PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.
Charakterystyka działalności firmy
Firma PM Doradztwo Gospodarcze istniejąca od 1997 roku, charakteryzuje się nieustającym rozwojem i ewolucją zakresu swoich usług.
Wieloletnie doświadczenie i wysoka jakość naszych usług została potwierdzona wpisaniem się w Standardy Usług Szkoleniowo-Rozwojowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0) oraz wpisem do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). PMDG jest członkiem założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, wspomagającej transfer wiedzy i doświadczenia na rynku szkoleniowym.
Mamy bogatą ofertę doradczą i szkoleniową, a dzięki indywidualnemu podejściu do Klienta, identyfikujemy jego potrzeby doradcze i szkoleniowe dostosowując program adekwatnie do oczekiwań.
Doradzamy w zakresie:
- budowy i strategii rozwoju firmy,
- diagnozy i planowania sukcesji w firmach rodzinnych,
- podnoszenia efektywności procesów biznesowych,
- optymalizacji struktur organizacyjnych,
- planowania i kontroli finansów firmy
- wdrażania strategii z wykorzystaniem Zrównoważonej Karty Wyników (BSC).
Szkolenia zamknięte organizujemy w zakresie:
- zarządzania strategicznego finansami,
- zarządzania projektami,
- zarządzania sprzedażą,
- umiejętności handlowych,
- negocjacji,
- zarzadzania zespołami
- zarządzania produkcją
- wdrażania technik Lean Managementu
- zarządzania kapitałem ludzkim
- technik informatycznych w zarządzaniu i kompetencji osobistych.
Przykładowe tematy szkoleń:
Finanse dla menedżerów niefinansowych, Szkolenia miękkie dla kadry kierowniczej, Zarządzanie projektami (stawianie celów, planowanie, monitoring), Programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Kompleksowy program Zarządzaj Zmianą, Coaching i indywidualne treningi menedżerskie w firmach rodzinnych.
Nasze atuty:
Nasi doradcy i trenerzy kładą nacisk na elementy wdrożenia, umiejętnie i z korzyścią dla naszych klientów wskazując sposoby na praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy
Stawiamy na długoterminową współpracę, opartą na zaufaniu i wymiernych korzyściach
Jesteśmy elastyczni – potrafimy sprawnie i skutecznie dopasować się do specyficznych potrzeb naszych klientów
Zrealizowaliśmy 25 projektów szkoleniowo-doradczych o łącznej wartości niemal 60 mln zł mających na celu podniesienie kwalifikacji pracowników wszystkich szczebli organizacji i przedsiębiorstw,
Najważniejsze projekty realizowane w ramach funduszy unijnych po 2014 roku:
1. Bony na doradztwo - realizacja od kwietnia 2017 do czerwca 2018 - pozyskanie 28 bonów doradczych dla małopolskich firm z sektora MŚP o wartości niemal 600 tys. zł i świadczenie w ramach bonów usług:
- monitorowania i prognozowania trendów rynkowych, mających na celu określenie kierunków dalszego rozwoju przedsiębiorstwa,
- organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, warunkujących dalszy rozwój działalności lub efektywności przedsiębiorstwa,
- wykorzystywania zaawansowanych technologii informatycznych lub technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwie, np. systemów zarządzania relacjami z klientami (tzw. CRM), systemów wspomagania zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (tzw. ERP),
2. Program Outplacement – wsparcie dla pracowników objętych procesami restrukturyzacji zatrudnienia w województwie łódzkim – dla osób bez zatrudnienia nie dłużej niż 6 m-cy oraz zagrożonych zwolnieniami
wartość 4 mln zł
realizacja 2013-2015
zakres: Indywidualne Plany Działania, doradztwo zawodowe, szkolenia zawodowe/przekwalifikowujące, wsparcie w postaci Centrum Ofert Pracy, bezzwrotne środki na rozwój przedsiębiorczości, staże i praktyki zawodowe, zatrudnienie subsydiowane
3. Modelowa adaptacja do zmian na małopolskim rynku pracy – wsprarcie dla pracowników objętych procesami restrukturyzacji zatrudnienia w województwie łódzkim – dla osób bez zatrudnienia nie dłużej niż 6 m-cy oraz zagrożonych zwolnieniami
wartość 5 mln zł
realizacja 2014-2015
zakres: Doradztwo zawodowe, szkolenia zawodowe/przekwalifikowujące, wsparcie w postaci Centrum Ofert Pracy, bezzwrotne środki na rozwój przedsiębiorczości, staże zawodowe
4. Innowator Dolnośląski – doradztwo dla 19 małych i 23 średnich przedsiębiorstw z woj. dolnośląskiego
wartość 1,65 mln zł
realizacja 2013-2014
zakres: Audyt strategiczny, wyznaczenie celów strategicznych w oparciu o metodę BSC, opracowanie strategii innowacji. Łącznie: 788 dni doradztwa tj. 6304h.
