Patrycja Siwiec-Pawłowska "Take EAT Easy" Horeca Consulting

Możliwość dofinansowania
Logo Patrycja Siwiec-Pawłowska "Take EAT Easy" Horeca Consulting
Brak ocen dla tego dostawcy
ul. Adolfa Suligowskiego 7/20
00-466 Warszawa
Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 0
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

„Gościnność” to edukacyjny projekt dla branży gastronomicznej, z ponad tysiącem przeszkolonych osób. Celem jest edukowanie nie tylko branży winiarskiej, hotelowej i restauracyjnej. Oferujemy szkolenia dla gastronomii, doradztwo i nowoczesne poradniki poświęcone obsłudze i kompleksowej organizacji kuchni i sali.

Dla kogo są nasze usługi?

  • Restauratorów, właścicieli lokali gastronomicznych
  • Szefów kuchni, kucharzy, sommelierów, kelnerów, kierowników sali, menadżerów, dyrektorów gastronomii
  • Hotelarzy, pracowników małej gastronomii
  • Właścicieli kateringów
  • Cukierni i kawiarni

Szkolenie nr 1:

AKTYWNA SPRZEDAŻ W GASTRONOMII

Dla kogo?

Dla zespołu Twojej restauracji: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.

Jakie problemy pomagamy rozwiązywać?

  • Jak zacząć zarabiać i wykorzystywać w pełni potencjał sprzedażowy?
  • Jak umiejętnie stosować techniki aktywnej rekomendacji?
  • Jak przekonać pracowników do aktywnej sprzedaży?
  • Jak pasywne przyjmowanie zamówień zamienić na aktywną sprzedaż?
  • Jak podnosić sprzedaż win, napojów i alkoholi mocnych?

Co zyskujesz?

  • Wzrost obrotów i zysków lokalu
  • Personel, który aktywnie sprzedaje
  • Wyższy średni rachunek i wyższe napiwki
  • Poprawa jakości i usprawnienie obsługi

Szkolenie 5h, 1h konsultacji offline lub online (dla właściciela lub pracownika). Zalecenia i plan pracy po szkoleniu.

Szkolenie nr 2: ZARZĄDZANIE PERSONELEM W GASTRONOMII

Dla kogo?

Dla zespołu Twojego lokalu: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.

Jakie problemy pomagamy rozwiązywać?

  • Jak zorganizować strukturę osobową zespołu sali?
  • Jak zorganizować serwis w restauracji?
  • Wdrożenie zasad międzynarodowej sekwencji serwisu
  • Jak zmniejszać konflikty na lini kuchnia-sala?
  • Gościnność i profesjonalna obsługa. Jak mówić do naszych pracowników, by nas słuchali? Nowoczesne metody zarządzania wielopokoleniowym zespołem. Skuteczne sposoby tworzenia nawyków i motywowania zespołu.
  • Warsztat „Customer experience”. Tworzenie ścieżki gościa w Twoim lokalu.

Co zyskujesz?

  • Zespół, który wie co ma robić
  • Uporządkowana struktura personelu
  • Profesjonalna obsługa, która wyrożnia twój lokal na rynku
  • Mniej stresu, jasne zasady, przyjemność z przychodzenia do pracy – radość z pracy w gastro!
  • Większa liczba gości

Szkolenie 5h, 1h konsultacji offline lub online (dla właściciela lub pracownika). Zalecenia i plan pracy po szkoleniu.

---

Co nas wyróżnia?

  • Doświadczenie pracy w branży HoReCa w Polsce i zagranicą (m.in. w restauracjach oznaczonych gwiazdką Michelin)
  • Wykształcenie kierunkowe poświadczone międzynarodowymi dyplomami oraz certyfikatami zawodowymi (m.in. The Court of Master Sommeliers, Wine and Spirits Education Trust).
  • Praktyka trenerska: ponad tysiąc godzin szkoleniowych
  • Wykorzystywanie nowoczesnych technik uczenia dorosłych, w tym narzędzi coachingowych

Adam Pawłowski 

  • Pierwszy polski Master Sommelierem. Tytułem tym poszczycić się może zaledwie 260 osób na świecie i uznaje się go za najwyższy poziom kwalifikacji w dziedzinie wina
  • Mistrz Polski Sommelierów 2014
  • Szlify w branży zdobywał w Northcote w restauracji odznaczonej gwiazdką w prestiżowym przewodniku Michelina
  • Wykładowca i egzaminator Court of Master Sommeliers, uznanej za najbardziej prestiżową organizacją szkolącą adeptów sztuki sommelierskiej 
  • Certyfikowany wykładowca londyńskiej szkoły winiarskiej i organizator kursów Wine & Spirit Education Trust
  • Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Horeca Menedżer
  • Sędzia wielu konkursów winiarskich w tym prestiżowego Decanter World Wine Awards. 
  • Laureat nagrody Akademii Gastronomicznej w Polsce Ars Coquinaria 2017 w kategorii „Mistrz Mistrzów”  dla mentorów pokoleń polskiej gastronomii oraz wybitnych osobistości kulinarnych

Patrycja Siwiec

  • Psycholog, akredytowany coach EMCC, trenerka i konsultantka
  • Dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem specjalizująca się w tematyce wina i jedzenia. Przeprowadzała wywiady z topowymi szefami kuchni i restauratorami oraz relacjonowała najciekawsze wydarzenia gastronomiczne na świecie
  • Certyfikowany coach, w trakcie akredytowania się w European Mentoring and Coaching Council
  • Doświadczenie zdobywała m.in. w El Celler de can Roca (3 gwiazdki Michelina), Northcote (1 gwiazdka Michelina)
  • Posiada udokumentowaną dyplomami wiedzę na temat wina  m.in. Court od Master Sommeliers oraz WSET (Wine and Spirits Eduction Trust)
  • Współpracuje z topowymi restauracjami w Polsce, przeprowadza szkolenia dla kelnerów, współpracuje z menadżerami nad rozwojem ich kompetencji zarządczych
  • Doradza w tworzeniu strategii biznesowych i marketingowych marek i przedsiębiorstw z branży HoReCa i FMCG
  • Sędziuje w konkursach winiarskich i kulinarnych
Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
info@goscinnosc.pl, patrycja.siwiec@gmail.com
Telefon
(+48) 509 892 255