Dostawca usług - PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

Logo PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

4/5 z 659 ocen

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

Siedziba: Bolesława Wallek-Walewskiego 4/2, 30-094 Kraków

NIP: 6831781842

Liczba zrealizowanych usług : 66



Charakterystyka działalności firmy

Firma PM Doradztwo Gospodarcze istniejąca od 1997 roku, charakteryzuje się nieustającym rozwojem i ewolucją zakresu swoich usług.

Wieloletnie doświadczenie i wysoka jakość naszych usług została potwierdzona wpisaniem się w Standardy Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0) oraz wpisem do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). PMDG jest członkiem założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, wspomagającej transfer wiedzy i doświadczenia na rynku szkoleniowym.

Mamy bogatą ofertę doradczą i szkoleniową, a dzięki indywidualnemu podejściu do Klienta, identyfikujemy jego potrzeby doradcze i szkoleniowe dostosowując program adekwatnie do oczekiwań.

 

Doradzamy w zakresie:

- budowy i strategii rozwoju firmy,

- diagnozy i planowania sukcesji w firmach rodzinnych,

- podnoszenia efektywności procesów biznesowych,

- optymalizacji struktur organizacyjnych,

- planowania i kontroli finansów firmy

- wdrażania strategii z wykorzystaniem Zrównoważonej Karty Wyników (BSC).

 

Szkolenia zamknięte organizujemy w zakresie:

- zarządzania strategicznego finansami,

- zarządzania projektami,

- zarządzania sprzedażą,

- umiejętności handlowych,

- negocjacji,

- zarzadzania zespołami

- zarządzania produkcją

- wdrażania technik Lean Managementu

- zarządzania kapitałem ludzkim

- technik informatycznych w zarządzaniu i kompetencji osobistych.

 

Przykładowe tematy szkoleń:

Finanse dla menedżerów niefinansowych, Szkolenia miękkie dla kadry kierowniczej, Zarządzanie projektami (stawianie celów, planowanie, monitoring), Programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Kompleksowy program Zarządzaj Zmianą, Coaching i indywidualne treningi menedżerskie w firmach rodzinnych.

 

Nasze atuty:

Nasi doradcy i trenerzy kładą nacisk na elementy wdrożenia, umiejętnie i z korzyścią dla naszych klientów wskazując sposoby na praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy

Stawiamy na długoterminową współpracę, opartą na zaufaniu i wymiernych korzyściach

Jesteśmy elastyczni – potrafimy sprawnie i skutecznie dopasować się do specyficznych potrzeb naszych klientów

Zrealizowaliśmy 25 projektów szkoleniowo-doradczych o łącznej wartości niemal 60 mln zł mających na celu podniesienie kwalifikacji pracowników wszystkich szczebli organizacji i przedsiębiorstw,

 

Najważniejsze projekty realizowane w ramach funduszy unijnych po 2014 roku:

1. Bony na doradztwo - realizacja od kwietnia 2017 do czerwca 2018 - pozyskanie 28 bonów doradczych dla małopolskich firm z sektora MŚP o wartości niemal 600 tys. zł i świadczenie w ramach bonów usług:

- monitorowania i prognozowania trendów rynkowych, mających na celu określenie kierunków dalszego rozwoju przedsiębiorstwa,

- organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, warunkujących dalszy rozwój działalności lub efektywności przedsiębiorstwa, 

- wykorzystywania zaawansowanych technologii informatycznych lub technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwie, np. systemów zarządzania relacjami z klientami (tzw. CRM), systemów wspomagania zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (tzw. ERP),

2. Program Outplacement – wsparcie dla pracowników objętych procesami restrukturyzacji zatrudnienia w województwie łódzkim – dla osób bez zatrudnienia nie dłużej niż 6 m-cy oraz zagrożonych zwolnieniami

wartość 4 mln zł

realizacja 2013-2015

zakres: Indywidualne Plany Działania, doradztwo zawodowe, szkolenia zawodowe/przekwalifikowujące, wsparcie w postaci Centrum Ofert Pracy, bezzwrotne środki na rozwój przedsiębiorczości, staże i praktyki zawodowe, zatrudnienie subsydiowane

 

3. Modelowa adaptacja do zmian na małopolskim rynku pracy – wsprarcie dla pracowników objętych procesami restrukturyzacji zatrudnienia w województwie łódzkim – dla osób bez zatrudnienia nie dłużej niż 6 m-cy oraz zagrożonych zwolnieniami

wartość 5 mln zł

realizacja 2014-2015

zakres: Doradztwo zawodowe, szkolenia zawodowe/przekwalifikowujące, wsparcie w postaci Centrum Ofert Pracy, bezzwrotne środki na rozwój przedsiębiorczości, staże zawodowe

4. Innowator Dolnośląski – doradztwo dla 19 małych i 23 średnich przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego

wartość 1,65 mln zł

realizacja 2013-2014

zakres: Audyt strategiczny, wyznaczenie celów strategicznych w oparciu o metodę BSC, opracowanie strategii innowacji. Łącznie: 788 dni doradztwa tj. 6304h.

