FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA "BINSZTOK I PARTNERZY" ALEKSANDER BINSZTOK
Charakterystyka działalności firmy
Data rozpoczęcia działalności gospodarczej: styczeń 2011r.
Dotychczas firma przeszkoliła ponad 2.000 polskich podmiotów gospodarczych reprezentujących bardzo różne branże. Szkolenia te, warsztaty i sesje coachingowe głównie realizowane są w obszarze doskonalenia kompetencji "miękkich", takich jak sprzedaż, negocjacje, szeroko pojęta komunikacja interpersonalna w biznesie, zarządzanie zasobami ludzkimi, przywództwo, budowanie zespołów pracowniczych, mediacje oraz zarządzanie konfliktem czy np. zarządzanie talentami. Firma posiada także doświadczenie w prowadzeniu szkoleń "twardych", tj. szkoleń informatycznych, prawnych, podatkowych, BHP czy zarządzanie nieruchomościami. Firma "Binsztok i Partnerzy" cieszy się bardzo dobrą opinią wśród organizacji, z którymi miała dotychczas przyjemność współpracować. Wyrazem uznania może być ponad 100 listów polecających znajdujących się na stronie internetowej: www.binsztok.pl .
Cechy szczególne naszych szkoleń i warsztatów
v AKTYWNY UDZIAŁ UCZESTNIKÓW. Podstawą naszych szkoleń jest uczenie przez zabawę i rozrywkę. Stąd często wykorzystujemy różnego rodzaju „ice-breaker’y” i „energizer’y” (aktywne formy ruchowe dla rozluźnienia grupy), filmy video oraz ćwiczenia z kamerą, gry decyzyjne i symulacyjne, a także techniki heurystyczne (aktywizujące twórcze myślenie).
v MINIMUM TEORII, MAKSIMUM PRAKTYKI I DOŚWIADCZENIA. Zakładamy prowadzenie warsztatów praktycznych w systemie „management coaching” z elementami mentoring'u. Ponadto pracę swoją opieramy na studiach przypadków (case studies) i symulacjach.
v PRZEJRZYSTE I OBSZERNE MATERIAŁY SZKOLENIOWE. Po przeprowadzonych szkoleniach Uczestnicy otrzymują bogate w treści materiały umożliwiające powrót do wybranych zagadnień.
v WARSZTATY WYJAZDOWE łączymy ze specjalnym programem integracyjnym.
v COACHING INDYWIDUALNY, którego sesje układane są zgodnie ze specyficznymi życzeniem i potrzebami Klienta.
v INTERNETOWE SZKOLENIA ON-LINE prowadzimy dzięki posiadanej przez nas platformie e-learningowej.
v INDYWIDUALNIE DOBIERANE PROGRAMY SZKOLEŃ. Każdorazowo w wypadku szkoleń zamkniętych (dedykowanych danej firmie) prowadzimy dogłębną analizę potrzeb Klienta.
v MONITOROWANIE EFEKTÓW SZKOLEŃ. Na życzenie Zleceniodawcy możliwe jest przeprowadzenie dodatkowych testów i ćwiczeń sprawdzających wiedzę zdobytą podczas warsztatów.
v CERTYFIKATY UCZESTNICTWA. Na zakończenie szkolenia Uczestnicy otrzymują dyplomy określające przedmiot oraz zakres tematyczny szkolenia.
v RAPORT PO SZKOLENIU. Komentarz trenera dotyczy procesów, jakie zachodzą w grupie oraz wskazuje na pożądane kierunki doskonalenia określonych umiejętności i postaw.
10 najpopularniejszych programów szkoleń
- KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA I OBRONA PRZED MANIPULACJAMI W BIZNESIE, czyli jak efektywnie stosować techniki wpływu społecznego
2. NEGOCJACJE BIZNESOWE, czyli jak prowadzić rozmowy z klientami wykorzystując „twarde” i „miękkie” strategie, taktyki oraz triki argumentacji
3. PODSTAWOWE I PROFESJONALNE TECHNIKI SPRZEDAŻY, czyli jak maksymalizować zyski budując pozytywne relacje z klientami
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, czyli jak efektywnie służyć tym, którzy zapewniają nam byt
- MOWA CIAŁA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, czyli jak kształtować swój przekaz niewerbalny i jak poprawnie odczytywać intencje klientów
- KOMUNIKACJA Z KLIENTEM I WEWNĄTRZ FIRMY, czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi
- ASERTYWNOŚĆ i ANTYSTRES, czyli jak budować relacje z innymi pozostając sobą
- BUDOWANIE I INTEGRACJA ZESPOŁU, czyli jak stworzyć zgrany team
- ZARZĄDZANIE SOBĄ I INNYMI W CZASIE, czyli jak efektywnie zorganizować pracę własną i zespołu
- LIDER POZYTYWNYCH ZMIAN, czyli jak efektywnie zarządzać zespołem
10 nowości szkoleniowych!!!
