HANTI DOROTA OLEJNICZAK
Charakterystyka działalności firmy
Firma HANTI powstała z potrzeby wspierania przedsiębiorstw w ich rozwoju i jak najlepszym dopasowaniu do potrzeb Klientów. Specjalizujemy się w następujących obszarach:
-
Standardy obsługi Klienta – pomagamy stworzyć oraz wdrożyć standardy obsługi, aby podnieść konkurencyjność naszych Klientów oraz zwiększyć ich zyski;
-
Rozwój personelu – przeprowadzamy projekty szkoleniowe nastawione na rozwój kompetencji, których zastosowanie wspomaga firmy w zwiększeniu efektywności;
-
Usprawnianie procesów – analizujemy i proponujemy rozwiązania mające na celu uporządkowanie i usprawnienie codziennego funkcjonowania firm.
Przykłady realizacji usług zrealizowanych przez firmę HANTI:
Standard obsługi Klienta dla siecie sklepów Lewiatan
Wsparliśmy sieć sklepów Lewiatan w projekcie tworzenia nowego formatu sklepów. Naszym zadaniem było przygotowanie standardów obsługi klienta z kluczowymi obszarami sprzedaży: lada wędliniarska, bistro, kasy samoobsługowe. Zwieńczeniem projektu było przeszkolenie pracowników z nowego standardu. Projekt został zrealizowany w marcu 2022 roku.
Stworzenie standardów obsługi Szkolenia ze standardów obsługi pacjenta dla aptek sieci PRIMA
W latach 2012 - 2020 wspieraliśmy GRUPĘ APTEK PRIMA w ich rozwoju. Stworzyliśmy standardy obsługi Pacjentów dla sieci i szkolimy personel aptek z praktycznego ich zastosowania. Realizujemy szkolenia zamknięte,szkoelnia on the job oraz coachingi indywidualne. Wzmacniamy kompetencje farmaceutów w zakresie komunikacji z pacjentem, właściwego przedstawienia oferty produktowej i długotrwałego budowania relacji z Pacjentami.
Stworzenie standardów dla Rodzinnego centrum integracyjnego HULLO w Lubawie
W 2021 Hanti opracowało Księgę standardów dla Rodzinnego centrum integracyjnego Hullo w Lubawie. Stworzenie procedur, standardów pracy i regulaminów korzystania z atrakcji dla użytkowników było niezbędne do wdrożenia sprzedaży pakietowej usług nowopowstałego konsorcjum trzech podmiotów.
Szkolenia ze standardów obsługi Klienta i szkolenia menadżerskie w sieci POLOmarket:
W okresie maj – październik 2016 roku przeprowadziliśmy dla firmy POLOmarket – ogólnopolskiej sieci supermarketów projekt szkoleniowy wspierający sklepy w utrzymaniu standardu obsługi Klienta na wymaganym poziomie. Szkoleniami objęta została kadra menadżerska sklepów, która rozwinęła swoje kompetencje w zakresie wdrażania nowych pracowników i motywowania ich do pracy zgodnie z wymogami firmy. Szkoleniami ze standardów obsługi Klienta zostały objęte załogi we wszystkich 280 sklepach POLOmarket. Łącznie przeszkolonych zostało prawie 4 tysiące sprzedawców i 280 menadżerów. Szkolenia odbywały się na terenie całej Polski. Mimo dużego wyzwania logistycznego sprostaliśmy wymaganiom naszego Klienta. Każdy z uczestników otrzymał imienny certyfikat ukończenia szkolenia. Wysoką ocenę merytoryczną szkolenia potwierdziły ankiety ewaluacyjne wypełniane przez uczestników szkoleń.
Działamy zgodnie ze standardem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych SUS 2.0.