Firma Usługowa "ODO" Magdalena Celeban

Możliwość dofinansowania
Logo Firma Usługowa "ODO" Magdalena Celeban
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Berka Joselewicza 15/11
42-202 Częstochowa
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

ODO SZKOLENIA
Jesteśmy firmą szkoleniową, która specjalizuje się w RODO – zarówno w zakresie usług doradczych, jak i wdrożeniowych. Z naszych dedykowanych usług, jak i szkoleń specjalistycznych mogą skorzystać przedstawiciele firm niemal każdej branży.
Chcemy wspierać firmy i Instytucje w procesach rozwojowych, dlatego oferta naszych szkoleń jest rozbudowana oraz przystosowywana do wymagań i rozwoju biznesu naszych Klientów. Nasza firma to specjaliści, eksperci, praktycy, świetni szkoleniowcy – oferujemy najwyższej jakości konsultacje, szkolenia, audyty. Działamy na terenie całej Polski .
Zapewniamy kompleksową usługę wsparcia dla firm i organizacji, dla pracowników oraz kadry zarządzającej. Nasi specjaliści i eksperci szkolą nieprzerwanie od roku 2010.
Uczestniczymy w grupach roboczych, należymy do branżowych Stowarzyszeń Inspektorów Ochrony Danych (SABI), szkolimy studentów. Nasi eksperci pełnią funkcje Inspektorów Ochrony Danych. Na bieżąco doświadczona kadra podnosi swoje kwalifikacje.
Misja
Naszą misją jest dążenie do doskonałości w zakresie oferowanych usług. Doskonałość to dla nas zapewnienie najlepszej jakości merytorycznej usług przy jednoczesnym dostarczaniu kompleksowych rozwiązań.
Wizja
Budowanie rzetelnej marki na rynku usług szkoleniowych i doradczych poprzez eksperckie działania na rzecz klientów.
Cele
Celem firmy jest kompleksowe i długofalowe wsparcie naszych klientów w procesie stałego podnoszenia kwalifikacji. Jesteśmy skoncentrowani na indywidualnych potrzebach klienta, a szeroki zakres usług pozwala na zapewnienie kompleksowych i najlepszych rozwiązań.

Pewne terminy
Podczas szukania wybranego szkolenia często uczestnicy nie mają pewności, czy odbędzie się ono we wcześniej zaplanowanym terminie.
Korzystając z naszych usług masz możliwość sprawdzenia czy wybrane szkolenie zostanie na pewno zrealizowane.

Gwarancja satysfakcji
Dbamy i przykładamy do tego wiele pracy, aby każdy uczestnik szkolenia był w pełni zadowolony z naszych usług.Jeżeli po ukończeniu szkolenia uczestnik nie czuje się w pełni usatysfakcjonowany, po wyjaśnieniu problemowych kwestii – może otrzymać dodatkowe godziny doradcze bez dodatkowych kosztów. Uczestnik ma aż 1 miesiąc na podjęcie decyzji.
Realizujemy także szkolenia według indywidualnej oferty, przygotowywanej na życzenie Klienta.
Przykładowe tematy szkoleniowe: 

  • Inspektor ochrony danych (poziom podstawowy)
  • Inspektor ochrony danych (poziom zaawansowany)
  • Praktyczne szkolenie z RODO – wzory wymaganej dokumentacji
  • Dyrektywa o Sygnalistach
  • RODO w HR
  • Monitoring a RODO
  • RODO – szkolenie podstawowe dla pracowników
  • RODO –  podstawowe pojęcia, dokumentacja 
  • Po co nam RODO? Jakie prawa daje nam RODO? 
  • Szkolenie RODO dla początkujących
  • Psychologia biznesu
  • Psychologia przywództwa
  • Wypalenie zawodowe
  • Komunikacja w biznasie a gry psychologiczne
  • Work life balance
  • Budowanie zaangażowania w zdalnych zespołach
  • Wizerunek profesjonalisty w komunikacji on-line