- STORYTELLING, czyli historie, które sprzedają najlepiej
- ANALIZA TRANSAKCYJNA, czyli jak budować relacje nie tylko w biznesie
- GRYWALIZACJA, czyli nowe formy podnoszenia zespołowej efektywności
- MOC AUTOMOTYWACJI, czyli 4 filary osobistej skuteczności w działaniu
- PRZYWÓDZTWO 3.0, czyli lider na wymagające czasy
- TURKUSOWE ZARZĄDZANIE, czyli nowoczesny wymiar organizacji
- MINDMAPPING, czyli mapowanie myśli
- MINDFULLNESS, czyli psychologia uważności
- METODA SPIN, czyli jak zadawać pytania w sprzedaży prowadzące do sukcesu
- GRY MENEDŻERSKIE, czyli symulacja rynkowej gry biznesowej
Poszerzona lista naszych szkoleń i warsztatów
Akademia Skuteczności w Komunikacji
ü Efektywna komunikacja perswazyjna i obrona przed manipulacjami w biznesie
ü Sztuka porozumiewania się i skuteczna komunikacja z klientem i wewnątrz firmy
ü Mowa ciała, czyli jak kształtować komunikację niewerbalną w kontaktach biznesowych
ü Wystąpienia publiczne i medialne
ü Asertywność w działaniu pracowników firmy
ü Wykorzystać konflikt – zarządzanie konfliktem
ü Mediacja jako sposób rozwiązywania konfliktów w firmie
ü Profesjonalna komunikacja telefoniczna w kontaktach handlowych
Akademia Skutecznej Sprzedaży i Negocjacji
ü Podstawowe i profesjonalne techniki sprzedaży
ü Negocjacje biznesowe „twarde” i „miękkie”- skuteczne techniki i strategie działania w kontaktach z klientami
ü Profesjonalna obsługa klienta w firmie
ü Merchandising, czyli efektywne zarządzanie przestrzenią handlową
ü Takie sobie bajeczki, czyli gry dłużników
ü Skuteczna sprzedaż ubezpieczeń
ü Strategie działania na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
Akademia Efektywnego Zespołu
ü Budowanie efektywnego zespołu
ü Lider czy przywódca – jak współpracować z grupą?
ü Motywowanie pracowników – podstawy praktyki HR
ü Zarządzanie zespołem handlowym
Akademia Liderów Zarządzania
ü Coaching i self-coaching, czyli jak skutecznie osiągnąć cel
ü Warsztaty dla przyszłej kadry menadżerskiej, czyli jak zarządzać po awansie
ü Zarządzanie w dobie kryzysu
ü Trening menadżerski
ü Zarządzanie karierą zawodową
ü Systemowe ocenianie pracowników
ü Skuteczny dobór pracowników
Akademia Rozwoju Indywidualnego
ü Heurystyka, czyli techniki twórczego rozwiązywania problemów w firmie
ü Mnemotechniki, czyli sztuka szybkiego zapamiętywania i czytania
ü Savoir-Vivre w biznesie
ü Stres – przyczyny i sposoby pokonywania, czyli jak walczyć ze stresem i unikać go na co dzień?
Akademia Nowoczesnego Zarządzania
ü Nowoczesne metody zarządzania firmą
ü Efektywne zarządzanie zmianami
ü Zarządzać sobą i innymi w czasie - efektywna organizacja pracy własnej i zespołu
ü Lean Management oraz Lean Manufacturing
ü Zarządzanie podatkami w firmie
Akademia Marketingu
ü Marketing w małej i średniej firmie
ü Telemarketing
- Kształtowanie polityki małej i średniej firmy w zakresie Public Relations
Firma "Binsztok i Partnerzy" posiada certyfikat Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0) przyznany przez DEKRA CERTYFICATION Sp. z o.o. o numerze: DEKRA/SUS/000102
O wysokiej jakości szkoleń i najwyższych kompetencjach Trenerów Firmy "Binsztok i Partnerzy" przekonać się można również przeglądając ponad 100 listów polecających znajdujących się na stronie: http://binsztok.pl/referencje/
Zapraszamy do korzystania z naszych usług!