AYP Sp. z o.o.

Możliwość dofinansowania
Logo AYP Sp. z o.o.

AYP Sp. z o.o.

NIP 5842774905
ul. Fryderyka Chopina 28/007
83-000 Pruszcz Gdański
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 15
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

W naszej firmie AY Prime, Ty (przedsiębiorca, pracownik, człowiek) jesteś architektem i fundamentem naszego każdego myślenia oraz działania.

Innowacyjną na rynku HR firmę AY Prime tworzy zespół ekspertów wywodzących się z szeroko rozumianego rynku pracy oraz kilkudziesięciu specjalistów z dziedzin t.j. kadry, płace, finanse, księgowość, podatki, marketing, dofinansowania, szkolenia, psychologia, zarządzanie, digital, eventy, social media, PR, prawa.

Za naszą marką stoi niespełna 20 letnie doświadczenie w pracy na rzecz kilkudziesięciu branż. Nasze doświadczenie, sukcesy i efektywność potwierdziliśmy za pośrednictwem zaufania jakim obdarzyło nas już ponad 1000 Klientów.

Istotne cechy filozofii działania AY Prime, które określają naszą misję, cele oraz sposób działania:

  • W biznesie cenimy:
    • prostotę i transparentność, szybkość i mobilność, jakość i profesjonalizm, innowacyjność oraz doskonałość 
    • redukcję czasu, kosztów oraz skomplikowania, a to wszystko koniecznie z utrzymaniem wysokich standardów
    • szerokie możliwości rozwoju, nieograniczoną przestrzeń do nauki (szkolenia, przebranżowienie)
    • wyłamywanie się z ograniczeń i dlatego mówimy NIE procedurom, standardom, szablonom, mówimy TAK elastyczności i personalizacji rozwiązań
    • jeśli to tylko możliwe to zastosujemy Success fee
    • nie interesuje nas zaszufladkowanie jako tych najtańszych albo najdroższych, lecz najlepszych, optymalnych dla każdej ze stron relacji biznesu
  • W życiu cenimy:
    • kreowanie pozytywnych postaw (sport, aktywny wypoczynek)
    • pokonywanie każdego dystansu i przeszkód wymaganego dla satysfakcji jednostki
    • zmianę stylu życia (TAK dla rozwoju, zmiany, podążania z duchem czasu)
    • szacunek i wdzięczność
  • Współpraca z nami:
    • to równowaga, pożądana w obecnych czasach
    • równoważy filar zawodowy, społeczny, dokonań/doświadczenia/gwarancji
  • Filozoficznie czego chce AY Prime? 😊
    • „Ruszyć z posad bryłę świata”

AY Prime wraz ze swoimi licznymi Partnerami oferuje usługi w zakresie:

  1. Rekrutacja pracowników tymczasowych lub ich leasing – potencjał nasz i naszych Partnerów to: 4 000 zatrudnionych w Polsce (do końca roku planowane ponad 7 000 osób) z Ukrainy, Mołdawii, Bangladesz, Nepal, Filipiny, gdzie nasz Parter posiada nowo otworzone biuro; 7 biur w Polsce, ogólnopolski zasięg; 4 własne firmy rekrutacyjne na Ukrainie; własna, wiodąca firma rekrutacyjna na rynku mołdawskim. Sposób rozliczenia – jedynie SUCCESS FEE
  2. Kadry i płace, Nadpłaty ZUS, Księgowość, Doradztwo Prawno-Podatkowe
  3. Dofinansowania ze środków EU oraz ze środków publicznych. Sposób rozliczenia – jedynie SUCCESS FEE
  4. Szkolenia zamknięte oraz otwarte z najlepszymi mówcami, trenerami z Polski
  5. Analizy porównawcze wynagrodzeń (raporty płacowe)
  6. Consulting biznesowy, PR, Marketing, Religia Marki
  7. PFRON, Systemy motywacyjne, Benefity – system oszczędności
  8. Audyty i zabezpieczenia danych osobowych (RODO), Cyber Ubezpieczenia
  9. Rekrutacje stałe na każdy szczebel i na każde stanowisko (współpracujemy w tym zakresie z wieloma Partnerami). Sposób rozliczenia – jedynie SUCCESS FEE
  10. Czym jest SI w HR? Już niebawem pokarzemy „jak to działa”

Wszystkie zadania specjalne wymagające niezwykłej dbałości i nieszablonowego podejścia - na ten moment nie wiemy jak/co/gdzie, ale w ciągu 2 tygodni… J

Co wyróżnia AY Prime?

Synergia 3ch elementów: Czas, Bezpieczeństwo i Zyski

Dlaczego AY Prime stawia na Partnerstwo z innymi firmami w naszej/podobnej branży?

