POGO DESIGN SPÓŁKA CYWILNA
Charakterystyka działalności firmy
POGO DESIGN to agencja specjalizująca się w projektowaniu usług oraz produktów, a także organizowaniu szkoleń w tym zakresie. Temu ostatniemu segmentowi działalności dedykowany jest nasz profil w Bazie Usług Rozwojowych.
Firma Andrzej Pyra: POGO DESIGN funkcjonuje na rynku od 2011 r. Jako spółka cywilna POGO DESIGN działamy od 2018 r.
Do obszarów, w których z sukcesami poszerzamy Waszą wiedzę zaliczają się między innymi:
- User Experience
- Design Thinking - myślenie projektowe
- Agile - zwinne projektowanie i zarządzanie
- Metody analizy jakościowej i myślenia analitycznego
- Data driven design
- Badania użyteczności produktów i usług cyfrowych
- UX writing
- Jobs to be done
- Product discovery
- Eksperymenty produktowe (Opportunity Solution Tree)
Współpracujemy z ekspertami w branży:
- CEO & Founder Andrzej Pyra obecnie pracuje jako UX Chapter Leader w Santander Bank Polska. Wcześniej pełnił funkcję Head of Product w Insys, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz procesem projektowania i tworzenie nowych usług, produktów oraz aplikacji stosowanych w przemyśle Video. W agencji Symetria pracował jako UX Team Leader zaangażowany w projektowanie, badania oraz definiowanie strategii UX dla różnorodnych klientów, zwłaszcza z sektora finansowego.
-
Jakub Tyczyński - Service Design Lead w Santander Bank Polska. Projektuje usługi, innowacje i doświadczenia. Uczy zwinnego i szczupłego podejścia do rozwijania produktów i usług. Jest Service Designerem, facylitatorem Design Thinking i Agile Coachem. W codziennej pracy prowokuje zmianę, zarażając innych swoją pasją do projektowania oraz wartości Agile.
-
Milena Rokiczan-Kwapisz obecnie pracuje w Santander Bank Polska jako Senior Customer Experience Specialist. Koordynuje badania UX, przekłada wyniki badań na rozwój produktu, a także prowadzi wewnętrzne szkolenia z zakresu badań UX. Jednocześnie rozwija swój startup, w którym odpowiada za strategię rozwoju aplikacji take&drive oraz analizy rynku. Przez wiele lat prowadziła kluczowe projekty badawcze w agencji Symetria UX, a także odpowiadała za przekazywanie wiedzy i rozwój kompetencji innych badaczy i projektantów UX. Realizowała badania m.in. dla Mastercard, Booking.com, Polski Standard Płatności czy ING Bank Śląski.
-
Paulina Walkowiak jest współzałożycielką cux.io i jedyną specjalistką od analityki jakościowej w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx.
Z wykształcenia projektantka komunikacji i antropolog. Zanim zaczęła rozwijać swoją firmę w Berlinie przez 5 lat pracowała dla największych agencji badawczych w Polsce (Kantar TNS, PBS), prowadząc projekty badawcze dla czołowych marek, m.in. Cyfrowy Polsat, Orange, Eurobank, Energa. Przez 2 lata tworzyła i wdrażała metodologię badań customer experience. -
Wojtek Aleksander to Senior Content Designer w Nordea oraz UX Writer & Content Strategy Trainer we własnej firmie. W swojej karierze przeszedł przez niejeden wymiar projektowania treści. Swoje doświadczenie buduje w szeroko pojętym obszarze projektowania produktów i usług cyfrowych. Język to jego ulubione i najmocniejsze narzędzie dizajnerskie. To właśnie słowami najchętniej projektuje doświadczenia użytkownika. W podejściu Wojtka efektywna komunikacja to filar sukcesu.
-
Wojtek Kutyła jest projektantem service design pracującym w tym zawodzie od wielu lat. Mieszka w Edynburgu, gdzie naucza swojego fachu studentów jednej z prywatnych uczelni. Jego specjalnością jest koordynacja procesów digital transformation w organizacjach sektora publicznego. Przebył zawodową drogę od web designera, poprzez programistę i konsultanta user experience dla aplikacji finansowych, teraz powoli kierując swoje zainteresowania w stronę nauczania mądrego projektowania i ewangelizacji odpowiedzialnego UX.
-
Bartosz Narzelski pomaga zespołom wdrożyć kulturę pracy badawczo-projektowej (service design thinking). Wykładowca School of Ideas na SWPS, facylitator, zwolennik metody product discovery – badania potrzeb odbiorców i szybkiego weryfikowania założeń poprzez prototypowanie pomysłów biznesowych (tak online, jak i offline). Przez 2,5 roku jako CX Manager rozwijał produkty i usługi testując nowe modele biznesowe w startuphub firmy farmaceutycznej.
-
Michał Reda to full-stack’owy Product & Marketing Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digital. Jego pasja i praca to rozwijanie produktów, ich skalowanie, a także budowanie ponadprzeciętnych zwinnych zespołów produktowych i marketingowych. Członek zespołu ProductVision.pl oraz trener w Product Management Academy, specjalizujący się w badaniach i rozwoju nowych oraz istniejących produktów. Popularyzator podejścia Product Discovery i Growth Marketingu w Polsce.