1_Referencje_2.jpg
OŚWIATA_Referencje.jpg
KGHM.jpg
O_ANR_referencje1.pdf
O_Prefabet_1.pdf

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Adres e-mail: biuro@binsztok.pl
Telefon: (+48) 602 717 555

Ciasteczka>