Level UP Business ANNA KRUPIŃSKA
Charakterystyka działalności firmy
Oferuję niezwykłe szkolenia dla zwykłych i niezwykłych ludzi. Szkolenia mające na celu, motywację, rowój osobisty, podnoszenie kompetencji interpersonalnych. Stwarzam pełen warsztat pracy do kreowania własnych rozwiązań i pomysłów.
Certyfikowana Trenerka Biznesu/Szkoleniowiec na poziomie International Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych, komunikacyjnych, oceny pracowniczej i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Jestem właścicielką firmy szkoleniowej Level Up Business. Posiadam liczne certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym . Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia i Executive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Na ma swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej.
Posiadam wieloletnie doświadczenie szkoleniowe zdobywane zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i niewielkich lokalnych firmach. Mam przygotowanie merytoryczne oraz praktyczne do pracy z ludźmi, poparte wykształceniem kierunkowym oraz niezbędnymi certyfikacjami i doświadczeniem zawodowym.
Moje szkolenia prowadzone są w luźnej atmosferze, interaktywnymi metodami warsztatowymi.
Każde szkolenie jest przygotowywane w oparciu o indywidualne potrzeby uczestników oraz wymagania klienta. Jest interesująco, zabawnie, a jednocześnie profesjonalnie i merytorycznie.
Przykładowe tematy szkoleń:
- Zarządzanie zmianą
- Efektywna komunikacja w zespole pracowników
- Techniki sprzedaży w oparciu o sprawną komunikację z klientem
- Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz w oparciu o Archetyp Marki Carla Gustava Junga
- Praca z Mind Setem przy urzycia narzędzia MindSonar® - nowoczesna platforma psychometryczna, która mierzy i analizuje sposób myślenia – nie osobowość, nie IQ, ale to, jak ktoś przetwarza informacje, podejmuje decyzje i działa w określonym kontekście.
- Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem
- Warsztaty rozwojowe dla nauczycieli
- Komunikacja przez pryzmat perspektyw poznawczych
- Life balanc & Work balance
- Zarządzanie i motywacja zespołu w czasie kryzysu
- Pozytywne wzmocnienie /zarządzanie emocjami