Patrycja Siwiec-Pawłowska "Take EAT Easy" Horeca Consulting
Patrycja Siwiec-Pawłowska "Take EAT Easy" Horeca Consulting
Charakterystyka działalności firmy
„Gościnność” to edukacyjny projekt dla branży gastronomicznej, z ponad tysiącem przeszkolonych osób. Celem jest edukowanie nie tylko branży winiarskiej, hotelowej i restauracyjnej. Oferujemy szkolenia dla gastronomii, doradztwo i nowoczesne poradniki poświęcone obsłudze i kompleksowej organizacji kuchni i sali.
Dla kogo są nasze usługi?
- Restauratorów, właścicieli lokali gastronomicznych
- Szefów kuchni, kucharzy, sommelierów, kelnerów, kierowników sali, menadżerów, dyrektorów gastronomii
- Hotelarzy, pracowników małej gastronomii
- Właścicieli kateringów
- Cukierni i kawiarni
Szkolenie nr 1:
AKTYWNA SPRZEDAŻ W GASTRONOMII
Dla kogo?
Dla zespołu Twojej restauracji: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.
Jakie problemy pomagamy rozwiązywać?
- Jak zacząć zarabiać i wykorzystywać w pełni potencjał sprzedażowy?
- Jak umiejętnie stosować techniki aktywnej rekomendacji?
- Jak przekonać pracowników do aktywnej sprzedaży?
- Jak pasywne przyjmowanie zamówień zamienić na aktywną sprzedaż?
- Jak podnosić sprzedaż win, napojów i alkoholi mocnych?
Co zyskujesz?
- Wzrost obrotów i zysków lokalu
- Personel, który aktywnie sprzedaje
- Wyższy średni rachunek i wyższe napiwki
- Poprawa jakości i usprawnienie obsługi
Szkolenie 5h, 1h konsultacji offline lub online (dla właściciela lub pracownika). Zalecenia i plan pracy po szkoleniu.
Szkolenie nr 2: ZARZĄDZANIE PERSONELEM W GASTRONOMII
Dla kogo?
Dla zespołu Twojego lokalu: kelnera, kierownika sali, menadżera, właściciela, sommeliera, barmana, barista.
Jakie problemy pomagamy rozwiązywać?
- Jak zorganizować strukturę osobową zespołu sali?
- Jak zorganizować serwis w restauracji?
- Wdrożenie zasad międzynarodowej sekwencji serwisu
- Jak zmniejszać konflikty na lini kuchnia-sala?
- Gościnność i profesjonalna obsługa. Jak mówić do naszych pracowników, by nas słuchali? Nowoczesne metody zarządzania wielopokoleniowym zespołem. Skuteczne sposoby tworzenia nawyków i motywowania zespołu.
- Warsztat „Customer experience”. Tworzenie ścieżki gościa w Twoim lokalu.
Co zyskujesz?
- Zespół, który wie co ma robić
- Uporządkowana struktura personelu
- Profesjonalna obsługa, która wyrożnia twój lokal na rynku
- Mniej stresu, jasne zasady, przyjemność z przychodzenia do pracy – radość z pracy w gastro!
- Większa liczba gości
Szkolenie 5h, 1h konsultacji offline lub online (dla właściciela lub pracownika). Zalecenia i plan pracy po szkoleniu.
---
Co nas wyróżnia?
- Doświadczenie pracy w branży HoReCa w Polsce i zagranicą (m.in. w restauracjach oznaczonych gwiazdką Michelin)
- Wykształcenie kierunkowe poświadczone międzynarodowymi dyplomami oraz certyfikatami zawodowymi (m.in. The Court of Master Sommeliers, Wine and Spirits Education Trust).
- Praktyka trenerska: ponad tysiąc godzin szkoleniowych
- Wykorzystywanie nowoczesnych technik uczenia dorosłych, w tym narzędzi coachingowych
Adam Pawłowski
- Pierwszy polski Master Sommelierem. Tytułem tym poszczycić się może zaledwie 260 osób na świecie i uznaje się go za najwyższy poziom kwalifikacji w dziedzinie wina
- Mistrz Polski Sommelierów 2014
- Szlify w branży zdobywał w Northcote w restauracji odznaczonej gwiazdką w prestiżowym przewodniku Michelina
- Wykładowca i egzaminator Court of Master Sommeliers, uznanej za najbardziej prestiżową organizacją szkolącą adeptów sztuki sommelierskiej
- Certyfikowany wykładowca londyńskiej szkoły winiarskiej i organizator kursów Wine & Spirit Education Trust
- Wykładowca w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Horeca Menedżer
- Sędzia wielu konkursów winiarskich w tym prestiżowego Decanter World Wine Awards.
- Laureat nagrody Akademii Gastronomicznej w Polsce Ars Coquinaria 2017 w kategorii „Mistrz Mistrzów” dla mentorów pokoleń polskiej gastronomii oraz wybitnych osobistości kulinarnych
Patrycja Siwiec
- Psycholog, akredytowany coach EMCC, trenerka i konsultantka
- Dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem specjalizująca się w tematyce wina i jedzenia. Przeprowadzała wywiady z topowymi szefami kuchni i restauratorami oraz relacjonowała najciekawsze wydarzenia gastronomiczne na świecie
- Certyfikowany coach, w trakcie akredytowania się w European Mentoring and Coaching Council
- Doświadczenie zdobywała m.in. w El Celler de can Roca (3 gwiazdki Michelina), Northcote (1 gwiazdka Michelina)
- Posiada udokumentowaną dyplomami wiedzę na temat wina m.in. Court od Master Sommeliers oraz WSET (Wine and Spirits Eduction Trust)
- Współpracuje z topowymi restauracjami w Polsce, przeprowadza szkolenia dla kelnerów, współpracuje z menadżerami nad rozwojem ich kompetencji zarządczych
- Doradza w tworzeniu strategii biznesowych i marketingowych marek i przedsiębiorstw z branży HoReCa i FMCG
- Sędziuje w konkursach winiarskich i kulinarnych