5. Planowanie strategiczne - szansą na sukces śląskich MŚP – doradztwo dla 40 małych i 10 średnich przedsiębiorstw z woj.  śląskiego

wartość 0,8 mln zł

realizacja 2013-2014

zakres: Audyt strategiczny, budowa misji w modelu Ashridge, wyznaczenie celów strategicznych w oparciu o metodę BSC. Łącznie: 348 dni doradztwa tj. 2784h

6. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy – dla MŚP z woj. małopolskiego

wartość 0,3 mln zł

realizacja 2012-2014

zakres: Doradztwo podst. z zakresu marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, finansów przedsiębiorstwa oraz prowadzenia działań eksportowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Łącznie: 3204h doradztwa

 

W ramach szkoleń zamkniętych, od 2014 roku przeprowadzono m.in.:

- Projekt Zarządzaj Zmianą, 68 dni szkoleniowych, 29 firm, szkolenia doskonalące tzw. miękkie umiejętności kierownicze oraz w zakresie obsługi klienta i sprzedaży

- 2 dniowe szkolenie dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie negocjacji dla GROTEX sp. z  o.o.

- cykl szkoleń dla pracowników produkcji w zakresie współpracy zespołowej i obsługi klienta dla ABM S.A

- szkolenie sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych, trening menedżerski dla Barwa sp. z o.o.

- szkolenie sprzedażowe  dla przedstawicieli handlowych dla Sużyw sp. z o.o.

- trening menedżerski dla Atlas Copco

- coaching menedżerski dla Vetos Farma

- szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych dla 60 osób z K-EX

- Akademia Menedżera – efektywne przywództwo, komunikacja, motywowanie dla NFZ

- Warsztaty i seminaria sukcesyjne (aplikacja NEO i NOE) - 16 dni, dla 169 osób, 135 firm

- trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem, różnorodność w zarządzaniu zespołem,  16 dni szkoleniowych, 120 osób dla ZUS

- szkolenia z zakresu umiejętności  handlowych i zarzadzania finansami dla Przedsiębiorstwa Budowlano-Przemysłowego Łęgprzem sp. z o.o.

- serię szkoleń „Skrzynka narzędziowa brygadzisty” oraz szkolenie z radzenia sobie ze stresem  dla firmy Consorfrut Polska Sp. z o.o.

 

W ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego w latach 2017-2018 przeprowadziliśmy:

- cykl szkoleń handlowych dla pracowników firmy Sużyw sp. z o.o.,

- cykl szkoleń handlowych dla firmy Vita,

- cykl szkoleń handlowych dla firmy LOBO,

- cykl szkoleń dla kierowników firmy Protech.,

 

W ramach Bazy Usług Rozwojowych (BUR) od 2017 roku zrealizowaliśmy m.in.:

- wiele usług doradczych z zakresu marketingu, zarządzania i controlingu finansowego dla mikroprzedsiębiorstw z województwa śląskiego,

- doradztwo w zakresie wdrożenia RODO dla firmy ABM SA,

- dwa szkolenia z zakresu kierowania zespołami dla firmy Lobos sp. z o.o.,

- szkolenia z zakresu komunikacji i zaawansowanego zarzadzania zespołami dla firm Amex Stationery sp. z o.o. i Memoboards sp. z o.o.,

- serię szkoleń z zakresu MS Excel (na różnym poziomie zaawansowania) dla pracowników firmy WL Finanse sp. z o.o.,

- szkolenie z zakresu umiejętności handlowych dla firm Amex Stationery sp. z o.o. i Memoboards sp. z o.o.,

- cykl szkoleń z zakresu budowania standardów obsługi klienta dla firm ABM SA, Aneks – Usługi Sp. z o.o. i Beata Kasperczyk Topaz – Sklep dla Sklepu

- szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej i zarzadzania czasem dla pracowników firm ABM SA i Beata Kasperczyk Topaz – Sklep dla Sklepu.

 

Zapraszamy do współpracy.

 

kontakt:

0-12 395 74 00, 606 117 632 

biuro@pmdg.pl 

 

Firma PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. spełnia wymagania standardu SUS 2.0 i posiada certyfikat Standardu Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0) ważny do 4 czerwca 2023 roku.

NFZ.pdf
DMP_MISTIA.jpg
SZPOT_INNOWATOR.pdf
ECOLAB.pdf
WL_FINANSE.pdf
PM_Doradztwo_Gospodarcze_SUS_PL.pdf

Masz pytania? Skontaktuj się z nami
Adres e-mail: biuro@pmdg.pl
Telefon: +48 12 395 74 00, +48 606 117 632

Ciasteczka>