Fundacja Rozwoju Gminy Zelów
Charakterystyka działalności firmy
Misją Fundacji Rozwoju Gminy Zelów (FRGZ) jest tworzenie korzystnych warunków do gospodarczego i społecznego rozwoju w regionie łódzkim.
Fundacja zajmuje się przede wszystkim wspieraniem przedsiębiorczości. Działania takie i wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw w celu ich rozwoju i tworzenia nowych miejsc pracy były i są realizowane w ramach wielu projektów pomocowych min. z Programu PHARE, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej, USAID, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Fundacji im. Stefana Batorego, Banku Gospodarstwa Krajowego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego.
Usługi świadczone przez FRGZ zawsze odpowiadają wymaganiom klienta i charakteryzują się wysokim poziomem jakości.
USŁUGI DORADCZE:
Specjalistyczne doradztwo w dziedzinach:
- finanse: analiza i ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa, ocena i ulepszanie systemów kosztów, pomoc w zarządzaniu płynnością, określanie zdolności kredytowej i inwestycyjnej;
- marketing – analiza i przygotowanie planów marketingowych – marketing mix;
- sporządzenie biznes planów, wniosków o finansowanie, studium wykonalności, rozliczanie dotacji, inwestycji;
- planowanie i zarządzanie: zasobami ludzkimi, finansami, zarządzanie strategiczne;
- zarządzanie jakością;
- poradnictwo zawodowe i doradztwo personalne.
USŁUGI SZKOLENIOWE:
- dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą – związane z rozpoczynaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej;
- dla małych i średnich przedsiębiorstw - ustalanie zakresu szkolenia pod potrzeby firm;
- dla organizacji pozarządowych;
- inne szkolenia: np. zawodowe, językowe i komputerowe.
USŁUGI FINANSOWE:
- pożyczki na rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności gospodarczej,
- dotacje na rozpoczęcie lub rozwinięcie działalności gospodarczej.
USŁUGI INFORMACYJNE
- informacje w zakresie podejmowania i wykonywania oraz rezygnacji
z prowadzenia działalności gospodarczej
- informacje dotyczące możliwości uzyskania wsparcia na realizację projektów ze środków publicznych
- informacje na temat możliwości i zasad uzyskania usług specjalistycznych
- inne informacje w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
Fundacja realizuje również wiele działań mających na celu wspieranie aktywności społecznej osób powyżej 50 roku życia. Uczestnicy mogą korzystać z wielu ciekawych zajęć edukacyjnych, aktywizujących i integracyjnych.
USŁUGI WYNAJMU POWIERZCHNI DLA PRZEDSIĘBIORSTW
Wynajem powierzchni produkcyjnej, handlowej, usługowej i biurowej na prowadzenie działalności gospodarczej. Firmom zapewnia się pełną obsługę infrastruktury technicznej (m.in. remonty, naprawy, przeglądy, zaopatrzenie, dostawy ciepła, energii, wody, wywozu nieczystości, utrzymanie czystości terenu). Firmy mogą korzystać również z usług administracyjno – biurowych oraz z sal szkoleniowych.
Fundacja:
- od 2004 r. posiada wdrożony system zarządzania jakością, aktualnie zgodny jest z normą PN-EN ISO 9001:2015-10, potwierdzony certyfikatem systemu jakości przez PCC-CERT Sp.k.;
- od 1995 r. prowadzi dzialalnośc dydaktyczną na podstawie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych nr 28/200;
- od 2004 r. wpisana jest do rejestru instytucji szkoleniowych w WUP pod nr 2.10/00024/2004
- od 2005 r. wpiosana jest do rejestru agencji zatrudnienia pod nr 1812.
- od 2002 r. jest jednym z członków Polskiego Związku Funduszy Pożyczkowych (wcześniej w latach 2002-2010 w Polskim Stowarzyszeniu Funduszy Pożyczkowych);