5. Planowanie strategiczne - szansą na sukces śląskich MŚP – doradztwo dla 40 małych i 10 średnich przedsiębiorstw z woj. śląskiego
wartość 0,8 mln zł
realizacja 2013-2014
zakres: Audyt strategiczny, budowa misji w modelu Ashridge, wyznaczenie celów strategicznych w oparciu o metodę BSC. Łącznie: 348 dni doradztwa tj. 2784h
6. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy – dla MŚP z woj. małopolskiego
wartość 0,3 mln zł
realizacja 2012-2014
zakres: Doradztwo podst. z zakresu marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, finansów przedsiębiorstwa oraz prowadzenia działań eksportowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Łącznie: 3204h doradztwa
W ramach szkoleń zamkniętych, od 2014 roku przeprowadzono m.in.:
- Projekt Zarządzaj Zmianą, 68 dni szkoleniowych, 29 firm, szkolenia doskonalące tzw. miękkie umiejętności kierownicze oraz w zakresie obsługi klienta i sprzedaży
- 2 dniowe szkolenie dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie negocjacji dla GROTEX sp. z o.o.
- cykl szkoleń dla pracowników produkcji w zakresie współpracy zespołowej i obsługi klienta dla ABM S.A
- szkolenie sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych, trening menedżerski dla Barwa sp. z o.o.
- szkolenie sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych dla Sużyw sp. z o.o.
- trening menedżerski dla Atlas Copco
- coaching menedżerski dla Vetos Farma
- szkolenia sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych dla 60 osób z K-EX
- Akademia Menedżera – efektywne przywództwo, komunikacja, motywowanie dla NFZ
- Warsztaty i seminaria sukcesyjne (aplikacja NEO i NOE) - 16 dni, dla 169 osób, 135 firm
- trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem, różnorodność w zarządzaniu zespołem, 16 dni szkoleniowych, 120 osób dla ZUS
- szkolenia z zakresu umiejętności handlowych i zarzadzania finansami dla Przedsiębiorstwa Budowlano-Przemysłowego Łęgprzem sp. z o.o.
- serię szkoleń „Skrzynka narzędziowa brygadzisty” oraz szkolenie z radzenia sobie ze stresem dla firmy Consorfrut Polska Sp. z o.o.
W ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego w latach 2017-2018 przeprowadziliśmy:
- cykl szkoleń handlowych dla pracowników firmy Sużyw sp. z o.o.,
- cykl szkoleń handlowych dla firmy Vita,
- cykl szkoleń handlowych dla firmy LOBO,
- cykl szkoleń dla kierowników firmy Protech.,
W ramach Bazy Usług Rozwojowych (BUR) od 2017 roku zrealizowaliśmy m.in.:
- wiele usług doradczych z zakresu marketingu, zarządzania i controlingu finansowego dla mikroprzedsiębiorstw z województwa śląskiego,
- doradztwo w zakresie wdrożenia RODO dla firmy ABM SA,
- dwa szkolenia z zakresu kierowania zespołami dla firmy Lobos sp. z o.o.,
- szkolenia z zakresu komunikacji i zaawansowanego zarzadzania zespołami dla firm Amex Stationery sp. z o.o. i Memoboards sp. z o.o.,
- serię szkoleń z zakresu MS Excel (na różnym poziomie zaawansowania) dla pracowników firmy WL Finanse sp. z o.o.,
- szkolenie z zakresu umiejętności handlowych dla firm Amex Stationery sp. z o.o. i Memoboards sp. z o.o.,
- cykl szkoleń z zakresu budowania standardów obsługi klienta dla firm ABM SA, Aneks – Usługi Sp. z o.o. i Beata Kasperczyk Topaz – Sklep dla Sklepu
- szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej i zarzadzania czasem dla pracowników firm ABM SA i Beata Kasperczyk Topaz – Sklep dla Sklepu.
Realizujemy usługi szkoleniowe zarówno w formie bezpośredniej, na sali jak i w formie zdalnej, za pośrednictwem internetu.
Zapraszamy do współpracy.
kontakt:
0-12 395 74 00, 606 117 632
biuro@pmdg.pl
Firma PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. spełnia wymagania standardu SUS 2.0 i posiada certyfikat Standardu Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0) ważny do 4 czerwca 2023 roku.