Cyberbezpieczeństwo 

  •  UŚUDE - Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
  •  Prawo telekomunikacyjne, UŚUDE.
  •  Prawo prasowe.
  •  Prawo własności intelektualnej (IP).
  •  Prawo autorskie, własność przemysłowa i znaki towarowe
  • Dążymy do ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług. Podstawowym celem jaki sobie stawiamy to satysfakcja naszych klientów, którzy korzystają z naszych usług. W tym celu stworzyliśmy SCHEMAT POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM, który przedstawia działania i świadczenie usług, w tym szkoleń oraz pozwala na monitorowanie zadań prowadzących do realizacji kluczowych celów https://odoszkolenia.pl/f1-procedura-dzialan-postepowania-z-klientami/
  • Firma ODO w związku z realizacją swoich działań i świadczonych usług zapewnienia swoim klientom korzystanie tylko ze sprawdzonych dostawców usług. Zapewnienie optymalnych i komfortowych warunków szkolenia/usług poprzez sprawdzonych dostawców usług cateringowych oraz z sal szkoleniowych o najwyższych standardach wyposażenia oraz dostępności.
    Realizujemy zasadę transparentności i zarządzania działaniami. Wszelkie warunki, zasady, regulaminy oraz uczestnictwa w naszych szkoleniach/świadczonych usługach  są przejrzyste i jasno komunikowane klientom. Procedury realizacji usług są opracowane w sposób przejrzysty. Nasz dział obsługi klienta jest dostępny w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości. Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów.
    Realizujemy oferowane usługi na najwyższym poziomie, aktualizujemy swoją wiedzę, zatrudniamy kompetentnych i sprawdzonych szkoleniowców, którzy przywiązują szczególną wagę do przekazywania treści zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Charakteryzuje nas indywidualne podejście do klienta. Oprócz naszych usług podstawowych jesteśmy gotowi na wsparcie kompleksowe, zorganizowanie dodatkowych konsultacji, szkoleń na zlecenie klienta zgodnie z jego oczekiwaniami. Dążymy do utrzymania jak najwyższych standardów realizacji usług.Wartościowe treści i kompetentni trenerzy oraz eksperci, sprawdzone, zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami programy szkoleniowe na kilku poziomach zaawansowania pozwalają nam na dopasowanie do aktualnych potrzeb klienta jednocześnie oferując ścieżki rozwoju.
  • Procedura usług szkoleniowych https://odoszkolenia.pl/procedura-uslug-szkoleniowych/
    Organizacja usług szkoleniowych
    Realizujemy szkolenia zamknięte na zlecenie zamawiającego.

  • Etapy realizacji szkoleń zamkniętych:
    badanie potrzeb szkoleniowych, określenie celów i zasad szkolenia, rekrutacja, / charakterystyka grupy docelowej/wybór kadry szkoleniowej, / wymagania: trener/ekspert posiada min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiednim do tematyki realizowanych szkoleń lub zrealizował w tym zakresie 200 godzin szkoleń, dysponuje wykształceniem, praktyką w zakresie odpowiednim do tematyki szkolenia, wybór miejsca szkolenia oraz jego przygotowanie merytoryczne, przeprowadzanie szkolenia, podsumowanie i ewaluacja, przygotowanie raportu, rozliczenie.
    Uczestnicy szkoleń, po wcześniejszej konsultacji otrzymują materiały zawierające treści zgodne z tematem świadczonej usługi. Przed realizacją usługi opiekun klienta sprawdza wszelkie dokumenty, materiały.
    Oferowane przez firmę materiały wspomagające kształcenie są wykorzystywane w sposób respektujący prawo autorskie.
    Firma realizując swoje usługi wykorzystuje nowoczesne metody kształcenia, przekazywania wiedzy zgodnie ze specyfiką świadczonej usługi jak również indywidualnych potrzeb klientów.
    W realizacji szkoleń/usług wykorzystujemy różnorodne metody kształcenia, które staramy się dostosować do specyfiki szkolenia/usługi. Staramy się dostosować metody adekwatnie do deklarowanych rezultatów, treści szkolenia/usługi i specyfiki grupy.
    Zgodnie z naszymi standardami dążymy do podnoszenia jakości świadczonych usług na bieżąco. Analizujemy ankiety ewaluacyjne w zależności od świadczonej usługi, następnie na ich podstawie przygotowujemy raporty.
    Stosujemy podczas szkoleń procedurę oceny efektów uczenia się, uwzględniającą badanie opinii uczestników w postaci raportów ewaluacyjnych sporządzanych na podstawie ankiet ewaluacyjnych przekazywanych uczestnikom. Raporty zawierające ocenę efektów uczenia się udostępniane są kadrze prowadzącej dane szkolenie, jak również na życzenie zlecającej je instytucji.

    Dbałość o  kompetencje i rozwój kadry szkoleniowej

    Każde szkolenie realizowane przez firmę objęte jest nadzorem opiekuna merytorycznego odpowiedzialnego za zapewnienie rzetelności treści i adekwatnych do celów metod pracy. Funkcja ta jest pełniona przez osobę prowadzącą szkolenia – wyznaczonego trenera /eksperta.
    Wszyscy szkoleniowcy, pracownicy i współpracownicy  posiadają̨ doświadczenie zawodowe lub wykształcenie odpowiednie do zakresu tematycznego prowadzonych szkoleń. Firma dba o dobór najlepszych specjalistów w danej dziedzinie.
    Oceny kompetencji dokonuje się na podstawie dokumentów przedstawionych przez kandydata na opiekuna merytorycznego/trenera, tj. CV, dyplomów, certyfikatów, nabytych uprawnień, zaświadczeń o realizacji szkoleń i kursów itp.

