SOCIAL MEDIA, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
SOCIAL MEDIA, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach
Numer usługi 2017/03/06/11943/44760
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-03-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu: przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie tzw. social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy,zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media),
zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych,
nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:
- Social media i ich rola w promocji firmy
- Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
- Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
- Case studies
2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
- Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
- Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
- Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
- Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych
3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
- Facebook:-Kreatywne prowadzenie fan page -Pomysłowa reklama na facebook -Kiedy i dla kogo organizować konkursy? -Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki
- Goldenline
- Pinterest i jego znaczenie dla budowania wizerunku firmy
4. Blogi i mikro blogi:
- Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
- -Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane -Twitter.com – czy dla wszystkich?
- Kto jest targetem?
- Czy i kiedy pisać bloga firmy?
- Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting
- Blogi dotyczące finansów – kiedy i jak prowadzić?
5. Podcasty, vlogi oraz You Tube:
- Podcasty – kiedy mają sens, kto ich słucha, jak je dobrze przygotować
- Case studies
- Marketing na You Tube
- Skuteczna kampania na You Tube
- Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta6. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
- Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
- Rodzaje i formy reklam w sieci
- Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
- Planowanie internetowej kampanii reklamowej
- Mierzenie efektywności działań w social media
6. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii: Buffer, Hootsuite, TweeterDeck – jak wybrać najlepsze dla nas.
7. Internetowy Public Relations:
- Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy
- E-media Relations
- Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
ul. Opolska 22
Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532