Dla nas to oczywiste następstwo. „My, ludzie, wierzymy w rozwój, współpracę oraz to, że istotą człowieczeństwa jest pomaganie innym ludziom.”. Stawiamy więc na współpracę we wspólnym celu – rozwojowi ekonomicznemu przedsiębiorstw. Poprzez takie połączenie sił możemy zaproponować kompleksowe rozwiązanie w zakresie zapewnienia odpowiedniej komplementarności (czas) niewyobrażalnie wysokiej jakości świadczonych usług (bezpieczeństwo inwestowanych środków finansowych w naszą firmę), które mają wygenerować zwiększoną rentowność (zyski). Żyjemy w świecie specjalizacji, gdzie każda z firm ma swoją wąską działkę i dobranie odpowiedniego rozwiązania może być problematyczne. Wierzymy, że kluczem do sukcesu są ludzie. Prawie 20 lat na rynku pozwala nam zagwarantować dobranie najlepszego dla Państwa rozwiązania w postaci Partnera optymalizując przy tym koszty każdego z projektów, w ramach którego będziemy współpracować.

Dzięki AY Prime nasi Klienci mogą w 100 % skupić się na tym czym znają się najlepiej na świecie, czyli na własnym biznesie a my jako eksperci zajmiemy się wniesieniem wartości dodanych. Dzięki nam nasi Klienci zyskują bezcenną walutą jaką jest czas.

Przykładowe tematyki szkoleń AY Prime i naszych Partnerów:

  1. Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa. Rozliczanie kosztów w przedsiębiorstwie
  2. KPI – Kluczowe Wskaźniki Efektywności, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność?
  3. Wykorzystanie narzędzi weryfikacji wiarygodności kontrahentów biznesowych
  4. Fuzje, połączenia, podziały, przekształcenia oraz inne działania restrukturyzacyjne w ujęciu rachunkowym i podatkowym
  5. Lider zespołu księgowego - warsztat nowoczesnego menedżera
  6. Efektywne planowanie dystrybucji – analiza kosztów w odniesieniu do jakości procesów logistycznych
  7. Skuteczna gospodarka materiałowa przedsiębiorstwa
  8. Optymalizacja procesów zaopatrzeniowych
  9. Organizacja transport i logistyki w przedsiębiorstwie
  10. Controlling personalny w HR
  11. Effective Presentation Skills
  12. Twarde mierniki sukcesu projektów HR
  13. Zarządzanie zespołem multi kulturowym
  14. Zarządzanie pracownikami z pokolenia Y i Z
  15. Diagnoza kandydatów metodą DEEP HIDE
  16. ASP.NET – podstawy tworzenia aplikacji WEB
  17. Tworzenie responsywnych stron i aplikacji HTML5
  18. Crystal Records – zaawansowane raportowanie
  19. Programowanie aplikacji internetowych Java EE z wykorzystaniem JSF, EJB 3 i JPA
  20. Visual Basic for Applications – kurs podstawowy i zaawansowany
  21. JavaScript – dynamiczne serwisy WWW
  22. Reklama, sponsoring i inne wybrane zagadnienia podatkowe
  23. ROI w marketingu. Efektywne i dynamiczne zarządzanie budżetem marketingowym
  24. Skuteczna reklama w wyszukiwarce Google
  25. E-commerce – podstawy handlu internetowego
  26. Zamówienia publiczne i umowy na roboty budowlane w świetle nowelizacji przepisów
  27. Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA) – podstawy teoretyczne oraz zastosowanie przepisów w świetle obowiązującej ustawy
  28. Ograniczenie rotacji i absencji w pracy
  29. Specjalista ds. kadr i płac - Kompendium prawa pracy i naliczania wynagrodzeń w praktyce
  30. Ochrona danych osobowych po zmianach. Inspektor ochrony danych osobowych w aspekcie RODO
  31. Prawo własności intelektualnej w praktyce
  32. Prawidłowe konstruowanie umów przedsiębiorcy z konsumentem oraz problematyka niedozwolonych klauzul umownych
  33. Wymagania prawne, standardy handlowe i kryteria mikrobiologiczne, jako narzędzia do utrzymania trwałości i bezpieczeństwa
  34. Negocjacje z sieciami handlowymi
  35. Jakość w spawalnictwie – praktyczne warsztaty
  36. Organizacja w miejscu pracy w oparciu o metodykę Kaizen
  37. Windykacja należności pieniężnych
  38. Windykacja telefoniczna – „Praktyczne szkolenie z technik windykacji telefonicznej”
  39. Windykacja terenowa – „Windykacja terenowa – świadomość mowy ciała w technice negocjacyjnej”
  40. Windykacja listowa – „Windykacja pośrednia – zasady skutecznej windykacji piśmiennej”

Decyzją Pomorskiego Centrum Certyfikacji Sp. z o.o. z dnia 20.07.2021 nadano Certyfikat ISO nr 108/QMS/2021 zgodności Systemu Zarządzania Jakością z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 w zakresie usług szkoleniowych oraz usług w zakresie rekrutacji Pracowników

Posiadamy Certyfikat Standardów Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0 (DEKRA/SUS/000684) zatwierdzony przez DEKRA Certyfication Sp. z o.o. z dnia 17.03.2020

Od dnia 25.02.2019r. nasza spółka posiada Znak Jakości TGLS Quality Allianc

Od dnia 11.01.2019 nasza spółka nalezy do Rejestru Instytucji Szkoleniowych o numerze ewidencyjnym 

2.22/00010/2019

Od dnia 18.04.2019 nasz spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia o numerze 21782

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
szkolenia@ayprime.pl
Telefon
(+48) 730 045 085