    Organizacja, obsługa klienta i infrastruktura.
    Szkolenia odbywają się w pomieszczeniach spełniających warunki i standardy naszej firmy. Firma ODO stosuje procedurę reklamacji dotyczącą sytuacji, w których szkolenie/usługa nie spełniło/a oczekiwań naszych odbiorców/klientów.
    https://odoszkolenia.pl/procedura-reklamacji-uslugi-szkoleniowej/ W przypadku niezadowolenia uczestnika z danego szkolenia może on złożyć skargę ustną skierowaną do trenera lub koordynatora organizacyjnego lub innego pracownika firmy zaangażowanego w realizację szkolenia. W przypadku złożenia reklamacji musi ona zostać sporządzona w formie pisemnej zgodnie z procedurą reklamacji.

  •  Zarządzanie jakością usług szkoleniowych
    Firma publikuje na stronie internetowej aktualny katalog oferowanych szkoleń.

  • Dokumentacja świadczonych usług prowadzona przez firmę, dokumentująca proces szkolenia, zawiera co najmniej: program, materiały szkoleniowe przekazane uczestnikom, ankiety ewaluacyjne, testy (wybrane szkolenia), oraz certyfikaty wydane uczestnikom.
    Procedura reklamacji usługi szkoleniowej

    https://odoszkolenia.pl/procedura-reklamacji-uslugi-szkoleniowej/

  • Firma przyjmuje wszelkie zastrzeżenia i uwagi związane z realizacją szkoleń/ świadczonych usług za pośrednictwem formularza reklamacyjnego przekazanego w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: F.U. „ODO” ul. Berka Joselewicza 15 / 11, 42-202 Częstochowa, e-mail: biuro@odoszkolenia.pl
    Zgłoszenie musi zawierać wszystkie informacje, oznaczone w formularzu reklamacyjnym jako wymagane.
    Zgłoszenia reklamacyjne zostaną rozpatrzone nie później nie w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
    Uczestnik usługi składający reklamację może wnioskować o:
    Dodatkowe, bezpłatne materiały dydaktyczne – forma oraz zakres materiałów zostanie uzgodniony indywidulnie z uczestnikiem.
    Bezpłatny udział w szkoleniu o tej samej lub podobnej tematyce organizowane przez firmę. – termin kolejnego szkolenia zostanie uzgodniony z uczestnikiem indywidulanie z uwzględnieniem dostępności miejsce i harmonogramu szkoleń organizatora.
    Bezpłatne powtórzenie szkolenia z innym trenerem (w przypadku szkoleń/ usług zamkniętych).
    Zwrot kosztów usługi – będzie możliwy tylko w przypadku niestawienia się trenera w dniu realizacji usługi bez wcześniejszego powiadomienia uczestników o zmianie terminu drogą mailową lub telefoniczną.
    Firma zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, w przypadku gdy będzie ona wynikać z nieznajomości zapisów zawartej umowy.
    Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie w przypadku, gdy przedmiotowe szkolenie uzyska średnią z ocen poniżej 2 (w skali 1 – 5) stosowanej w firmie ankiety ewaluacyjnej.

    Udział w szkoleniu osób nietrzeźwych lub uniemożliwiających pracę z innych powodów:
    W przypadku pojawienia się na szkoleniu osoby nietrzeźwej lub uniemożliwiającej pracę z innych powodów, trener prosi uczestnika o opuszczenie sali szkoleniowej, informuje zamawiającego o zaistniałej sytuacji – w przypadku szkoleń/ usług zamkniętych.

    Realizujemy dedykowane szkolenia/ usługi dla firm, Instytucji  i organizacji według przygotowywanej na życzenie Klienta indywidualnej oferty wybranymi metodami: online, w modelu hybrydowym oraz tradycyjne.
    KLIENT WYBIERA NAJDOGODNIEJSZĄ METODĘ SZKOLENIA /sala szkoleniowa, zdalnie/
    Szkolenia/ świadczenie usług zdalne. 
    Usługi w formule zdalnej pozwalają zaoszczędzić czas przeznaczony na dojazdy do wybranego miejsca szkolenia oraz wyeliminować koszty związane z dojazdami i zakwaterowaniem. Ciesząc się komfortem biura/ lub domu nasi klienci często korzystają z tej formy komunikacji przy pełnej interakcji i kontaktem z pozostałymi uczestnikami.
    Zapewniamy dogodną atmosferę świadczonych usług - kontakt z trenerem/ekspertem oraz  ze wszystkimi uczestnikami.
    Świadczenie usług/ szkoleń metodą tradycyjną w  salach szkoleniowych 
    Trener/ekspert prowadzący szkolenia/świadczący usługę  ma do dyspozycji projektor multimedialny. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z uczestnikami może na bieżąco odpowiadać na pytania kursantów oraz pomagać im w częściach praktycznych. Dbamy o to, aby stanowiska szkoleniowe wyposażone były w nowoczesne jednostki komputerowe.
    Świadczenie usług/ szkoleń u klienta/ w wybranej lokalizacji.

  • Firma ODO oprócz szkoleń świadczy usługi w zakresie RODO: 
     doradztwo, konsultacje, audytywdrożenia.  

  • strona www https://odoszkolenia.pl/

  • FB https://www.facebook.com/odoszkolenia

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
biuro@odoszkolenia.pl
Telefon
(+48) 600 299 249