Usługa - Applied Marketing - The Chartered Institute of Marketing

Logo Robert Kozielski questus

5/5 z 14 ocen

Tytuł Applied Marketing - The Chartered Institute of Marketing

Numer usługi 2021/01/28/40639/921373

Dostawca usług Robert Kozielski questus

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia zdalna

Status usługi opublikowana

PLN

3 130,08 zł netto za osobę

3 850,00 zł brutto za osobę

62,60 zł netto za osobogodzinę

77,00 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:
  • osoby, które rozpoczęły pracę w marketingu
  • osoby, które chciałyby podjąć pracę w marketingu
  • osoby, które zastanawiają się nad zmianą pracy i chciałyby ulepszyć swoje CV
  • właściciele i dyrektorzy małych biznesów
  • osoby, które chciałyby potwierdzić swoje kwalifikacje i uzyskać międzynarodowy certyfikat
Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 100
Data zakończenia rekrutacji: 31-05-2021
Liczba godzin usługi: 50
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Kurs Applied Marketing realizowany jest w całości w języku angielskim za pośrednictwem platformy e-learningowej.

Kurs kończy się międzynarodowym egzaminem certyfikowanym przez The Chartered Institute of Marketing, który odbywa się w trybie online.

Warunkiem przystąpienia do kursu jest znajomość języka angielskiego.

Tematyka kursu:

  • Orientacja marketingowa – rola i funkcje marketingu, czynniki wpływające na konsumentów i zachowania konsumenckie
  • Audyt Marketingowy – identyfikowanie czynników i trendów w środowisku marketingowym oraz ich wpływ one na planowanie marketingowe, zbieranie kluczowych informacji i audyt marketingowy
  • Marketing Mix – elementy marketingu mix, wdrażanie marketingu mix celem zaspokojenia potrzeb konsumenta

Kurs online składa się z 6 sesji, każda z nich obejmuje:

  • wykład w formie wideo, podcastu, prezentacji i transkrypcji
  • dodatkowe materiały rekomendowane do poszerzenia wiedzy (artykuły, wideo)
  • quiz sprawdzający wiedzę zdobytą w danej sesji – aby przejść do kolejnej sesji, należy uzyskać pozytywny wynik

Na każdym etapie uczestnictwa w kursie, uczestnik ma możliwość skontaktowania się z tutorem egzaminacyjnym (mail/telefon) w ramach indywidualnych konsultacji merytorycznych.

Ponadto uczestnik otrzymuje podręcznik do kursu w formie papierowej.

Po ukończeniu 6 sesji, uczestnik przystępuje na platformie do 4 próbnych egzaminów, po czym zapisuje się na międzynarodowy egzamin CIM.

Egzamin odbywa się w jednej z sesji egzaminacyjnych CIM w roku: kwiecień, lipiec, wrzesień lub grudzień (uczestnik dokonuje wyboru). Terminy egzaminów w poszczególnych sesjach są na bieżąco przekazywane uczestnikom.

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Applied Marketing realizowany jest online poprzez platformę e-learningową. Umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu marketingu na poziomie operacyjnym oraz uzyskanie międzynarodowego certyfikatu stanowiącego potwierdzenie posiadanej wiedzy.
Wiedza obejmująca kurs pozwala zrozumieć rolę marketingu w biznesie, zrozumieć zachowania współczesnego konsumenta oraz poznać narzędzia marketingowe pozwalające usprawnić podejmowanie decyzji biznesowych.

Efekty uczenia się

  • Uczestnik zdobywa wiedzę z zakresu roli marketingu w organizacji, audytu marketingowego, podstaw researchu i mierników, elementów marketingu mix (produkt, cena, dystrybucja, promocja, ludzie, proces, świadectwo materialne) oraz ich aplikacji w różnych kontekstach biznesowych, znaczenia środowiska digitalowego w marketingu.
  • Uczestnik po zdanym egzaminie otrzymuje międzynarodowy certyfikat „Award in Applied Marketing” wystawiany przez brytyjski instytut The Chartered Institute of Marketing.
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 130,08 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 850,00 zł
Koszt osobogodziny netto 62,60 zł
Koszt osobogodziny brutto 77,00 zł

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Donata Wilczewska

Donata Wilczewska

email: dwilczewska@questus.pl

tel: (+48) 691 366 116

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Uczestnik otrzymuję papierowe wydanie książki "Principles of Marketing” Philip Kotler,Gary Armstrong

Ciasteczka>