OLLIE Company Oliwia Bożek
Charakterystyka działalności firmy
Centrum szkoleniowe OLLIE organizuje szkolenia z medycyny estetycznej w Warszawie w formie warsztatów z nieinwazyjnych i małoinwazyjnych metod odmładzania skóry twarzy, ginekologii estetycznej, laseroterapii, stymulatorów kolagenu. Są to praktyczne szkolenia zabiegowe z dużą liczbą modelek i modeli.
RODZAJE I STOPNIE ZAAWANSOWANIA SZKOLEŃ W OLLIE
OLLIE prowadzi szkolenia na różnych poziomach zaawansowania i specjalizuje się w szkoleniach z podstaw medycyny estetycznej. Organizujemy szkolenia z toksyny botulinowej (tzw. botoks), wypełniaczy (kwas hialuronowy), nici PDO i liftingujących, osocza bogatopłytkowego (PRP), mezoterapii, peelingów. OLLIE jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła 15 minutowe moduły biznesowo-marketingowe, poprzedzające każde szkolenie zabiegowe. Tematy modułów marketingowych nie powtarzają się podczas różnych szkoleń. Organizujemy też indywidualne szkolenia biznesowe z marketingu usług medycznych i prawa medycznego.
PUNKTY EDUKACYJNE
Szkolenia są wpisane do rejestru szkoleń dla lekarzy przez Okręgową Izbę Lekarską w Warszawie (numer rejestru 68-000380-001-0002) i objęte punktami edukacyjnymi (1 godzina szkolenia to 1 punkt edukacyjny) oraz wpisane do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Warszawskiego Urzędu Pracy (numer rejestru 2.14/00213/2015).
WIELE ZABIEGÓW PRAKTYCZNYCH
Podstawą szkolenia jest rozbudowana część warsztatowa. Zajmuje ona około 75% czasu szkolenia. Szkolenia prowadzone są w kameralnych 3-7 osobowych grupach. Na każdego lekarza - uczestnika szkolenia przypadają 2-4 modelki / pacjentki, tak więc każdy lekarz ma okazję przeprowadzić kilka - kilkanaście zabiegów.
MAŁE GRUPY LEKARZY
Liczba uczestników: 3-7 osób. Szkolenia odbywają się w małych kameralnych grupach, co umożliwia przeprowadzenie możliwie wielu zabiegów w bliskim kontakcie z wykładowcą. W szkoleniach uczestniczą jedynie lekarze i lekarze dentyści - nie przyjmujemy kosmetyczek ani kosmetologów.
NIEZALEŻNOŚĆ I OBIEKTYWIZM
Szkolenia są prowadzone niezależnie od firm farmaceutycznych i producentów preparatów, przez doświadczonych lekarzy medycyny estetycznej, co gwarantuje obiektywizm prowadzonych zajęć.
METODYKA SZKOLENIA:
- moduł marketingowy (biznesowy) - 15 minut - wprowadzanie usługi medycyny estetycznej, promocja, pozyskiwanie i lojalizacja pacjenta, reklama i e-marketing
- część teoretyczna - wykład wykładowcy - lekarza medycyny estetycznej z bogatym, wieloletnim doświadczeniem - przypomnienie anatomii twarzy; wskazania i przeciwwskazania do zabiegu; interakcje z lekami; powikłania - unikanie i leczenie
- część demonstracyjna- prowadzona przez lekarza prowadzącego szkolenie - przy pierwszym pacjencie lub na prośbę uczestnika
- część warsztatowa - ok 75% czasu szkolenia - zabiegi wykonują uczestnicy samodzielnie pod nadzorem lekarza prowadzącego szkolenie.
W trakcie szkolenia uczestnicy poznają specyfikę preparatów różnych producentów.
CERTYFIKACJA
Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu w języku polskim i angielskim oraz zaświadczenia o punktach edukacyjnych.
DOŚWIADCZENI WYKŁADOWCY - LEKARZE
Trenerzy to wysokiej klasy specjaliści, lekarze medycyny estetycznej, którzy łączą zarówno wiedzę teoretyczną i praktyczną z umiejętnością jej przekazywania.
Szkolenia są wpisane do rejestru szkoleń dla lekarzy przez Okręgową Izbę Lekarską w Warszawie (numer rejestru 68-000380-001-0005) i objęte punktami edukacyjnymi (1 godzina szkolenia to 1 punkt edukacyjny). Program szkoleń i wykładowcy są akceptowani przez Okręgową Izbę Lekarską Warszawie.
Szkolenia są certyfikowane Certyfikatem SUS 2.0, potwierdzającym Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych, który jest standardem zarządzania i świadczenia usług przez podmioty specjalizujące się w usługach szkoleniowo-rozwojowych. Certyfikat został wydany przez jednostkę certyfikującą DEKRA Sp. z o.o.