FRONTOZA SZKOLENIA IZABELA MEJZA

Możliwość dofinansowania
Logo FRONTOZA SZKOLENIA IZABELA MEJZA
ul. Floksowa 46
60-175 Poznań
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 16
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Nasza firma działa na rynku usług szkoleniowych i konsultingowych.  Specjalizujemy się w świadczeniu szerokiego zakresu usług związanych z podnoszeniem efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw. W naszej propozycji znajdują się profesjonalne szkolenia, a także konsultacje oraz wdrożenia. 
Wyróżnia nas przede wszystkim zdolność tworzenia kompleksowych rozwiązań, idealnie dopasowanych do potrzeb i wymagań naszych klientów. Łączymy wiele podejść w zarządzaniu przedsiębiorstwem, dzięki czemu nasze usługi, dostarczają klientom dodatkową wartość dodaną. Jesteśmy praktykami i zatrudniamy wyłącznie profesjonalistów najwyższej klasy, posiadających wieloletnie i bogate doświadczenie biznesowe. Nasz zespół tworzą specjaliści mogący pochwalić się bogatym, wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym, konsultingowym i trenerskim. To uznani fachowcy posiadający szerokie kompetencje i doświadczenie biznesowe.
Nasi konsultanci i trenerzy to praktycy, którzy na co dzień prowadzą projekty wdrożeniowe oraz szkoleniowe. Nasze kompetencje w obszarze usług doradczych budujemy na podstawie praktycznego doświadczenia i gruntownej wiedzy teoretycznej Czynna praktyka pozwala nam dzielić się ze słuchaczami naszych szkoleń praktycznymi doświadczeniami z konkretnych wdrożeń. Wyróżnia nas nie tylko umiejętność efektywnego przekazywania wiedzy, lecz także kompleksowe doradztwo i wsparcie klienta w trakcie implementacji poszczególnych narzędzi.
Jak pracujemy? Rozpoczynamy współpracę z klientem od ustalenia potrzeb klienta do których następnie dostosowujemy dalsze działania. Odbywa się to w trakcie rozmowy z klientem bądź kilku rozmów z Menadżerami wskazanymi przez klienta. Rozmowa umożliwia również przeprowadzenie wstępnego przeglądu i diagnozy bieżącej sytuacji w przedsiębiorstwie w celu ustalenia głównych problemów oraz określenia najbardziej stosownych dla danej sytuacji i klienta metod. Następnie nasi eksperci przygotowują mapę drogową oraz propozycję planu dalszych działań, który jest następnie prezentowany i omawiany z klientem.
Ogólny model współpracy:
- Zidentyfikowanie potrzeb Klienta, 
- Diagnoza sytuacji obecnej,
- Opracowanie propozycji planu działań,
- Wdrożenie planu,
- Podsumowanie efektów.

SZKOLENIA OTWARTE - Oferta kierowana jest do osób, które potrzebują uzupełnienia bądź poszerzenia wiedzy w konkretnym temacie, którego dotyczy szkolenie. 
Uczestnicy szkoleń mogą pochodzić z zupełnie różnych regionów i być zatrudnieni w zupełnie różnych sektorach. Szkolenie otwarte odnosi się więc zazwyczaj do bardziej ogólnych, powszechnych zagadnień, które mogą dotyczyć wielu różnych osób. Szkolenia otwarte w dużej mierze oparte są na wymianie doświadczeń pomiędzy kursantami. Między nieznającymi się wcześniej osobami nawiązuje się zupełnie inna relacja, różne interakcje zachodzą w tego typu grupie.  Ponadto szkolenia otwarte stwarzają uczestnikom możliwość nawiązania nowych kontaktów. Na tego rodzaju szkoleniach możemy 
rozwijać swoją asertywność, kreatywność, a także doskonalić umiejętności interpersonalne.

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE - Szkolenia zamknięte organizowane są dla wybranej, konkretnej firmy i projektowane w taki sposób, by odpowiadały w 100% jej aktualnej sytuacji, potrzebom oraz specyficznym oczekiwaniom. Szkolenie takie dotyczy konkretnego zagadnienia, konkretnej grupy, dotyczy konkretnej tematyki oraz wybranego, bardziej szczegółowego problemu, który ściśle odnosi się do każdego z poszczególnych uczestników szkolenia w oparciu o diagnozę jej indywidualnych potrzeb. W szkoleniach zamkniętych mamy do czynienia z elastycznymi ramami. Ponieważ szkolenie takie projektowane jest dla konkretnego klienta, może on uczestniczyć w ustalaniu szczegółów dotyczących szkolenia, takich jak jego miejsce i czas. Przed tego rodzaju szkoleniem często przeprowadzana jest również analiza potrzeb danej firmy oraz indywidualnie dopasowuje szkolenie pod kątem konkretnych zagadnień związanych z obecną sytuacją w firmie, problemów, które w niej zaistniały, itp.

SZKOLENIA INDYWIDUALNE - Szkolenia indywidualne to szkolenia szyte na miarę. Czas, miejsce, harmonogram i program dopasowane są ściśle do naszych potrzeb i oczekiwań. Trener prowadzący zajęcia poświęca nam 100% czasu, który możemy wykorzystać na zgłębienie tylko tych zagadnień, które dotyczą nas samych. Szkolenia mają wypełniać luki kompetencyjne, zaistniałe w rzeczywistości organizacji. Mają być etapem w całym dużym procesie rozwojowym.

COACHING - Coaching jest procesem szkolenia, który poprzez postawienie odpowiednich pytań pomaga pojedynczym osobom lub organizacjom rozwijać się, zwiększać efektywności i osiągać cele. Zadaniem coachingu nie jest nauka, a pomoc przy jej realizacji. Odpowiednio zadane pytania mają na celu pobudzić do myślenia, ukierunkować na dany cel i optymalizację swoich działań. Profesjonalny coaching jest procesem wynikowym, pracą o dzieło, a zatem oceniamy czy dzieło, na realizację którego się umówiliśmy, zostało zrealizowane i w jakim stopniu – tak co do ilości jak i jakości. Na przykład o ile procent przyrosła sprzedaż, jak wyraża się zadowolenie klientów; ile treningów biegowych odbywa klient i z jaką szybkością przebiega wyznaczony odcinek lub też ile razy zdarzyły się awarie danego urządzenia, jak poważne były i w jaki sposób je usuwano.

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
szkolenia@frontoza.pl
Telefon
(+48) 663 345 428